- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
0-2 bij de rust. Bij vlagen fantastisch positiespel, Veltman en Denswil spelen foutloos, het middenveld is heerlijk, Cillessen pakt nog een mooie redding mee, Fischer begint eindelijk weer in vorm te komen. En dan te bedenken dat de arbitrage Kramer met rood had moeten wegsturen en Hi-Ha-Hoesen niet had moeten terugfluiten.
Ajax 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Tot aan de kerst eens foutloos blijven en Milan erbij verslaan en we hebben toch nog een prima eerste seizoenshelft. Als je zelf wint en Feyenoord-PSV zou eens gelijk worden, dan zet je ze echt gigantisch op afstand.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik maak me geen zorgen om PSV of Feyenoord. Ik vrees echter wel voor Vitesse, vooralsnog..
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Jullie zijn wel heel positief zeg.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik maak me geen zorgen om PSV of Feyenoord. Ik vrees echter wel voor Vitesse, vooralsnog..
Vitesse is momenteel wel de grootste uitdager ja. Met Twente. Die winnen op zich ook vrij vaak.
Maar als Ajax het niveau van de laatste 2, 3 weken blijft behouden dan weet ik wel wie die 4e titel op rij pakt.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Jullie zijn wel heel positief zeg.
Je hebt in de Eredivisie ook weer niet gigantisch veel klasse nodig om beter dan de anderen te zijn. Maar ik schrijf niemand nog af hoor. Dat deden mensen de afgelopen jaren wel bij Ajax en dat was ook dom.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4896 stemmen
Rooney is geniaal. Ook tegen Leverkusen was-ie de master in het veld.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Laat Man Utd maar winnen, die moeten lekker om de titel spelen. En Spurs verdient niks als ze Eriksen niet vast in de basis zetten 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Armenteros niet eens op de bank straks...
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Och. Toivonen ineens geblesseerd.
Verder op de counter met Depay, Bakkali en Jozefzoon in de spits... Wat een armoede.
Ik zag liever Narsingh i.p.v. die pingelaar van een Bakkali.
En Schaken gaat de middag van z'n leven hebben tegen Tamata... Wat een enorm drama zeg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geloof me nou maar, Tamata zal Schaken in zijn zak hebben.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Je kan bij Wiedemijer iemand beter op zn bek slaan dan een nette schouderduw geven. Het wordt allemaal met geel bestraft. Kansloos gedoe
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Die scheids is echt lachwekkend zeg. Had al 2x rood aan ADO mogen geven maar een Ajacied pakt wel geel voor een duwtje.
Verder zakt Ajax wat terug, dat alles of niets gepeer van ADO levert ze wel wat kopkansen op, Beter maken we snel 0-3.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Lamlul Schöne eindelijk eruit. Nu Rhijn nog weg... die levert 80% van z'n passes in.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Och. Toivonen ineens geblesseerd.
Verder op de counter met Depay, Bakkali en Jozefzoon in de spits... Wat een armoede.
Ik zag liever Narsingh i.p.v. die pingelaar van een Bakkali.
En Schaken gaat de middag van z'n leven hebben tegen Tamata... Wat een enorm drama zeg.
Armoedig, maar aan Toivonen had je ook niks. Ik denk dat inzakken en counteren ook de beste optie voor je club is. Waarom speelt Narsingh dan niet? Dat is wel vreemd.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Coutinho... Gratis doelpunten vandaag. 0-3.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ha..ha...ha..
Ik ben er blij mee. 0-3 genot! Dik het maar lekker tot 0-5 aan bij die club. Hopelijk scoort Bojan.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen

Alles of niets olee olee
Zowaar een goede actie van v Rhijn
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik ben er blij mee. 0-3 genot! Dik het maar lekker tot 0-5 aan bij die club. Hopelijk scoort Bojan.
Eerste stap richting een perfect einde van de seizoenshelft is gezet!
En weer Kramer... 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Armoedig, maar aan Toivonen had je ook niks. Ik denk dat inzakken en counteren ook de beste optie voor je club is. Waarom speelt Narsingh dan niet? Dat is wel vreemd.
Ging donderdag naar de kant terwijl die de beste man was en greep toen naar z'n bovenbeen
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Wat is dit nou weer met die Kramer 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4084 stemmen
Schijt Wiedemeijer... Tweede keer dat Kramer er op los mag meppen. Wat een laffe scheids en wat een laffe voetballer dat ie zich zo moet profileren de hele tijd. Net ook al weer een Schwalbe
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wiedemeijer heeft zijn quotum van de maand al bereikt, en weigert rood te geven...
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Zometeen de jongste Feyenoord - PSV ooit.
23 dagen en 164 dagen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.