• 15.918 nieuwsartikelen
  • 178.829 films
  • 12.258 series
  • 34.051 seizoenen
  • 648.775 acteurs
  • 199.218 gebruikers
  • 9.385.594 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Hoe lang zal het duren voordat het Jantje Verdomme filmpje wordt gepost?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Kennelijk zit heel VI vuistdiep bij PSV erin; vanavond is Brands te gast bij het tv-programma.

Ha, leuk. Een technisch directeur. Dat gaat vast een boeiende uitzending worden. Ze zouden daar voorzitters en managers moeten weren aan tafel.

Had dan Cocu uitgenodigd, dat is wat interessanter. Brands gaat toch nu een hele uitzending zijn jarenlange falen goedpraten. ''Maar we hebben toch winst gemaakt deze zomer?''.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Hij kan wel gezellig zijn....

(embed)

Tuurlijk; oost west thuis best. Hier voelt een ooievaar zich op zijn gemak. Maar wanneer bovenstaande interviewer die vragen aan hem stelt - met woorden van meer dan twee lettergrepen erin - zie je dat Sexy Lexie stilletjes zoekende is naar de dichtstbijzijnde nooduitgang.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Lekker boeiend.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Ho ho. Negatieve vragen gaan we niet krijgen vanavond hoor. Ik neem aan dat het eerste kwartier de heren de schouders van Brands blauw slaan om de verkoop van Marcelo. De rest van de uitzending zal gaan over Aja-Fey waardoor Brands, ondertussen druiven gevoerd door Slegers, rustig achterover kan gaan zitten.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Vergeet niet dat Gijpvogel nog eerst tien minuten met de lamp in het gezicht van Brands gaat zitten omtrent Manolevje. Nee nee, ik sla de anderhalf uur durende verheerlijking van PSV vanavond lekker over.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Ik ga gewoon kijken. Ik krijg niet een waas voor mijn ogen als er over andere clubs wordt gesproken dan mijn favorietje. Daarnaast kan het met Brands ook gewoon leuk zijn:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Als we een vlag hadden zou-ie uit gaan de dag dat Lex op de bank begint.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Lefgozer schreef:

Ik ga gewoon kijken. Ik krijg niet een waas voor mijn ogen als er over andere clubs wordt gesproken dan mijn favorietje. Daarnaast kan het met Brands ook gewoon leuk zijn:

(embed)

Ik krijg geen waas. Het gebrek aan kritische vragen dan wel doorvragen is de reden. Niets persoonlijks richting PSV of Brands hoor, maar als je bij de Snor aan tafel zit kom je er altijd makkelijk vanaf; wie je ook bent of vertegenwoordigd.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Bottleneck schreef:

Als we een vlag hadden zou-ie uit gaan de dag dat Lex op de bank begint.

Denk dat Armenteros gewoon op de bank begint. Heeft pas een keer kunnen trainen (morgen de tweede keer) met de selectie. Lexie start gewoon op 10.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Denk dat Armenteros gewoon op de bank begint. Heeft pas een keer kunnen trainen (morgen de tweede keer) met de selectie. Lexie start gewoon op 10.

Armenteros is gehaald voor de drie aanvalsposities, zal imo zondag linksvoor starten.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Koeman laat hem niet starten denk ik. 'De Teen' of Goossens zal er staan.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

En hopen dat Janmaat erbij is.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

En hopen dat Janmaat erbij is.

Janmaat zal er best zondag bij zijn. Als toeschouwer.

Feyenoord mist Janmaat in ArenA, De Boer wil Koeman niet wijzer maken - voetbalzone.nl

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

2 wedstrijden onderweg in het seizoen en het gemis van Leerdam is al zichtbaar. Je verwacht het niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Alsof Koeman Immers zou passeren. Was het maar zo'n feest, daar zit het grote probleem.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Nou Leerdam mis ik niet, Karim wel. Vorig jaar was het middenveld ook al treurig maar dat werd grotendeels verbloemd omdat werkelijk alles lukte bij Pelle (controle, passing, scoren).

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Wat is er eigenlijk aan de hand bij Anzhi ? De een na de andere speler vertrekt daar opeens..

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

%%%%%% schreef:

Wat is er eigenlijk aan de hand bij Anzhi ? De een na de andere speler vertrekt daar opeens..

Financiele problemen bij de eigenaar/voorzitter. Dus er moeten wat jongens verdwijnen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Ondertussen al 5 spelers verkocht voor 65 miljoen.

15 miljoen voor Boussoufa, met een contract van één jaar.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

%%%%%% schreef:

Hiddink wist dit dus, dat kan niet anders.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Die is er met het geld van de voorzitter vandoor

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Gaat ook met Vitesse gebeuren binnen nu en twee jaar. Let maar op.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Die gaan we erg missen. Vooral aanvallend.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Deze pot wordt toch een kansloos verhaal, dus geen risico's nemen en richten op Krasnodar lijkt me een prima keuze.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Uiteraard.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Als Janmaat de klassieker net niet weet te halen dan is de kans natuurlijk groot dat hij er in Rusland wel bij is. Goede zaak. Moet trouwens toch wel even gniffelen als ik jullie Feyenoorders massaal bij voorbaat al zo bij de pakken neer zie zitten, wanneer jullie tegen het grote Ajax moeten. Of zoals ze bij Mastercard zeggen: 'Onbetaalbaar'

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Derksen gokt op een overwinning van Ajax, dus Rotterdam, bij dezen: van harte!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Materny schreef:

Als Janmaat de klassieker net niet weet te halen dan is de kans natuurlijk groot dat hij er in Rusland wel bij is. Goede zaak. Moet trouwens toch wel even gniffelen als ik jullie Feyenoorders massaal bij voorbaat al zo bij de pakken neer zie zitten, wanneer jullie tegen het grote Ajax moeten. Of zoals ze bij Mastercard zeggen: 'Onbetaalbaar'

Bij "uiteraard" doelde ik op het niet forceren bij Janmaat.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

En verdedigend, nu heb je Van Beek die ik niet een goede indruk vond maken, en als die uitvalt heb je gewoon niemand voor die plek, ja misschien Bas van Noortwijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.