• 15.813 nieuwsartikelen
  • 178.350 films
  • 12.227 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.593 acteurs
  • 199.101 gebruikers
  • 9.377.617 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

kos

• 46695 berichten
  • 8852 stemmen

Fijne tackle ja. Maar zo maakt Varane ze 5 keer per wedstrijd .

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Ik zie die Varane helaas niet zo vaak spelen, dus dinsdag tegen Juve speciaal op 'm gelet. Hij bakte er weinig van. Veltman gister 10x beter. Lang geleden dat ik zo onder de indruk was van een verdediger.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Maar je bent toch niet plots kut als je een slechte periode mee maakt?

Nee maar je bent toch ook niet plots goed als je een goede periode mee maakt?

Vermeer werd voor de afgelopen twee seizoenen toch vooral als grabbelaar gezien. Misschien was hij de afgelopen twee jaar wel in bloedvorm.

Maar je hebt wel gelijk hoor, alleen je formulering was wat ongelukkig.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik kijk dan toch meer naar hoe iemand het grootste deel van de tijd heeft gepresteerd. Vermeer heeft toch wel het grootste deel van zijn wedstrijden goed gekeept. Alleen kent hij hoge pieken en diepe dalen. Bij wijze van spreken tikt hij 2 ballen uit de kruising weg en dan laat hij een bal door de benen glippen. Het is dat Ajax met Cillessen een zeer goed alternatief achter handen heeft, anders had Vermeer ook gewoon nog steeds gekeept. Maar qua keepers zit Ajax eigenlijk altijd wel goed. Kan me niet echt een tijd heugen dat er bij Ajax een prutser in de goal stond. Vermeer, Cillessen, Stekelenburg, Vonk, Lobont, Didulica, vd Sar, Grim. Dat zijn toch allemaal goede tot heel goede keepers geweest. De beste prestatie van een Ajax keeper die ik me kan heugen was wel Didulica uit bij Valencia in 2003. Zelden een keeper zoveel ballen zien redden zeg.

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4519 stemmen

El nombre de Microsoft 'vuela' por el Santiago Bernab?u - 20minutos.es

Microsoft stadion. Microsoft stadion. Nee, daar kan ik niet aan wennen. Hetzelfde euvel als bij het Fujifilm Stadion, en iets minder erg dan Mitsubischi Forklift Stadion en het Fly Brazil/Desko Stadion, maar toch.

kos

• 46695 berichten
  • 8852 stemmen

Kreeg net een rijtje rijkstevoetballers ter wereld.

10. Fernando Torres 42 mln pond

9. Frank Lampard 45,5 mln

8. Zlatan Ibrahimovic 47 mln

7. Wayne Rooney 50 mln

6. Samuel Eto'o 52 mln

5. Ronaldinho 63 mln

4. Kaka 66,5 mln

3. Neymar 78 mln

2. Cristiano Ronaldo 112 mln

1. Lionel Messi 115,5 mln

Dan zit die Neymar met net 1 half jaartje Europa al wel erg hoog!

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4519 stemmen

Neymar is natuurlijk wel al een tijd de held en de hoop van Brazilië, wat nog extra wordt geboost door het komende WK en helemaal doordat hij daar nog voetbalede. Hij was in mei al gekozen als het meest te vermarktende merk: 50 Most Marketable 2013 - Neymar - Most Marketable - SportsPro Media sports blog - SportsPro Media - sportspromedia.com

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

Eto'o verdiende toch 20 mln per jaar?

Zlatan wel arm zo vergeleken.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik vind die bedragen behoorlijk meevallen eigenlijk.

Tiger Woods en Michael Schumacher verdienden in 1,5 jaar meer dan Messi en Ronaldo in carriere tot zover.

Het totale vermogen van beide:

Tiger Woods $ 869 miljoen

Michael Schumacher $ 823 miljoen

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Bij de bedragen in het lijstje van kos is alleen uitgegaan van salarissen neem ik aan.

mjk87 (moderator films)

• 14534 berichten
  • 4519 stemmen

Ik denk alles, inclusief sponsorbedragen, maar dan wel netto en wat er nu nog van over is. Want 50% verdwijnt sowieso wel richting de verscheidene Fiscussen.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

115 miljoen salaris? Messi verdient wel veel, maar toch niet zo veel? Lijkt me het totaal.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

PS: Nog even nagenieten van de goal?

(afbeelding)

Weer-ga-loos

Valt me nu pas op dat Klaasen bovenin op zijn snufferd gaat, en sindsdien springt dat in het oog als een roze olifant.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

chevy93 schreef:

115 miljoen salaris? Messi verdient wel veel, maar toch niet zo veel? Lijkt me het totaal.

Duhhhh

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

From 11.00 in the morning there is a big Celtic-party going on in Amsterdam. Until about 17.30 o’clock.

Three young Ajax-lads steal a flag at the corner of Dam/Damstreet near café Zwart. They run away into the Damstreet. Celtic-fans don’t even notice the stealing til police run after the Ajax-lads. The Ajax-boys got arrested. Celtic-fans get upset (a lot of flags and shawls where robbed during the day) and try to reach the three. From then on, it goes loose.

The police completely overreact to the Celtic-fans. They try to clean the Damstreet, where everybody was having fun and in a good mood. If the police just had evacuate the 3 Ajax-lads, nothing would have happened.

After cleaning Damstreet the police decided to clean up Damsquare, where innocent partypeople where totally unawared of the things that happened in Damstreet. Undercover cops randomly kick, beat and arrest Celtic-fans. What happend then, you’ll see in the video. Celtic-fans attack undercover cops. When one try to escape he runs against a post/stoplight and get knocked down.

8 policemen get wounded. Amsterdam police was a big disgrace. Better control your robbing Ajax-hooligans instead of attacking normal Celtic-fans.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

chevy93 schreef:

Ik heb het dan over salaris verdiend tijdens hun hele carrière hè, natuurlijk niet per jaar. Volgens mij verdient Messi sinds zijn nieuwe contract 26 miljoen (salaris betaald door FC Barcelona) per jaar.

@j0enne: van dat verhaal schijnt weinig te kloppen. Gelezen op de Facebookpagina van FootballCulture? Lees dan vooral ook de reacties van ooggetuigen uit Amsterdam die hele andere dingen melden.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Komt inderdaad daar vanaf. Reacties nog niet gelezen, eens even kijken.

Staat nu trouwens weer een nieuw filmpje op.

“Na een gewone actie voor de bal draaide Zlatan zich om en provoceerde hij me”, zegt Kljestan met een glimlach in Het Nieuwsblad. “Hij maakte een opmerking over mijn snor en zei dat-ie me lelijk stond. Ik antwoordde door te zeggen dat hij eens naar zijn eigen lange neus moest kijken.”

Olivier Deschacht tenslotte zegt dat hij juist zijn best deed de aanvaller van de Fransen niet te boos te maken. Bij de toss liet Deschacht het initiatief al aan Ibrahimovic. “Als ik van kant was veranderd, was hij mischien kwaad geworden en scoorde hij misschien weer vier keer.”

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Je zag het al op de beelden dat Deschacht het in zijn broek deed.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Hup PSV en AZ. Beter winnen beiden, dan hebben ze een grote stap naar Europese overwintering gezet.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Schaars ineens toch in de basis, schijnt toch fit te zijn.

We moeten toch een keer weer weten te winnen... Nu winnen en je zet inderdaad een hele goede stap richting de volgende ronde.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Johan Derksen zit gewoon effe te bellen in een live televisieuitzending

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Ik heb het dan over salaris verdiend tijdens hun hele carrière hè, natuurlijk niet per jaar. Volgens mij verdient Messi sinds zijn nieuwe contract 26 miljoen (salaris betaald door FC Barcelona) per jaar.
Messi verdient ongeveer de helft daarvan aan salaris direct van Barcelona.

Messi can do things with a round ball that others can only dream of doing. But can you put a price tag on that? Well, it would appear you can, if his reported base salary of £13.5m is anything to go by.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Piers Morgan (fanatieke Arsenal fan) krijgt een schitterende reply om de oren.

https://pbs.twimg.com/media/BYfLQ9cCMAAGivD.png:large

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Die zit

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Maher is los!

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Ajax 2. Lekkere aanval.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Aanvalletje hoor!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Mmmmhnneeee. Maar leuke goal wel

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Dat Dinamo speelt inderdaad echt voor de winst en daarmee de laatste kans...

Snel die 2-0 maken, wat moeilijk is aangezien we veel te veel kansen missen en het is normaal gesproken gedaan.

Tweede helft ligt er waarschijnlijk meer ruimte dus dat moeten ze uit zien te spelen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.