• 15.912 nieuwsartikelen
  • 178.816 films
  • 12.257 series
  • 34.050 seizoenen
  • 648.769 acteurs
  • 199.218 gebruikers
  • 9.385.305 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Jammer dat er meteen weer zo'n inhoudsloze, extreme reactie komt.

Ik geniet van goed voetbal.

Waarom kijk je dan in godsnaam naar de eredivisie?

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Jammer dat er meteen weer zo'n inhoudsloze, extreme reactie komt.

Ik geniet van goed voetbal. Als dat niet te zien is en de nadruk weer op randzaken komt te liggen, valt er dus niet veel te genieten. Of het nu PSV, Arsenal, Fortuna of Oss is.

Elk publiek fluit, Matavz werd aangetikt en Maher vroeg helemaal niet om een vrije trap toen hij viel. Inhoud genoeg voor je?

Kleinzielig geneuzel om non-issues.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Een Bommeltje van Hiljemark! Lekker geschoten.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

2-0: houdoe.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die Maher, wat een drol toch ook. Die gaat je meer punten laten verliezen dan winnen.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Richard Liesveld zal Kerkrade vanavond niet bereiken. Zijn auto staat in brand.

Gut Feyenoord krijgt ook eens een strafschop tegen hoor...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Krankzinnig dit.

Cambuur trouwens 4-1 voor tegen Groningen...

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Quido schreef:

de verontwaardiging van het publiek na elke beslissing van Blom (...) steken de kop weer op.

Zoiets als bij de strafschop voor AZ vorige week?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Cambuur trouwens 4-1 voor tegen Groningen...

Maar bij deze ene overwinning zal het blijven!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

Waar is Pruim?

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Krankzinnig dit.

Je gelooft het nog ook?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik sluit niks uit met dat volk dat ook zo een Franse stad sloopt

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

otherfool schreef:

Zoiets als bij de strafschop voor AZ vorige week?

Denk het niet. Of de AZ-supporters moesten het er ook niet mee eens zijn geweest.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ik wil best uitspellen dat ik het over jou persoonlijk had hoor.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

Beetje onnodig om meteen met de vinger te gaan wijzen, meneer de inspecteur.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

[Elk publiek fluit, Matavz werd aangetikt en Maher vroeg helemaal niet om een vrije trap toen hij viel. Inhoud genoeg voor je?

Matavz tikt zichzelf aan, Maher maakt een schwalbe en nu PSV voor staat hoor ik het publiek niet en hebben de PSV'ers geen fopduiken meer nodig.

Nu jij weer.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2365 stemmen

otherfool schreef:

Als je pyromaan bent, heb je 2 vliegen in 1 klap.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Eagles hebben er alles aan gedaan, maar komen uit in Eindhoven gewoon tekort. Toch respect voor de manier waarop ze zich hebben gepresenteerd vandaag; wereld van verschil met NEC vorige week.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Matavz tikt zichzelf aan, Maher maakt een schwalbe en nu PSV voor staat hoor ik het publiek niet en hebben de PSV'ers geen fopduiken meer nodig.

Nu jij weer.

"Kleinzielig geneuzel om non-issues."

Die was je nog vergeten.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

"Kleinzielig geneuzel om non-issues."

Die was je nog vergeten.

Wat moet ik daar op zeggen dan?

Juist de tweede helft toont aan dat PSV dat alles niet nodig heeft. Zie het als een compliment.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Een Ronaldo'tje van Memphis.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Wat moet ik daar op zeggen dan?

Juist de tweede helft toont aan dat PSV dat alles niet nodig heeft. Zie het als een compliment.

Het was weer zo'n standaardpost van je waar je, bij vooral PSV, gaat zeuren over de kleinste, meest ridicule dingen. Als je nou een spelinhoudelijk verhaal houdt kan ik daar normaal op reageren.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Onzorgvuldig PSV in de eerste helft dat de Eagles teveel liet voetballen in de eerste helft en weinig precisie had in de afronding.

Gelukkig een snelle goal in de tweede helft waarin Eagles ook nauwelijks gevaarlijk meer is geweest.

Door de afwezigheid van Bakkali minder sprankelend dan vorige wedstrijden. Jozefzoon scoort wel maar speelt niet een echt beste wedstrijd.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

otherfool schreef:

Maar bij deze ene overwinning zal het blijven!

(afbeelding)

Nu niet zo onsportief. De koning van het Noorden is gekroond in een kolkend Leeuwarden met een eclatante 4-1. Felicitaties graag. En zo spontaan mogelijk!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

depri83 schreef:

Het was weer zo'n standaardpost van je waar je, bij vooral PSV, gaat zeuren over de kleinste, meest ridicule dingen. Als je nou een spelinhoudelijk verhaal houdt kan ik daar normaal op reageren.

Omdat het daar de laatste jaren natuurlijk ook extreem opviel. Buiten dat heb ik het ook vaak genoeg gehad over o.a. onze grote vriendelijke Joop van Twente en het snuivende tokkiepubliek in Utrecht, Den Haag en Rotterdam. Dus zo selectief is het allemaal niet.

Spelinhoudelijk heb ik hier al vaker positief over PSV (en anderen) gesproken (ook toen 'die jonge ploeg' nog werd weggehoond), daar gaat het me ook helemaal niet om. Als bij Ajax weer allerlei schwalbes van stal worden gehaald ben ik daar ook niet blij mee (om over het spel van het huidige Ajax nog maar te zwijgen, hoe ik daarover denk mag wel bekend zijn). Maar dit valt natuurlijk meer op.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

AZ een stuk beter, maar tweede goal blijft uit. Oftewel een typische wedstrijd waar het fout kan gaan.

Insignificance schreef:

(quote)
(afbeelding)

Nu niet zo onsportief. De koning van het Noorden is gekroond in een kolkend Leeuwarden met een eclatante 4-1. Felicitaties graag. En zo spontaan mogelijk!

Ziet u mensen? Hierzo het bewijs dat elke club meer fans heeft zodra er gewonnen wordt.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Insignificance schreef:

(quote)
(afbeelding)

Gelukgewenst met deze slag, maar de oorlog gaat onherroepelijk verloren worden! Die zal, als er een Voetbalgod is, op 29 september namelijk worden beslecht in het voordeel van het het sympathieke Friesche Haagje, dat gesteund door het ganse beste lân op ierde de vuige stadsbewoners met pek en veren terug naar het abjecte Leeuwarden gaat sturen!

Dat we de helse geelblauwen hierbij niet dienen te onderschatten, moge inmiddels duidelijk zijn.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Omdat het daar de laatste jaren natuurlijk ook extreem opviel. Buiten dat heb ik het ook vaak genoeg gehad over o.a. onze grote vriendelijke Joop van Twente en het snuivende tokkiepubliek in Utrecht, Den Haag en Rotterdam. Dus zo selectief is het allemaal niet.

Spelinhoudelijk heb ik hier al vaker positief over PSV (en anderen) gesproken (ook toen 'die jonge ploeg' nog werd weggehoond), daar gaat het me ook helemaal niet om. Als bij Ajax weer allerlei schwalbes van stal worden gehaald ben ik daar ook niet blij mee (om over het spel van het huidige Ajax nog maar te zwijgen, hoe ik daarover denk mag wel bekend zijn). Maar dit valt natuurlijk meer op.

Even een hart onder de riem steken. Het valt me op dat jij doorgaans een zeer realistische kijk hebt op dingen. Kijk, zo kan het ook in het voetbaltopic. En nu weer over naar dat lekker vijandige sfeertje, kutjood.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

depri83 schreef:

Het was weer zo'n standaardpost van je

Maar ditmaal dan zonder (ik heb ze tenminste niet gezien) de zes (kunnen er ook zeven zijn) standaard bijzinnen (of hoe heten die dingen) tussen haakjes (jeweetwel waar dit ook tussen staat) waar Quido (om onduidelijk redenen) verslaafd aan lijkt te zijn (Erik Pieters is een eikel).

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Dat NEC...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.