- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Pas maar op
PSV kopieert ons Ajax op zoveel mogelijk manieren, dus laten ze nu bewust een gat vallen om na de winterstop een almachtige inhaalrace te bewerkstelligen; volgens recente Amsterdamse traditie. U hoorde het hier het eerst.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dat Willem nog daar zou willen werken. Of zijn we allemaal zijn gehuil van een tijdje terug vergeten?
Van Hanegem hekelt partijdig FOX Sports | Volg het nieuws terwijl het gebeurt - rtlnieuws.nl
Zure man 
Willem zegt soms wel zinnige dingen, maar verliest bij bepaalde clubs werkelijk alle objectiviteit.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
En Bale met een hattrick voor Real Madrid. Die jongen werd bespot en als matig gezien, maar is toch al wekenlang erg belangrijk daar.
Om er even een populaire term in te gooien: haters. Slaat natuurlijk nergens op. Heb ook mijn twijfels over de aankoop van Bale, maar de kritieken kwamen wel heel snel. Daarom wel stoer dat die gozer een paar weken later gewoon bizarre cijfers kan neerleggen.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
''Bale speelde tot dusver 845 minuten voor Real Madrid. Daarin was hij goed voor liefst negen treffers en zes assists''.

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Duarte linksback. Moisander weer op de bank. Ben benieuwd 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Volgens Ajax.nl is Blind linksback: http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-nieuwsarchief/Ajax-nieuwsartikel/194119/Opstellingen-ADO-Ajax-2.htm
Heeft De Boer eigenlijk aangegeven waarom hij voor Denswil kiest? Maakte in zijn laatste wedstrijden als basisspeler geen geweldige indruk en de rentree van Moisander was uitstekend.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Normaal altijd nerveus voor ADO uit, maar dit jaar niet. Op 1 of andere manier verwacht ik een vrij gemakkelijke zege.
Zou ook wel lekker zijn, want als we niet winnen ga ik chagrijnig Feyenoord-PSV kijken.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4517 stemmen
Volgens Ajax.nl is Blind linksback: http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-nieuwsarchief/Ajax-nieuwsartikel/194119/Opstellingen-ADO-Ajax-2.htm
Heeft De Boer eigenlijk aangegeven waarom hij voor Denswil kiest? Maakte in zijn laatste wedstrijden als basisspeler geen geweldige indruk en de rentree van Moisander was uitstekend.
Nu wel, als beloning voor goede wedstrijden. Moisander met de ervaring tegen Barça, Denswill nu tegen Ado omdat De Boer vind dat hij wel goed speelde.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Volgens Ajax.nl is Blind linksback: http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-nieuwsarchief/Ajax-nieuwsartikel/194119/Opstellingen-ADO-Ajax-2.htm.
?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
0-1 al. Gaat makkelijk. Staat helemaal vrij.
Wat doet die Coutinho daar in vredesnaam?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Klaassen, wat een held. Hij blijft wel heel erg rustig
.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Lekkere elleboog tokkie. What the f.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wat doet die idioot dan? Is gewoon donkerrood..
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Volgens mij mist die commentator die elleboog 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Comnentator: "Meer onhandig van Kramer dan opzet." 
Gewoon zuiver rood, bewuste elleboog.
En die buitenspelsituatie van Hoesen na de pass van Schöne wil ik nog wel eens zien.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ach zo'n ADO kneusje probeert een wit voetje te halen voor eigen publiek, je moet wat als je een bal over 10 meter nog niet recht vooruit kunt spelen.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Als de scheids het ziet moet het altijd rood zijn. Wat een dwaas.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Het ziet er allemaal niet meer uit...en ik kan niet zeggen dat ik verrast ben.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Da's makkelijk scoren zo. 0-2.
En dat terwijl Ajax er ook niks van bakt.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Zit Ajax wel erg mee vanmiddag. Twee afvallende ballen, twee goals.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Comnentator: "Meer onhandig van Kramer dan opzet." 
Gewoon zuiver rood, bewuste elleboog.
Vrienden kijken via een Engelse stream en die commentator sprak ook al van een schande.
Van rhijn kan er verder geen pepernoot van. Ik erger me echt enorm aan hem, voor de zoveelste keer. Alles voorafgaande aan die gele kaart was weer erg slecht.
Gelukkig toch op halve kracht simpel op 0-2...fijn dat we zo'n pot ook goed doorkomen
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Zit Ajax wel erg mee vanmiddag. Twee afvallende ballen, twee goals.
Eerste was een voorzet van Fischer die doorgekopt wordt door Serero...
Ado probeert op Barca stijl met Schwalbes op een vuile manier in de wedstrijd te komen haha. De scheids trapt er vooralsnog niet in 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Haha gewoon buitenspelval opgeheven met een meter of 2, maar de vlag gaat strak omhoog.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
'Doorgekopt'. Serero kon er net bij (uiteraard
)en was blij dat ie hem nog recht omhoog kon koppen... Al was de pass die er aan vooraf ging wel mooi.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ajax, wat speel je volwassen 
Die vieze Kramer had wel dik rood verdiend voor die elleboog. Aso.
Prima Ajax goals trouwens. Die dubbele kopbal bij de 0-1 was erg fraai. Zie je niet vaak.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.