- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Met Anita heb je al een uitstekend voorbeeld te pakken. Newcastle vorig jaar 16e met een Anita die niet eens een basisplek kon bemachtigen.
.
Kon Anita weten dat Newcastle zo door het ijs zou zakken. Toen hij tekende waren ze het seizoen ervoor vijfde geworden.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Net was PSV niet beter m.b.t. selecties (jouw eigen post), en nu springen ze er bovenuit. Zoals de wind waait...
"Dan wel wat". Niet veel, wellicht een beetje (als de selectie compleet is). Maar bovenal onervaren.
Ben je aan het zoeken? 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
"Dan wel wat". Niet veel, wellicht een beetje (als de selectie compleet is). Maar bovenal onervaren.
Ben je aan het zoeken?
Mag het even, moet twee Feyenoorders, een PSV'er en Koskamp van me af houden... 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Jij haalt de kerst niet, denk ik.

gezien je avatar.
DerekNL
-
- 11 berichten
- 325 stemmen
Ik vind het eerder zorgelijk dat Kuyt nog altijd bij de selectie zit dan een Veltman, die nog een meerwaarde kan zijn in de toekomst.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ik heb van Gaal altijd verdedigd met zijn selectie keuzes, maar Veltman slaat werkelijk waar nergens op. Op basis waarvan hoort hij bij het grote Oranje. Oranje is geen speeltuin... ben wel blij om te zien dat Narsingh terug is. Altijd een groot fan van hem geweest. Robben-van Persie-Narsingh lijkt mij een prima aanval voor aankomend WK.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Narsingh, Lens, Depay en - wie weet - Elia mogen uitvechten wie er samen met Van Persie en Robben voorin spelen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Doe maar Lens. Heb helemaal geen hoge pet op van die jongen, maar op de een of andere manier verzaakt ie nooit in Oranje.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Narsingh, Lens, Depay en - wie weet - Elia mogen uitvechten wie er samen met Van Persie en Robben voorin spelen.
Van al deze spelers denk ik dat Narsingh het beste is voor deze aanval. Geen van alle spelen echt op topniveau, maar omdat Narsingh een erg goede voorzet heeft zie ik dat liever dan een Depay, Elia of Lens. Met laatst drie genoemde staat van Persie weer op een eiland, helemaal als Robben in de aanval speelt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Jongens het gaat om een selectie voor 2 vriendschappelijke potjes, het maakt echt geen klap uit wie Van Gaal selecteert. Laat die man lekker experimenteren tot en met mei en dan staat er vast en zeker een hele normale selectie.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Als die zo lekker kon experimenteren de komende twee duels moest die Pieters en van Dijk selecteren...
Maar nee, meneer laat Veltman aan het grote Oranje ruiken om alleen maar mee te trainen en voor 99% toch niet in de basis gaat beginnen of een invalbeurt gaat krijgen.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Vreemd dat Veltman na 1 a 2 goede optredens wel een uitnodiging ontvangt voor het Nederlands elftal, zo indrukwekkend is Celtic ook weer niet in aanvallend opzicht. Wie ik daar- in- tegen wel eens graag in Oranje zou willen zien is Gouweleeuw, want hij doet het al een tijdje erg goed.
?Ik wil er niet te veel over zeggen, maar ik denk dat ik wegga bij AZ? - voetbalzone.nl
Lewis staat te trappellen om zijn plek in te nemen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Als die zo lekker kon experimenteren de komende twee duels moest die Pieters en van Dijk selecteren...
Maar nee, meneer laat Veltman aan het grote Oranje ruiken om alleen maar mee te trainen en voor 99% toch niet in de basis gaat beginnen of een invalbeurt gaat krijgen.
De kwaliteiten van Pieters zijn bekend, waar de Van-Dijk-Mania vandaan komt begrijp niet zo goed.
Bovendien denk ik dat Indi en Rekik bijna zeker zijn van een ticket en dat zijn twee linkspoten.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Er wordt eens een 'jonge' Ajacied geselecteerd en de wereld staat (weer) op zijn kop. Dat Depay er al vroeg bij zat, terwijl die nog helemaal geen klote op (hoog) niveau had laten zien, doet er niet toe.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Zal wel aan een verschil in kwaliteit liggen dan. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Er wordt eens een 'jonge' Ajacied geselecteerd en de wereld staat (weer) op zijn kop. Dat Depay er al vroeg bij zat, terwijl die nog helemaal geen klote op (hoog) niveau had laten zien, doet er niet toe.
Inderdaad.
Een jongen die al weken goed speelt bij de kampioen van Nederland en oa in de CL goed presteert. Wat vreemd dat hij een kansje krijgt zegt. Maar dat een De Vrij of Depay erbij zit vinden we logisch.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Voor de meute weer over me heen valt: Depay was een willekeurig voorbeeld, zo zijn er natuurlijk nog veel meer op te noemen (en buiten dat vind ik Depay wel een talentvolle speler).
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Inderdaad.
Een jongen die al weken goed speelt bij de kampioen van Nederland en oa in de CL goed presteert. Wat vreemd dat hij een kansje krijgt zegt. Maar dat een De Vrij of Depay erbij zit vinden we logisch.
De Vrij heeft al een aantal goede seizoen gedraaid. Heeft zich de laatste weken ook herpakt, trouwens. Speelt weer Vrij goed.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Daar is ook genoeg over gezegd.
Het is tegenwoordig veel te makkelijk om bij de selectie van Oranje te komen. Maar dat is uiteraard inherent aan kwaliteit - die er amper is.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
The game that keeps on giving.
Voetbalzone - UEFA start onderzoek: Ajax vreest opnieuw voor boete na spandoek - m.voetbalzone.nl
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4519 stemmen
The game that keeps on giving.
Voetbalzone - UEFA start onderzoek: Ajax vreest opnieuw voor boete na spandoek - m.voetbalzone.nl
Ik denk dat je als UEFA wel moet om zulke pietluttigheden te bestraffen, om niet ooit het verwijt te krijgen dat ze bepaalde groeperingen voortrekken.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Nou ja, pietluttigheden. In Schotland wordt al jaren hard gewerkt om aan dit soort spandoeken een einde te maken.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4519 stemmen
Nou ja, pietluttigheden. In Schotland wordt al jaren hard gewerkt om aan dit soort spandoeken een einde te maken.
Ach, mensen moeten zich eens wat minder snel beledigd voelen.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Dat zijn we wel eens. Maar bijster slim en verklaarbaar (wat hebben Ajacieden met of tegen Ierse republikeinen) is het niet.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Voetbal International - Toivonen hoeft niet meer te vrezen voor spelen in Jong PSV - vi.nl
Winst voor Toivonen dus. Dreigement is na de zomerse transferperiode ook vrij nutteloos geworden want veel geld krijg je er evt in de winter ook niet meer voor. Verlies nemen en nog zoveel mogelijk zien te profiteren van zijn kwaliteiten.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Alleen waarom verwijdert Ajax niet zelf zo'n spandoek? Op het moment dat die opgehangen wordt, moet er direct gecommuniceerd worden met wie dan ook, zodat die, al dan niet gedwongen, weggehaald kan worden. Probleem opgelost, toch?
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Karim Rekik en Jeffrey Bruma hebben volgens Phillip Cocu rust nodig en zodoende kwam Veltman in beeld. De verdediger van Ajax speelde woensdagavond geweldig tegen Celtic en Van Gaal wil de 21-jarige stopper nu wel eens van dichtbij zien.
Nou, weten we dat ook weer.
Ondertussen:
Duarte traint weer helemaal; Bojan bijna - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4519 stemmen
Las het vanmiddag ja, fijn dat Cocu hier gewoon eerlijk over is en dat beide spelers niet ineens een vage blessure hebben zo vlak voor de interlandperiode.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.