• 15.916 nieuwsartikelen
  • 178.822 films
  • 12.257 series
  • 34.050 seizoenen
  • 648.775 acteurs
  • 199.218 gebruikers
  • 9.385.390 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

VI even teruggekeken, viel me niks tegen met Brands. Ik vond hem vrij eerlijk over een hoop zaken, al moest hij bij sommige zaken zoals Marcelo natuurlijk politiek correct blijven. Brands lijkt me ook geen kwaaie peer, al vind ik alle lof voor zijn beleid wat overdreven, omdat hij na 3 jaar eens wat winst maakt met nog steeds een bijna lege prijzenkast daarvoor.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Goeie goal van Van Wolfswinkel.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Lekker goaltje inderdaad.

The Oceanic Six schreef:

VI even teruggekeken, viel me niks tegen met Brands. Ik vond hem vrij eerlijk over een hoop zaken, al moest hij bij sommige zaken zoals Marcelo natuurlijk politiek correct blijven. Brands lijkt me ook geen kwaaie peer, al vind ik alle lof voor zijn beleid wat overdreven, omdat hij na 3 jaar eens wat winst maakt met nog steeds een bijna lege prijzenkast daarvoor.

Vond het ook nog wel geinig dat ie zei dat hem nog een paar spelers van Sporting waren aangeboden, waaronder Labyad voor één ton (en twee miljoen per jaar salaris).

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

Knappe kopgoal inderdaad.

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

Lekkere start ook weer van Arsenal.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Top week voor Ricky Lambert: Voor de derde keer vader, debuut en eerste goal voor Engeland en vandaag in de laatste minuut de enige goal tegen WBA.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Brands is inderdaad een sympathieke vent. Was nog op de bruiloft van mijn broer. Wel iemand die de hand in eigen boezem durft te steken.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Vond wel dat hij vrij gemakkelijk wegkwam met de verdediging van de afgelopen jaren. Heeft toch veel te lang vastgehouden aan Marcelo en Manolev en middelmaat bijgekocht (Derijck, Bouma). Over Zanka kan ik hem niks kwalijk nemen want die was voor z'n blessure gewoon een erg goede speler.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

happie schreef:

Heerlijk!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Er zijn natuurlijk ook nauwelijks kritische vragen gesteld.

Niks over het agressieve gedrag van de spelers vorig jaar, of hij zich daar aan stoorde.

Niet wat hij nou in Park ziet.

Niet waarom hij constant middelmatige verdedigers haalde terwijl hij wel fors in middenvelders en aanvallers investeerde.

Niet of hij vind dat hij heeft gefaald over al die jaren.

Niet of Advocaat niet gewoon een domme keuze is geweest (korte termijn).

Dus ja, het is dan ook wel makkelijk aan tafel. Opvallend was wel dat Brands een paar keer Frank de Boer complimenten gaf. Wel chique dat te kunnen, aangezien hij de grootste concurrent van PSV is. Maar wat ik al zei, Brands lijkt me een nette, fatsoenlijke man.

Onderhond

• 87606 berichten
  • 12867 stemmen

Mignolet in z'n eerste match voor Liverpool even een penalty gepakt. Niet mis

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

Inderdaad, begint nu al weer .

Newcastle opent gelijk al tegen City. Ook lekker begin.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Onderhond schreef:

Mignolet in z'n eerste match voor Liverpool even een penalty gepakt. Niet mis

Knappe redding inderdaad. Al moet er wel bij gezegd worden dat die penaltynemer hem niet goed inschoot en de laatste 5(!) penalty's allen in dezelfde hoek schoten. Als Mignolet een beetje zijn huiswerk had gedaan (en dat had hij gedaan), dan wist hij dat hij waarschijnlijk links (rechts van de doelman) zou schieten. Ook in de begin van de wedstrijd was hij erg onzeker, en kwam Liverpool bijna op achterstand doordat hij een bal moest hebben, maar die werd weg gekopt en vervolgens op de lat geschoten.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Er zijn natuurlijk ook nauwelijks kritische vragen gesteld.

Niks over het agressieve gedrag van de spelers vorig jaar, of hij zich daar aan stoorde.

- Natuurlijk stoorde hij zich daar aan

Niet wat hij nou in Park ziet.

- Ervaring, loopvermogen, goed om erbij te hebben

Niet waarom hij constant middelmatige verdedigers haalde terwijl hij wel fors in middenvelders en aanvallers investeerde.

- Middenvelders leveren meer op, zie Strootman

Niet of hij vind dat hij heeft gefaald over al die jaren.

-Gaat hij op tv vast ontkennen

Niet of Advocaat niet gewoon een domme keuze is geweest (korte termijn).

-Gaat hij op tv vast ontkennen

Dus ja, het is dan ook wel makkelijk aan tafel. Opvallend was wel dat Brands een paar keer Frank de Boer complimenten gaf. Wel chique dat te kunnen, aangezien hij de grootste concurrent van PSV is.

- Houd je vrienden in de buurt en je vijanden nog dichterbij.....

Nog meer vragen?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zijn min of meer gevraagd (niet precies in die vorm).

Zijn er nog manieren om aan een paar maanden gratis Eredivisie te komen eigenlijk? Nog promotie acties ofzo?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

happie schreef:

Speelden Vlaar en El Ahmadi goed? Ik las dat El Ahmadi Wilshire compleet uit de wedstrijd speelde.

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Speelden Vlaar en El Ahmadi goed? Ik las dat El Ahmadi Wilshire compleet uit de wedstrijd speelde.

Weet ik niet. Was niet in de positie om te kijken. Deed ff aan scorebordjournalistiek . Maar gelijk al thuis verliezen van Villa is niet best.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Wie anders, Van Persie met de 0-1. 2 minuten later via Welbeck 0-2.

PS: PSV speelt zwak, GAE heeft de betere kansen in Eindhoven

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zonder Zakaria is het niet veel met PSV.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die Arias hoef je het hele jaar dus ook niet meer op te stellen .

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ik schakel net in en ik zie dat hij gewisseld is. Wat deed ie allemaal fout?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Keek ook nog niet zo lang maar hoorde niets van een blessure. Als hij inderdaad op basis van taktische redenen gewisseld is is ie dus waardeloos geworden voor het hele seizoen. Moet je niet willen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Lefgozer schreef:

Ik schakel net in en ik zie dat hij gewisseld is. Wat deed ie allemaal fout?

Wat deed ie goed, ben je sneller klaar. Werd redelijk gedold door de flankspeler van GAE. Sowieso spelen de egels vanavond goed voetbal.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Het loopt even niet zo soepel en de duikelingen (Matavz, Maher) en de verontwaardiging van het publiek na elke beslissing van Blom/valpartij van een PSV'er steken de kop weer op.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

Het loopt even niet zo soepel en de duikelingen (Matavz, Maher) en de verontwaardiging van het publiek na elke beslissing van Blom/valpartij van een PSV'er steken de kop weer op.

Het sympathieke is er al weer af merk ik.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Van PSV, bedoel je?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Genoeg over PSV. RKC-AZ gaat zo beginnen. Kijken of de wedstrijd tegen Heerenveen een incident was. Retteketet!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lekker bezig Cambuur

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Haha ik zie het nu ja, Cambuur 3-0 Groningen. Welke namen moesten we ook alweer allemaal onthouden?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Het sympathieke is er al weer af merk ik.

Jammer dat er meteen weer zo'n inhoudsloze, extreme reactie komt.

Ik geniet van goed voetbal. Als dat niet te zien is en de nadruk weer op randzaken komt te liggen, valt er dus niet veel te genieten. Of het nu PSV, Arsenal, Fortuna of Oss is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.