• 15.918 nieuwsartikelen
  • 178.829 films
  • 12.258 series
  • 34.051 seizoenen
  • 648.775 acteurs
  • 199.219 gebruikers
  • 9.385.443 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Wie gaat d'r eigenlijk centraal beginnen? Kongolo?

Of twee linkspoten naast elkaar met Mathijsen en BMI en Nelom linksback?

Zou wel geweldig zijn als Armenteros mag invallen en de winnende binnen knalt.

Al zie ik Ajax gewoon winnen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

j0enne schreef:

Wie gaat d'r eigenlijk centraal beginnen? Kongolo?

Of twee linkspoten naast elkaar met Mathijsen en BMI en Nelom linksback?

Zo goed als zeker dat laatste (Kongolo is ook links trouwens).

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Materny schreef:

Als Janmaat de klassieker net niet weet te halen dan is de kans natuurlijk groot dat hij er in Rusland wel bij is. Goede zaak. Moet trouwens toch wel even gniffelen als ik jullie Feyenoorders massaal bij voorbaat al zo bij de pakken neer zie zitten, wanneer jullie tegen het grote Ajax moeten. Of zoals ze bij Mastercard zeggen: 'Onbetaalbaar'

De tegenstander is irrelevant op dit moment. Elke wedstrijd kun je met samengeknepen billen aangluren, zeker buitenshuis.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Als Janmaat de klassieker net niet weet te halen dan is de kans natuurlijk groot dat hij er in Rusland wel bij is. Goede zaak. Moet trouwens toch wel even gniffelen als ik jullie Feyenoorders massaal bij voorbaat al zo bij de pakken neer zie zitten, wanneer jullie tegen het grote Ajax moeten. Of zoals ze bij Mastercard zeggen: 'Onbetaalbaar'

Het grote Ajax? Je bedoelt dat clubje dat Mr. Ajax himself Ajax in de steek liet om zijn carrière bij een echt mooie club af te sluiten. Hoe gekleineerd kun je zijn....

Als Ajax momenteel een ding niet is, is het wel groot. Marginaal clubje, jaren 70 zijn al meer dan 40 jaar geleden.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Het grote Ajax? Je bedoelt dat clubje dat Mr. Ajax himself Ajax in de steek liet om zijn carrière bij een echt mooie club af te sluiten. Hoe gekleineerd kun je zijn....

Sjaak heeft toch nooit voor Feyenoord gevoetbald? Overigens zijn wij wel weer tevreden met Wim Jansen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, als jij sjakkie die zelf geclaimde titel gunt prima. Sjaak Swart, wie kent m niet?

En het enige menorabele wapenfeit van Wim Jansen in dienst van Ajax is dat hij knock out ging in de Kuip door een sneeuwbal....

En Van Hanegem zal never nooit overlopen. Toch wel een stuk meer mr Feyenoord dan Jansen.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Wijze woorden. Hij is soms wat negatief maar heel goed te pruimen die Kieft.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Als Ajax momenteel een ding niet is, is het wel groot. Marginaal clubje, jaren 70 zijn al meer dan 40 jaar geleden.

Hap hap

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

"PSV is nog niet getest", "de competitie is nog lang", "onder druk krijgt PSV het zwaar"

Goh, wat een diepzinnige anaylse. Genieaal! Geeft de man een standbeeld.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Diepzinniger dan de polonaise waarin sommigen al lopen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Kieft is een zure man, maar ergens wel daardoor een goede analist, want hij loopt inderdaad niet mee in de positieve optochten die er altijd vrij snel zijn. Als je eerlijk bent, met Zulte, ADO en NEC is PSV ook nog niet getest. Dit weekend met Go Ahead nog steeds niet. Pas met Milan en over een paar weken met lastige competitiepotjes kan je meer zeggen.

Voor PSV is deze start natuurlijk wel lekker. Kan je de jonge en onervaren ploeg rustig op laten bouwen en ook vertrouwen geven doordat de uitslagen goed zijn. Maar 2x dik van Milan verliezen kan natuurlijk weer de stemming geheel veranderen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Vandaag gaat gelukkig weer de beste competitie van de wereld van start: De Premier League!

Helaas kan ik Arsenal niet volledig kijken aangezien PSV weer op zo'n debiele tijd moet voetballen. 18:45.

Verschrikkelijk, zaterdagavond om 20:45 blijft 't beste.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Dit vond ik trouwens wel een aardige column:

Louis maakt Wesley woedend, dat is precies de bedoeling - AD.nl

Hopelijk is het ook zo. Sneijdertje moet komende zomer echt vlammen.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

j0enne schreef:

Vandaag gaat gelukkig weer de beste competitie van de wereld van start: De Premier League!

Helaas kan ik Arsenal niet volledig kijken aangezien PSV weer op zo'n debiele tijd moet voetballen. 18:45.

Verschrikkelijk, zaterdagavond om 20:45 blijft 't beste.

18u45 is heerlijk, kan je daarna nog gaan bieren en nog redelijk op tijd weer in bed liggen. Of nog een mooie film kijken daarna. 20u45 is alleen lekker als je daarna niets meer hebt.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dit vond ik trouwens wel een aardige column:

Louis maakt Wesley woedend, dat is precies de bedoeling - AD.nl

Hopelijk is het ook zo. Sneijdertje moet komende zomer echt vlammen.

Aardige column inderdaad, wat open deuren verder maar hij kán gelijk hebben. Het gekke is alleen dat veel anderen juist zeggen dat Sneijder het type is dat vertroeteld moet worden, zoals Mourinho deed bij Inter. Nu maar hopen dat Mossou gelijk heeft.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nee man, de echte voetbaltijd is 20.45 of 14.30 uur. Al komt het als tv kijker vaak wel uit als er vroeg een leuk potje begint, maar de stadionbezoeker is de lul. En wie gaat er nou rond 9 uur stappen Dat doe je pas na half 11!

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Nee, ik ga altijd eerder, want mijn stamkroeg sluit om 2 uur en ik wil ook wat aan de zondag hebben ('s ochtends pak ik nog wel eens de racefiets). Heb daar weinig mee, zo laat nog halfdronken door de stad dwarrelen. Saai wellicht, maar ja Met 14u30 ben ik het volledig eens

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

Feyenoord, de club die bekend is omdat mister Ajax er een seizoentje speelde

?Daar speelden beroemde Nederlanders als Cruijff, Koeman en Bosvelt? - voetbalzone.nl

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Pieters nu in de basis bij Stoke tegen Liverpool.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Feyenoord, de club die bekend is omdat mister Ajax er een seizoentje speelde

?Daar speelden beroemde Nederlanders als Cruijff, Koeman en Bosvelt? - voetbalzone.nl

Capello:"Het enige wat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen".

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Domme man die Capello..... Algemene ontwikkeling schiet duidelijk te kort. Verder is een quote zonder bronvermelding onzinnig. Kwam die uit de tijd dat we Inter Milan uitschakelde in de halve finale?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Jij denkt dat iemand bij Inter daar nog wakker van ligt? Die hebben geloof ik in de jaren 90 wel 3x de Uefa Cup gewonnen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Mignolet.

Stond toen bijna op 't punt om bij PSV te tekenen maar koos toen voor Sunderland.

Wat een geweldige keeper zeg. Het is dat die Courtois bij België voor zich heeft.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Klote KPN begint pas op 2 sep. met het uitzenden van FOX international.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Hoppa! Giroud al met 1-0!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jij denkt dat iemand bij Inter daar nog wakker van ligt? Die hebben geloof ik in de jaren 90 wel 3x de Uefa Cup gewonnen.

;? Stel ik dat?

Maar je zou van een coach van een op dat moment middelmatig Italiaans eredivisie ploegje met vrijwel lege prijzenkast (hij zat toen bij Roma), het Europees voetbal van zijn concurrentie volgt. Zeker rond de halve finale. Maar nogmaals, de bron ontbreekt dus of hij het uberhaupt gezegd heeft en in welke context is onduidelijk. Komt vooralsnog enkel dommig over.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Wat blijft die Pool in het doel bij Arsenal toch gruwelijk slecht zeg.

Ongelofelijk. Zorgt weer voor een pingel.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

j0enne schreef:

Wel goed aan die situatie is dat de keeper geen rood kreeg. In Nederland was dat het eerste wat de scheids zou doen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4087 stemmen

j0enne schreef:

Mooiste was toen ie mee ging voetballen nadat ie idioot uit kwam, waar Aston Villa nog een grote kans uit kreeg.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Hij liep toen ook heel rustig terug naar z'n doel waardoor hij nog die redding moest verrichten op dat schot van ver.

(afbeelding)

WTF?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.