• 15.814 nieuwsartikelen
  • 178.382 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.593 acteurs
  • 199.104 gebruikers
  • 9.377.938 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Bruma heeft alles nog gespeeld, dus wat rust is inderdaad welkom.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Cillessen tegen Colombia en Japan eerste doelman bij Oranje; aldus de Telegraaf.

Twee maanden geleden nog potjes tegen AGOVV op maandagavond en op de bank, nu eerste keeper van Ajax en Oranje. Kan snel gaan. Treurig dat Kenneth de omgekeerde weg aan het bewandelen is, dat verdient hij niet.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Hilarisch!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

schram101 schreef:

Hilarisch!

Dat hij dat deed toen Jesper nog tweede keus was bij Ajax; toegegeven. Maar hij staat al weken uitstekend te keepen nu. Niets mis mee om hem in oefenwedstrijden aan het werk te zetten, en wie weet waar het toe gaat leiden.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Ach, mensen moeten zich eens wat minder snel beledigd voelen.

Ehhh...

Vergelijk het met een spandoek 'Joodse smeerlappen' in De Kuip ofzo. Of moet dat ook kunnen?

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4519 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Ehhh...

Vergelijk het met een spandoek 'Joodse smeerlappen' in De Kuip ofzo. Of moet dat ook kunnen?

Ja, dat moet ook kunnen. Althans, ik voel me eigenlijk niet snel beledigd en die ene keer dat ik dat wel voel denk ik, ach, jij je zin als je dat per se zo moet stellen. Wees trots op wie je bent, wat anderen zeggen zou je dan niet moeten raken. Alleen sommigen vinden die slachtofferrol nogal erg lekker om in te kruipen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Niet iedereen heeft stalen emoties als jij mjk87. Kan me best voorstellen dat wat Montorsi zegt genoeg mensen zou kwetsen, en dat zou reden genoeg moeten zijn om het te weren. Wat onderlinge sneren en grappenmakerij moet kunnen, maar de voorbeelden van hierboven zijn puur van kwetsende aard.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4519 stemmen

Materny schreef:

Niet iedereen heeft stalen emoties als jij mjk87. Kan me best voorstellen dat wat Montorsi zegt genoeg mensen zou kwetsen, en dat zou reden genoeg moeten zijn om het te weren. Wat onderlinge sneren en grappenmakerij moet kunnen, maar de voorbeelden van hierboven zijn puur van kwetsende aard.

Kom op, het is een doek door een stel eencelligen opgehangen, als je je dan al beledigd voelt. Kijk, als iemand je recht in het gezicht staat uit te lachen, oké, maar dit?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ik kan me er in verplaatsen, laat ik het zo stellen. Ben zelf ook redelijk immuun voor dergelijke provocaties, maar niet iedereen is zo gehard. Wat als je 'Joodse smeerlappen' zou inruilen voor ' zwarte smeerlappen'; dat gaat toch alle proporties te buiten? Is gewoon je reinste discriminatie en racisme; snel korte metten mee maken.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Luuk de Jong in januari eventueel naar Ajax, een verhuur wordt genoemd.

Ik hoop het niet. We hebben 3 goede opties voor in de spits. Beter zorgen ze eens voor spelers die de ballen bij de spits gaan krijgen.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Luuk zou direct met astand jullie beste spits zijn natuurlijk. Zou hem er graag bij hebben als ik jullie was.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Welnee, zo goed is Luuk helemaal niet. Technisch beperkt, maar wel iemand die zich goed weet te positioneren. Maar als je bij Gladbach al te licht wordt bevonden, dan moet Ajax er eens goed over denken. Daarbij, hebben we al 3 spitsen die helemaal niet verkeerd zijn.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Luuk is een zelfde type als Sigi; zonder aanvoer van de zijkanten nutteloos. Wellicht iets technischer, maar absoluut geen prioriteit momenteel.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Welnee, zo goed is Luuk helemaal niet.

Hoessen is beter?

Maar als je bij Gladbach al te licht wordt bevonden, dan moet Ajax er eens goed over denken.

Tsja, de meeste topscorers van de Eredivisie maken in het buitenland weinig waar, uitzonderingen daar gelaten.

Daarbij, hebben we al 3 spitsen die helemaal niet verkeerd zijn.

Maar die amper scoren. Lijkt me toch wel handig voor een spits. Luuk heeft bewezen dat heel goed te kunnen in de MML.

Overigens, dat Ajax meer heeft aan een (paar) goede winger(s) ben ik met je eens, maar Luuk de Jong vind ik een prima spits. Lijkt me ook geen verkeerde gozer om er bij te hebben qua persoonlijkheid.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Ik zou 'm graag bij PSV zien. PSV wilde 'm toen ook al halen.

Maar dat gaat nu uiteraard niet gebeuren met Locadia en Matavz die je al als spits hebt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Hoessen is beter?

Hoesen is dan ook geen basisspeler. De Jong is niet beter dan Sigthorsson of broer Siem.

Tsja, de meeste topscorers van de Eredivisie maken in het buitenland weinig waar, uitzonderingen daar gelaten.

Falen in de Europese top kan nog gebeuren, maar bij een modale club als Gladbach...

Maar die amper scoren. Lijkt me toch wel handig voor een spits. Luuk heeft bewezen dat heel goed te kunnen in de MML.

Overigens, dat Ajax meer heeft aan een (paar) goede winger(s) ben ik met je eens, maar Luuk de Jong vind ik een prima spits. Lijkt me ook geen verkeerde gozer om er bij te hebben qua persoonlijkheid.

Dat hebben Sigthorsson en Siem ook bewezen. De Jong heeft zichzelf overschat door na 1 goed seizoen meteen naar het buitenland te willen.

Ik zou overigens best Luuk de Jong bij Ajax erbij willen zien als we geen fatsoenlijke spits hadden, maar wij hebben er 3 die gewoon voldoen. Siem de Jong doet zeker niet voor zijn broer onder, laat hem maar lekker het seizoen uitspelen in de spits. Ajax heeft dringend behoefte aan een goede vleugelspeler of een middenvelder die een goede pass kan geven.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Luuk kan heel wat beter meespelen dan Sigi en is (nog) meer spits dan Siem. Halen!

Al is de behoefte aan een goede vleugelspeler groter. Middenveld lost zichzelf wel op, zo lang Blind daar maar mag staan.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Niemand heeft in de zomer dat jeugd EK gevolgd ofzo? Het technische onvermogen van Luuk was schrijnend om te zien. Die jongen kan echt niet beter mee voetballen dan Sigthorsson, geloof er helemaal niks van. Ze zijn beiden statisch en technisch niet sterk. Wel beiden goede afmakers en sterk in positionering.

Cillessen, van Rhijn, Moisander, Denswil/Veltman, Boilesen, Blind, Duarte, ????, ????, Siem, ????

Waarbij ik Bojan een plek zou geven en Fischer uiteindelijk ook maar. Hou je nog over dat je een goede middenvelder zoekt en eigenlijk ook een speler voorin die een voorzet kan geven.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

chevy93 schreef:

Alleen waarom verwijdert Ajax niet zelf zo'n spandoek? Op het moment dat die opgehangen wordt, moet er direct gecommuniceerd worden met wie dan ook, zodat die, al dan niet gedwongen, weggehaald kan worden. Probleem opgelost, toch?

lol dat ding hielden ze vast onderaan de F-Side... Geen steward die daar heen durft en dat ding af gaat pakken. Waarom denk je dat er op 410 en F-side nog stevig gerookt wordt b.v. Ondanks een rookverbod in de ArenA

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Materny schreef:

Cillessen tegen Colombia en Japan eerste doelman bij Oranje; aldus de Telegraaf.

Twee maanden geleden nog potjes tegen AGOVV op maandagavond en op de bank

Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen dan? Knap..

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Ehhh...

Ach provocerende supporters.. Zoals ik al eerder heb laten zien hier gebeurde het ook van Celtic kant. Ik kan niet zo goed tegen dat huilie huilie gedrag.

http://img189.imageshack.us/img189/2303/adolfutreg.jpg

Oud doekje van Utrecht

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Jaja rep, ik weet het, hunnie waren begonnen!

Zandbakgedrag all-over-the place

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

(afbeelding)

Oud doekje van Utrecht

Haha, hij rijmt ook nog.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Ja, dat moet ook kunnen. Althans, ik voel me eigenlijk niet snel beledigd en die ene keer dat ik dat wel voel denk ik, ach, jij je zin als je dat per se zo moet stellen. Wees trots op wie je bent, wat anderen zeggen zou je dan niet moeten raken. Alleen sommigen vinden die slachtofferrol nogal erg lekker om in te kruipen.

Ik zou me daar persoonlijk ook barweinig van aantrekken, maar het gaat hier om fatsoen. Zulke dingen moet je niet door de vingers zien. Zoals we ook niet willen dat er naar zwarte voetballers oerwoudgeluiden gemaakt worden, ze een wedstrijd direct stil moeten leggen als er 'Hamas Joden aan het gas' gezongen zou moeten worden, en dus ook beledigende termen aan het adres van (in dit geval) katholieken niet toegestaan zijn.

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1836 stemmen

Materny schreef:

Treurig dat Kenneth de omgekeerde weg aan het bewandelen is, dat verdient hij niet.

Vermeer naar AGOVV?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Van Dijk die gewoon even 2 keer scoort bij Celtic om Louis te overtuigen dat die 'm toch echt moet selecteren.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Leuke potjes dit weekend trouwens. Feyenoord-AZ, Zwolle-Twente, NAC-PSV en NEC-Ajax lijken me allemaal de moeite. Aan voorspellingen waag ik me maar niet meer. NAC wint al jaren van PSV en Ajax wint al jaren dik bij NEC, dus PSV en NEC zullen wel winnen ofzo.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Laten we 't hopen... Alleen vorig seizoen ging 't ineens heel erg gemakkelijk met die 1-6, voor de rest is 't bijna altijd puntverlies.

Lurling zal ongetwijfeld wel weer een goede dag hebben...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Lurling zal ongetwijfeld wel weer een goede dag hebben...

Volgend seizoen ga ik turven hoe vaak jij dergelijke opmerkingen maakt over tegenstanders van PSV en concurrenten.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Da's alleen bij NAC en Roda JC. Lurling en Demouge.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.