- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Net zo onverstandig als "PSV en Ajax gaan het onderling uitmaken dit seizoen"?

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Aduriz
. Op niveau van theater is er geen triestere. Manmanman.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Diego Costa!!! 2-0. Wat nou Cristiano Ronaldo. Diego Costa is de naam. Op gelijke hoogte met Ronaldo nu. 13 goals.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Gelukkig, onze directe concurrent Heerenveen laat 't ook weer voor de derde keer op rij liggen...
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Welke naam van een FC Groningen speler moeten we deze week eigenlijk onthouden?
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Voor jou wel ja.
En eerlijk, ik gok nog steeds dat die 2 clubs de top 2 vormen na 34 potjes.
Op basis van... wat?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Tja, dan moeten we eerst zorgen dat iedereen weer fit is voordat we weer een kans maken...
Gister na 't einde geen Depay, Schaars, Bakkali, Toivonen, Wijnaldum, Zoet, Rekik en Park...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik hoor niks meer over Eriksen. Speelt-ie niet meer?
Als je het op prijs stelt wil ik je wel een wekelijkse update geven
Maar gezien hij geen Ajacied meer is zie ik daar weinig noodzaak in. Na een geweldige start bij Tottenham is hij de laatste wedstrijden steeds gestart als bankzitter, en moet hij voorlopig Holtby voor zich dulden zo te zien. Niet dat hij het slecht doet, want vrijwel iedere keer als hij invalt trekt hij het creatieve aspect naar zich toe en eist hij de vrije trappen en corners op. Ook vandaag in het kwartier wat hij speelde nadrukkelijk aanwezig, en gaf Vertonghen een vrijwel niet te missen kans in de 96e minuut.
Hij speelt prima, maar te weinig.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2378 stemmen
Welke naam van een FC Groningen speler moeten we deze week eigenlijk onthouden?
Wijnaldum lijkt me!
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2378 stemmen
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Wat een nicht zeg. Opvolger van Boerrigter?
Denk het ook. Aardige speler, maar legt af en toe té veel risico in zijn spel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geweldig toch, het is jammer dat ie er zo beteuterd bij staat met die broek en jas, maar voor de rest toch niets mis mee.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
DerekNL
-
- 11 berichten
- 325 stemmen
Andersen moet zich een maand terugtrekken in de sportschool, want én hij verliest elk duel én dan hoeft hij niet dit soort foto's te plaatsen.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2378 stemmen

Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Wtf is dit? Hahah

Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Haha, eindelijk een voetballer die uit de kast komt! Goede zaak.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Als je het op prijs stelt wil ik je wel een wekelijkse update geven
Maar gezien hij geen Ajacied meer is zie ik daar weinig noodzaak in. Na een geweldige start bij Tottenham is hij de laatste wedstrijden steeds gestart als bankzitter, en moet hij voorlopig Holtby voor zich dulden zo te zien. Niet dat hij het slecht doet, want vrijwel iedere keer als hij invalt trekt hij het creatieve aspect naar zich toe en eist hij de vrije trappen en corners op. Ook vandaag in het kwartier wat hij speelde nadrukkelijk aanwezig, en gaf Vertonghen een vrijwel niet te missen kans in de 96e minuut.
Hij speelt prima, maar te weinig.
Hij mocht woensdag wel vanaf het begin opdraven in de League Cup tegen Hull.
Een godswonder trouwens dat Eriksen vanmiddag nog het veld in kwam omdat die botsing tussen Lukaku en Lloris er wel heel lelijk uit zag.
http://d3fsqtc6sy2z27.cloudfront.net/uploads/0889ff132b09dc697201c6c60f6f2fbe_large
Kort bewusteloos maar gewoon doorgespeeld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat is die Diego Costa toch belachelijk goed. De wereld huilt dat ie voor Spanje kiest.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Andersen kan wel wat leren van Depay.
stinissen (crew films & series)
-
- 23462 berichten
- 76956 stemmen
Was redelijk maar geen echte topper en zal het ook niet redden bij de Spurs , na wel een meer dan redelijk begin. Maar de laatste wedstrijden ook al niet meer in de basis.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Vorm eraf met rood in de blessuretijd van de Welsh derby.
Al 3x gewisseld dus veldspeler Rangel in het doel.
Edit: Cardiff wint 1-0.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Was redelijk maar geen echte topper en zal het ook niet redden bij de Spurs , na wel een meer dan redelijk begin. Maar de laatste wedstrijden ook al niet meer in de basis.
Hij was volgens jou ook niet Ajax waardig..... Hij doet het voorlopig gewoon prima bij de Spurs, en de fans lopen met hem weg (lees zelf maar beide feiten na). Te weinig speeltijd inderdaad, maar die jongen zit er pas 1.5 maand.
Ik kom eind dit seizoen mijn gelijk wel weer halen, net zoals ik dat vorig seizoen deed m.b.t. Eriksen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hij mocht woensdag wel vanaf het begin opdraven in de League Cup tegen Hull.
Een godswonder trouwens dat Eriksen vanmiddag nog het veld in kwam omdat die botsing tussen Lukaku en Lloris er wel heel lelijk uit zag.
(afbeelding)
Kort bewusteloos maar gewoon doorgespeeld.
Dat hele debat wat toen volgde was wel lachwekkend. Heel Tottenham wilde hem wisselen maar Lloris had er geen zin in. Om de zes meter richting de zijlijn discussie.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Die reacties hierboven zijn te triest voor woorden
Ik kan jullie foto's van Beckham tot Ronaldo voorschotelen waar de gay factor nog 10x hoger ligt; so what. Zodra een voetballer zijn gevoelige of lichtelijke vrouwelijke trekjes laat zien is het hek van de dam. En ja, hij zal gezien zijn (kleding)stijl en manier van rennen wellicht wat homo/bi in zich hebben; zal er als Ajacied trots op zijn mocht hij de eerste actieve prof zijn die er hier voor uitkomt in ons shirt.
Maar voorlopig:
Andersen moet zich een maand terugtrekken in de sportschool, want én hij verliest elk duel én dan hoeft hij niet dit soort foto's te plaatsen.
En jij spant de kroon te denken dat één maand sportschool een tiener ectomorph als Andersen veranderd in een fysiek als dat van Alderweireld binnen die tijd. Bij zulke jongens duurt het 3x zo lang, en ook hierbij is Eriksen een prima voorbeeld.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Triest hoe Demouge een penal meekrijgt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.