• 15.923 nieuwsartikelen
  • 178.835 films
  • 12.258 series
  • 34.051 seizoenen
  • 648.843 acteurs
  • 199.220 gebruikers
  • 9.385.949 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Montorsi schreef:

Haha blijkbaar gaat de UEFA het overgbleven EL-ticket van Fenerbahce verloten onder de verliezers van vanavond. Mafketels

Ik gok op een ploeg uit 't Oostblok, die zullen wel 't meest betaald hebben.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Wat gaat Ajax doen met 75 miljoen? | RTL | Volg het nieuws terwijl het gebeurt - rtlnieuws.nl

Daar sta je dan als Ajax, met 80 miljoen in je clubkas.

Wat zou er mee worden gedaan? Stadion kopen? Van de beurs af?

Joy4ever

• 4617 berichten
  • 1840 stemmen

Montorsi schreef:

Haha blijkbaar gaat de UEFA het overgbleven EL-ticket van Fenerbahce verloten onder de verliezers van vanavond. Mafketels

En die ploeg wint vervolgens de EL .

Ze kunnen beter de hoogst geplaatst ploeg in de EL (Valencia volgens mij) een bye geven de eerste ronde.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Uitkeren aan de aandeelhouders zou ik zeggen

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Ze kunnen beter de hoogst geplaatst ploeg in de EL (Valencia volgens mij) een bye geven de eerste ronde.

Nee, want je hebt gelijk een poulesysteem, dus dat kan niet. Loting is dan de minst slechte oplossing.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Het beste is hem gewoon direct aan Feyenoord geven, maar dat valt misschien niet zo goed.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

Uitkeren aan de aandeelhouders zou ik zeggen

Bij de club die Henri vd Aat weer lid van Ajax wil maken kijk ik nergens meer van op

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat gaat Ajax doen met 75 miljoen? | RTL | Volg het nieuws terwijl het gebeurt - rtlnieuws.nl

Dat vraag ik me al tijden af. En dat te bedenken dat ze een paar jaar terug nauwelijks liquide middelen hadden en moesten lenen voor de salarissen. En in twee en half jaar van nauwelijks iets naar 80 miljoen. Ik las ook iets over investeren in China, maar dan? Je moet toch vooral goed voetbal tonen en in een aansprekende competitie zitten dan. Stadion kopen kan zijn voordelen hebben, maar geen idee wat de beste optie is. Van de beurs halen is vooral leuk voor Football Manager als ze in al hun wijsheid beslissen weer miljoenen aan dividend uit te keren. Daar zit ik niet bepaald op te wachten. In het echt gebeurt dat eigenlijk niet.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Nee lijkt me ook niet dat dat gebeurt met incidentele inkomsten. Volgens mij wordt zelfs operationele winst niet uitgekeerd bij Ajax?

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Nee klopt, jaren terug (rond 2003) eens ongeveer € 750.000, daarna nooit meer.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Het beste zou ik die 40 miljoen investeren en de ArenA opkopen vinden. Heb je geen huur meer, dat vrij fors ligt en je gaat er ook veel aan verdienen met allerlei externe evenementen. Als Ajax het niet in spelers wil investeren, dan maar in de randzaken verbeteren.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Arsene Wenger's Transfer List:

Julio Cesar ✖

Rooney ✖

Fabregas ✖

Higuain ✖

Suarez ✖

Gustavo ✖

Benzema ✖

Di Maria ✖

Re-sign Flamini ✔

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

mjk87 schreef:

Nee klopt, jaren terug (rond 2003) eens ongeveer € 750.000, daarna nooit meer.

Vreemd trouwens, maar dat terzijde.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

depri83 schreef:

Arsene Wenger's Transfer List:

Julio Cesar ✖

Rooney ✖

Fabregas ✖

Higuain ✖

Suarez ✖

Gustavo ✖

Benzema ✖

Di Maria ✖

Re-sign Flamini ✔

Hoe kom je aan die kruisjes en vinkje ?

Hahah, Flamini is dat die top transfer ? Je hebt de supporters dan echt genept...

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

%%%%%% schreef:

(quote)

Hoe kom je aan die kruisjes en vinkje ?

Copy paste

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het beste zou ik die 40 miljoen investeren en de ArenA opkopen vinden. Heb je geen huur meer, dat vrij fors ligt en je gaat er ook veel aan verdienen met allerlei externe evenementen. Als Ajax het niet in spelers wil investeren, dan maar in de randzaken verbeteren.

De Arena draaide 2 miljoen winst in 2010 en 2011. Stadion Amsterdam N.V. - Gemeente Amsterdam

Dat ga je er op vooruit, want je hebt geen huur meer, maar die heeft de Arena ook niet meer als inkomstenbron dan. Wellicht kan je dat verder uitbaten met merchandising of nog meer concerten, maar dan moet daar überhaupt wel ruimte voor zijn.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Misschien is er voor die €80m wel ergens een goed veld te krijgen?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Bayern-style, wachten op een goede lichting en dan de concurrentie de genadeklap geven door alles op te kopen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Ozbiliz blijft maar scoren!

In de eerste minuut ligt die er al weer in bij z'n nieuwe club Spartak Moskou.

Wat moeten ze die missen op de flanken als je ziet wat er nu staat.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Materny schreef:

Reken er maar niet op En zelfs al zouden we Frankrijk een jaartje inhalen (zowat onmogelijk), we worden dit seizoen toch ingehaald door de Russen dus schieten we er toch niets mee op.

Ach, ik moet toch ergens optimistisch over zijn.

Ajax een ronde verder, PSV en AZ wellicht nog ver in de EL. Je weet het nooit. Lyon is sowieso niet meer wat het geweest is.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

"Ja, ik juich verkeerd, te arrogant", zegt Fischer over het commentaar. "Daar snap ik dus niets van. Dat bestaat niet... als je het mij vraagt." Want arrogant vindt hij zijn manier van juichen niet. "Als je niet goed kan voetballen en doet alsof je het wel goed kan, dát is arrogantie. Maar als je goed bent..."

"Als je niet juicht na je goal dan vind ik dat niet arrogant als je weet dat je goed bent", vervolgt het talent. "Als je goed bent, verwacht je een doelpunt, dus dan hoef je niet overdreven blij te zijn. Dat zou raar zijn.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Tja, hij spreekt niet echt onzin j0enne, al kan ik me indenken dat op het moment zelf de euforie toch ergens van binnen zit en eruit wil.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

"Ja, ik juich verkeerd, te arrogant", zegt Fischer over het commentaar. "Daar snap ik dus niets van. Dat bestaat niet... als je het mij vraagt." Want arrogant vindt hij zijn manier van juichen niet. "Als je niet goed kan voetballen en doet alsof je het wel goed kan, dát is arrogantie. Maar als je goed bent..."

"Als je niet juicht na je goal dan vind ik dat niet arrogant als je weet dat je goed bent", vervolgt het talent. "Als je goed bent, verwacht je een doelpunt, dus dan hoef je niet overdreven blij te zijn. Dat zou raar zijn.

Jesus, uit welk hoogstaand medium komt deze zooi? Domme vragen en domme antwoorden.

Ben wel benieuwd naar de CL loting zeg. Ondanks mijn irritatie over Eriksen zijn vertrek.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Verdelen onder de bevolking (vooral degene die het hard nodig hebben) en de club opheffen.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Verdelen onder de bevolking (vooral degene die het hard nodig hebben) en de club opheffen.

Kunnen we beter beginnen met al die miljoenen die van DSB kwamen, kan Ajax daarna altijd nog.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Zo. Eens kijken of er wat lekkere poules komen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Altijd weer dat eindeloze gepraat, terugblikken etc.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zou 1 loodzware groep wel willen zien, maar wel zonder Ajax.

Real, PSG, Man City, Napoli

Zoiets is wel eens leuk.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Kunnen we beter beginnen met al die miljoenen die van DSB kwamen, kan Ajax daarna altijd nog.

Of Aegon, of Fortis, etc...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.