• 15.814 nieuwsartikelen
  • 178.383 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.597 acteurs
  • 199.105 gebruikers
  • 9.378.051 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5832 stemmen

Geschreven door een Celtic fan. Dan moet het wel waar zijn ja.

kos

• 46695 berichten
  • 8852 stemmen

Het klinkt uitermate geloofwaardig ja.

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5832 stemmen

Als het nieuws in je straatje past zal dat vast ja. Lekker verhaaltje om populistisch op in te haken. Waar is die video waarover gesproken wordt dan?

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Die heb ik hier gisteren gepost

kos

• 46695 berichten
  • 8852 stemmen

mister blonde schreef:

Als het nieuws in je straatje past zal dat vast ja. Lekker verhaaltje om populistisch op in te haken. Waar is die video waarover gesproken wordt dan?

Waarom zou dit in mijn straatje passen .

Ik baseer dit op gebruikelijke gedrag Celtic-fans, stillen en politieoptreden rondom dit soort wedstrijden.

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5832 stemmen

Ik zie de video, je gaat me toch niet vertellen dat die video bewijs moet zijn van politie falen? En dat een Celtic fan (misschien wel hooligan) er dit als uitleg bij heeft wordt hier als zoete koek geslikt. Het niveau is hier nog treuriger dan ik dacht.

kos

• 46695 berichten
  • 8852 stemmen

Zoete koek geslikt?? Ik zei alleen dat het erg plausibel klinkt.

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5832 stemmen

'Dat klinkt wel weer als een typische politiefaal ja'. N.a.v. dat verhaal is dat je conclusie? Ik houd het geloof ik weer snel voor gezien in de sloppenwijken van Moviemeter...

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

mister blonde schreef:

Ik zie de video, je gaat me toch niet vertellen dat die video bewijs moet zijn van politie falen? En dat een Celtic fan (misschien wel hooligan) er dit als uitleg bij heeft wordt hier als zoete koek geslikt. Het niveau is hier nog treuriger dan ik dacht.

Wat praat je nou allemaal voor onzin knul?

Er is helemaal niemand die dat beweerd en ik al helemaal niet.

Misschien moet je inderdaad maar weer gauw weg gaan hier ja.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Ja het leven is zwaar in de favela's...

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Schaken en Cisse (nuff said), dat is het. Clasie en Nelom zijn er pas net ruim twee jaar bij. BMI is pas 1,5 seizoen basisspeler, dus eigenlijk gaan alleen De Vrij en Mulder al een langere periode mee.

Europees was dit jaar matig ja, dat weet iedereen.

A&L zegt vaak ook zomaar wat.

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5832 stemmen

schram101 schreef:

Er is helemaal niemand die dat beweerd en ik al helemaal niet.

Misschien moet je inderdaad maar weer gauw weg gaan hier ja.

Ik zeg toch ook niet dat jij dat beweert. Weer een typische reactie voor het niveau hier. En ik moet natuurlijk helemaal niets.

depri83 schreef:

Ja het leven is zwaar in de favela's...

Zat net te denken hoe onbedoeld treffend mijn voorbeeld was. Het lijkt er op dat de regels die overal op de site gelden, hier niet van toepassing zijn. Slowchatten bijvoorbeeld, is naar mijn weten niet toegestaan. Hier gebeurt het bijna uitsluitend. Het is w.m.b. een verpauperd stukje van de site waar onder het mom van het bewaren van de goede vrede en/of het niet hebben van de middelen om op te treden (dat is niet bij te houden voor een moderator) er van alles door de vingers gezien wordt dat normaal niet zo is. Dus sloppenwijk is een vrij treffende lijn.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Waarom reageer je dan op mij? Nooit van quoten gehoord?

Ik kon je oorlog in het manier van communiceren topic laatst best waarderen, maar waar je nu ineens mee bezig bent..?

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5832 stemmen

schram101 schreef:

Waarom reageer je dan op mij? Nooit van quoten gehoord?

Kos reageert op een stuk tekst van een hooligan (?). Ik reageer op Kos en vraag naar de video waarover de hooligan het heeft. Jij geeft aan waar ik het kan vinden. Ik reageer op de reactie van kos die gaat over de reactie van de hooligan, die (de hooligan) verwijst naar de video waarom ik vroeg, die ik n.a.v. jouw reactie heb kunnen bekijken. Daarop zie ik een hoop Hooligans huishouden en niets dat wijst op politie falen. Het is toch niet zo moeilijk allemaal?

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Het feit dat jij direct de conclusie trekt dat de Celtic supporter een hooligan is getuigt anders ook niet echt van intelligentie. Welkom in het voetbaltopic, je past er prima bij...

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Sjeetje, blonde meneer haalt het niveau hier flink omhoog!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

mister blonde schreef:

Zat net te denken hoe onbedoeld treffend mijn voorbeeld was. Het lijkt er op dat de regels die overal op de site gelden, hier niet van toepassing zijn. Slowchatten bijvoorbeeld, is naar mijn weten niet toegestaan. Hier gebeurt het bijna uitsluitend. Het is w.m.b. een verpauperd stukje van de site waar onder het mom van het bewaren van de goede vrede en/of het niet hebben van de middelen om op te treden (dat is niet bij te houden voor een moderator) er van alles door de vingers gezien wordt dat normaal niet zo is. Dus sloppenwijk is een vrij treffende lijn.

Zie het als hooligangedrag. Dit topic is overgenomen en als je 'm terug wil hebben dan slopen we 'm eerst

Maar dit topic wordt ook gewoon door de Moviemeter Polizei gecontroleerd hoor, wees niet bang.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

A&L zegt vaak ook zomaar wat.

Maar wel altijd hele zinnige dingen. Wat dat betreft zouden jullie mij gewoon moeten betalen voor mijn dagelijkse quotes waar iedereen weer van kan leren. Zo heb ik gister even Feyenoord geanalyseerd. Misschien ga je nu dan ook zelf nadenken over die woorden. Uiteindelijk krijgen zulke mensen altijd pas honderden jaren na dato de credits toegewezen

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

En als ik iets meer betaal, ga je dan voorgoed weg?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

En als ik iets meer betaal, ga je dan voorgoed weg?

Doe maar een goed bod

Maar dan niet weer huilend PMen dat je het niet meende he?

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5832 stemmen

schram101 schreef:

Het feit dat jij direct de conclusie trekt dat de Celtic supporter een hooligan is getuigt anders ook niet echt van intelligentie. Welkom in het voetbaltopic, je past er prima bij...

Nee hoor, maar het zou kunnen. Dat ik hem in het vervolg zo noem was om te chargeren. Dat is wel duidelijk toch, of doen jullie hier niet aan stijlmiddelen? Ik trek gewoon de bron in twijfel. Simple as that.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Doe maar een goed bod

Maar dan niet weer huilend PMen dat je het niet meende he?

Weer?

Immers kun je krijgen. Krijg je er gratis een Hagenees bij. Jij mag raden wie.

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5832 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Sjeetje, blonde meneer haalt het niveau hier flink omhoog!

Dat is al niet meer te doen. Maar wat mij betreft kan dit topic wel een kleine revolutie gebruiken (eens kijken of ik zin heb me daar hard voor te maken).

Je moet bij een film eens proberen elke seconde dat er wat gebeurt, in afzonderlijke berichten te beschrijven wat er gebeurt. En dat is nog maar één voorbeeld.. Er gebeuren hier genoeg zaken die de gedragsregels overschrijden. Nog meer even afgezien van het feit dat dit topic helemaal niet thuishoort op een filmsite.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

@ mister blonde: Dat is in ieder topic op het forum zo, slowchatten. Slecht voorbeeld dus. Alle topics onder het kopje "overigen" mogen dus weg van jou? Eh .. bepaal jij dat? Maak een eigen filmsite, zou ik zeggen.

Jij bent zeker ook zo iemand die er alles aan doet dat bejaarden niet meer op zaterdag boodschappen mogen doen omdat ze genoeg tijd hebben om dat op andere dagen te doen?

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5832 stemmen

Dat is niet in ieder topic zo. En als dat wel zo zou zijn, maakt het nog steeds een probleem. Als iedereen te hard rijdt, is dat toch nog steeds een overtreding? Hier is het in elk geval in de overtreffende trap zo.

En ik begin erover omdat ik het blijkbaar niet sloppenwijk mag noemen (afvoerputje kan ook). Dan sta ik er best positief tegenover om eens goed uit te leggen waar die opmerking op slaat. Ja alle topics onder algemeen zouden w.m.b. weg moeten. Ik bepaal niets, maar ik heb gewoon het recht om mijn mening te geven.

En als jij de gebruikers gelijk stelt aan vervelende bejaarden, is die voor jouw rekening. Ik doe 's-avonds boodschappen. Liggen de bejaarden al lang op bed.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Om weer 3 pagina's aan discussie te besparen: druk gewoon lekker op de meldknop als je iets bij moderators zou willen melden, maar probeer niet weer zo'n kruistocht te voeren. Ze checken het topic wel degelijk en er gebeurt sowieso al tijden niks verkeerds meer. Verder bestaat het forum nog uit tientallen niet-filmgerelateerde topics. Als je daar problemen mee hebt, ga bij Jordy klagen.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

@mb: Was geen vergelijking. Ik denk gewoon dat jij zo'n type bent. Het type "muggenzifter".

Je ging hier trouwens offtopic - ook tegen de regels.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

mister blonde schreef:

Gelukkig maar dat er mensen zijn als mister blonde die zich nog druk maken over ons. Ik was al bang dat niemand zich meer om ons lot zou bekommeren. Hopelijk kan jij ons helpen uit het diepe dal van de vergetelheid te klimmen en zo te komen tot een niveau waarop we geen schande meer zijn voor de rest van de moviemeterpopulatie.

mister blonde

• 12698 berichten
  • 5832 stemmen

Ik bepaal zelf wel of ik een discussie aansnijd of dat ik uitroeptekentjes ga in drukken of ga klagen bij Jordy. Ik sluit die laatste twee niet perse uit overigens. Misschien is een ander topic een betere plek, dat wel.

@ NR. Ik ben het type dat wanneer ik me ergers aan erger daar iets aan probeer te doen. Of er in elk geval een discussie over starten. Als je commentaar ergens op hebt ben je tegenwoordig altijd een muggenzifter. Nou dat is dan maar zo. Ik was alweer bijna weg, maar laat me geen schop na geven.

@ Depri. Grappig dat jullie alleen maar kunnen reageren in dit soort bewoordingen en geen argumenten hebben om mijn verhaal te ontkrachten. Dat is natuurlijk omdat 'jullie' weten dat ik eigenlijk wel een punt heb.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.