- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Ik bepaal zelf wel of ik een discussie aansnijd of dat ik uitroeptekentjes ga in drukken of ga klagen bij Jordy. Ik sluit die laatste twee niet perse uit overigens.
Volgens de regels bepaal jij dat helemaal niet. Dat moet je doen bij het topic "opmerkingen" en niet hier, want: dat is tegen de regels.
Perse schrijf je trouwens zo: per se. Of ben ik nu aan het muggenziften?
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Waarom zou dit in mijn straatje passen
.
Ik baseer dit op gebruikelijke gedrag Celtic-fans, stillen en politieoptreden rondom dit soort wedstrijden.
Celtic is overigens begonnen met provoceren een dag voor de wedstrijd. Zijn helemaal geen onschuldige lieverdjes verder zoals die huilie berichten op social media je moeten doen geloven. Die Celtic supporters zijn wat dat betreft behoorlijk scheinheilig. Dat mensen het geloven is nog het ergste. Ben het wel eens met mister blonde dat het politieoptreden niet buitensporig was. Er gaan ook video's rond van een agent die buiten bewustzijn is gemept door Celtic hooligans. Al het andere ben ik het natuurlijk niet eens met mister blonde 
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/q74/996945_549931668419806_1709702712_n.jpg
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Voetbal dan maar...
Real en Dortmund schijnen volgens Marca een akkoord te hebben over Gündogan. Sahin zou dan in Dortmund blijven en Khedira mag dan weg. Die weer interesse staat van Chelsea en City.
Gündogan lijkt me in vergelijking met Khedira weer van hetzelfde laken een pak.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
@ Depri. Grappig dat jullie alleen maar kunnen reageren in dit soort bewoordingen en geen argumenten hebben om mijn verhaal te ontkrachten. Dat is natuurlijk omdat 'jullie' weten dat ik eigenlijk wel een punt heb.
Natuurlijk heb je een punt. En we zijn ook blij dat je je ieder halfjaar een keer hier komt melden om dat punt duidelijk, en met de nodige minachting, over het voetlicht te brengen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik bepaal zelf wel of ik een discussie aansnijd of dat ik uitroeptekentjes ga in drukken of ga klagen bij Jordy. Ik sluit die laatste twee niet perse uit overigens. Misschien is een ander topic een betere plek, dat wel.
@ NR. Ik ben het type dat wanneer ik me ergers aan erger daar iets aan probeer te doen. Of er in elk geval een discussie over starten. Als je commentaar ergens op hebt ben je tegenwoordig altijd een muggenzifter. Nou dat is dan maar zo. Ik was alweer bijna weg, maar laat me geen schop na geven.
@ Depri. Grappig dat jullie alleen maar kunnen reageren in dit soort bewoordingen en geen argumenten hebben om mijn verhaal te ontkrachten. Dat is natuurlijk omdat 'jullie' weten dat ik eigenlijk wel een punt heb.
Ik heb het makkelijk voor je gemaakt. Ik heb net zelf maar op de meldknop gedrukt. Dan zijn we er snel genoeg weer achter of dit voetbaltopic toegestaan is op MM.
Mag het nu weer over voetbal gaan?
kos
-
- 46695 berichten
- 8852 stemmen
Voetbal dan maar...
Real en Dortmund schijnen volgens Marca een akkoord te hebben over Gündogan. Sahin zou dan in Dortmund blijven en Khedira mag dan weg. Die weer interesse staat van Chelsea en City.
Gündogan lijkt me in vergelijking met Khedira weer van hetzelfde laken een pak.
Hm.. niet echt. Vind Khedira ten eerste wel beter en ten tweede heeft hij toch ook ee wat andere positie.
Hoop niet dat dit doorgaat.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Hm.. niet echt. Vind Khedira ten eerste wel beter en ten tweede heeft hij toch ook ee wat andere positie.
Hoop niet dat dit doorgaat.
Hij is wat jonger dan Khedira. Hij zou best hetzelfde niveau kunnen halen. Ik dacht dat Dortmund hem ook wat vaker op dezelfde positie stalde.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Ah, tegenwoordig is zelfs één goede wedstrijd genoeg om in de selectie van Oranje te komen.
Veltman geselecteerd. En dan valt Bruma ineens af.
Oh, van Gaal heeft schijnbaar gezegd tegen Cocu dat Bruma rust nodig heeft.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Veldman 
Edit: wat mjk zegt, het is slechts een oefeninterland maar toch, één wedstrijd is wel heel weinig..
Joy4ever
-
- 4612 berichten
- 1835 stemmen
En laat me raden: geen Van Dijk zeker?
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4519 stemmen
Ah, tegenwoordig is zelfs één goede wedstrijd genoeg om in de selectie van Oranje te komen.
Dat wisten we sinds Bruma en Schaars toch al? Ik kijk nergens meer van op, of ja, dat Denswill niet is geselecteerd.
Ow ja, dit is een oefeninterland, bij uitstek bedoeld en de gelegenheid om dit soort jonge jongens eens mee te nemen, worden ze nooit slechter van. Je moet ook denken aan de toekomst, al mag een Van Dijk dan ook wel mee natuurlijk.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Zelfs 0 goeie wedstrijden al blijkbaar, zie Bruma.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Joel Veltman 
Dikverdiend natuurlijk, zeker als je naar de andere alternatieven kijkt.
Verdediging: Daley Blind (Ajax), Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi (beiden Feyenoord), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Paris Saint-Germain), Joël Veltman (Ajax), Jetro Willems (PSV)
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Jonathan de Guzman (Swansea City), Nigel de Jong (AC Milan), Stijn Schaars (PSV), Kevin Strootman (AS Roma), Rafael van der Vaart (HSV)
Aanval: Memphis Depay (PSV), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Jeremain Lens (Dynamo Kiev), Robin van Persie (Manchester United), Arjen Robben (Bayern München) en Luciano Narsingh (PSV).
Nu nog Kuijt dumpen en het lijkt weer ergens op. Ook mooi dat Narsingh er weer bij zit. Nu nog Anita ipv Schaars en we hebben onze WK selectie.
Stekelenburg trouwens ook weer terug.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4519 stemmen
Nauwelijks te begrijpen, die Van Gaal, Steek ineens wel (die maakte toch een foutje laatst?) en Vorm weer niet.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
En laat me raden: geen Van Dijk zeker?
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Dikverdiend na 1 goede wedstrijd. 
Ik neem aan dat je Sneijder bedoeld.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Of zie jij alleen maar die fouten zoals die bijvoorbeeld tegen ADO?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Sneijder keert sowieso wel terug in Oranje. Maar zijn naam was ik even vergeten ja.
En Veltman speelt al weken goed. Maar tegen Celtic viel het ook de mindere kenners op 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Maar dat je Veltman boven van Dijk selecteert is gewoon één grote grap, dat moet je gewoon toegeven.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
En Veltman speelt al weken goed. Maar tegen Celtic viel het ook de mindere kenners op
Zoals van Gaal?
Joy4ever
-
- 4612 berichten
- 1835 stemmen
Joel Veltman 
Dikverdiend natuurlijk, zeker als je naar de andere alternatieven kijkt.
Dikverdiend ook nog
. Terwijl jij een broertje dood hebt aan opportunisme.
Je opmerking over Anita maakt je post mogelijk nog hilarischer.
Maar wel weer even heerlijk gelachen, bedankt Jari 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Louis heeft het licht gezien! 
Het hart van Oranje behoort uit Ajacieden te bestaan. Dat is historisch gezien een feit. Alleen met Ajacieden behaalt Oranje successen 
Joy4ever
-
- 4612 berichten
- 1835 stemmen
Daarom bestond het enige Oranje dat een prijs won ook merendeels uit PSV-ers 
Je mag je lolbroek vaker aantrekken wat mij betreft 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Daarom bestond het enige Oranje dat een prijs won ook merendeels uit PSV-ers 
Je mag je lolbroek vaker aantrekken wat mij betreft
Omdat al die PSVers weggekocht zijn destijds bij Ajax hoor 
Drie kwart van dat Oranje had zijn roots bij Ajax 
Net als de ploeg van 74, 78, 98, 2000 en 2010 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Ik herhaal: A&L zegt vaak zomaar wat.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Of zie jij alleen maar die fouten zoals die bijvoorbeeld tegen ADO?
Nee die kan ik me niet eens herinneren. Eigenlijk zie ik elke wedstrijd wel rare acties van 'm. Hoe hij gisteren ook weer onderuit ging.. Hij kan aardig opbouwen maar verdedigend heeft hij nog niks laten zien wat een plek in Oranje zou rechtvaardigen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Nee die kan ik me niet eens herinneren. Eigenlijk zie ik elke wedstrijd wel rare acties van 'm. Hoe hij gisteren ook weer onderuit ging.. Hij kan aardig opbouwen maar verdedigend heeft hij nog niks laten zien wat een plek in Oranje zou rechtvaardigen.
Maar op welke basis zit bv De Vrij dan in Oranje? Die doet het echt niet beter dan bv Bruma.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Maar op welke basis zit bv De Vrij dan in Oranje? Die doet het echt niet beter dan bv Bruma.
Op basis van de voorgaande jaren en zijn talent. Normaal gesproken zou hij nu best (tijdelijk) vervangen mogen worden door een andere speler. Van Dijk is op dit moment beter.
Dat geldt trouwens voor meerdere spelers. Het zal niet goed zijn voor het zelfvertrouwen van de Vrij om hem uit de selectie te zetten. Al hoort dat erbij. Maar de Vrij heeft er natuurlijk wel meer recht op dan een Veltman, die net komt kijken.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
De Vrij, Bruma, Veltman......
Wat mij betreft wordt Vlaar vaste waarde in het basiselftal. Die speelt elke week onder (fatsoenlijke) druk tegen de beste teams uit de Engelse competitie. Bovendien is hij sterk en meer een échte leider achterin.
Ik gun het die jonkies best hoor, maar straks op het WK zie ik toch liever wat meer ervaring en kerels achterin.
Van Dijk speelt wel goed, maar in een competitie van lik mijn vestje. Jammer, want ik denk dat hij in Engeland niet zal misstaan, als ik kijk wat er bij Liverpool achterin staat bijvoorbeeld.
EDIT: Neemt niet weg dat Van Dijk wel minstens een plekje in de voorselectie verdient.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.