- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Zegt me niks. Rudolph van Veen is zogenaamd ook hetero. Yeah right...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Triest hoe Demouge een penal meekrijgt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Und? Snap die gehele publieke Lmfao taferelen hier niet. Een man/voetballer heeft vrouwelijke trekjes; nou whooptiedoo zeg 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die reacties hierboven zijn te triest voor woorden
Ik kan jullie foto's van Beckham tot Ronaldo voorschotelen waar de gay factor nog 10x hoger ligt; so what. Zodra een voetballer zijn gevoelige of lichtelijke vrouwelijke trekjes laat zien is het hek van de dam. En ja, hij zal gezien zijn (kleding)stijl en manier van rennen wellicht wat homo/bi in zich hebben; zal er als Ajacied trots op zijn mocht hij de eerste actieve prof zijn die er hier voor uitkomt in ons shirt.
Maar voorlopig:
Haha inderdaa, ook iets wat nooit zal veranderen. Het alpha male gedrag binnen de voetbalwereld en die overslaat na de aanhang. Alpha male staat gelijk aan een IQ onder de 40 in deze. Bijzonder triest dat dan de gays, nichten, flikkers e.d. weer aan de pas moeten komen. Schrikbarend.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Was redelijk maar geen echte topper en zal het ook niet redden bij de Spurs , na wel een meer dan redelijk begin. Maar de laatste wedstrijden ook al niet meer in de basis.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Und? Snap die gehele publieke Lmfao taferelen hier niet. Een man/voetballer heeft vrouwelijke trekjes; nou whooptiedoo zeg
Nog niet eens vrouwelijke trekjes (waarom is het vrouwelijk?). Dit soort hokjesgeest is echt niet te filmen hoor.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Sorry hoor, maar als je als kerel in een leren broek loopt dan ben je wat mij betreft niet 100% hetero nee.
Hoe hoog mijn IQ is zou ik niet weten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Voor zover ik weet heeft seksualiteit altijd nog met geaardheid te maken, niet watvoor kleren je draagt. Al trekt een kerel een rokje aan, zegt dat meer over dat ie waarschijnlijk in het lichaam van het verkeerde geslacht geboren is dan zijn geaardheid. Maar vooral de schuld geven aan homoseksualiteit. Want dat is natuurlijk de kern van het kwade.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Veel te makkelijk. Trekt daarbij zelf ook. Dit gebeurt zo'n beetje bij iedere hoekschop.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Koeman vond Immers weer goed hoor in de 1e helft. Zullen ze nu samen in de sauna zitten?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Veel te makkelijk. Trekt daarbij zelf ook. Dit gebeurt zo'n beetje bij iedere hoekschop.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Maar vooral de schuld geven aan homoseksualiteit. Want dat is natuurlijk de kern van het kwade.
Oh god, ben je nu weer eens de white knight aan het uithangen ofzo? Ik heb niks tegen homo's, wel tegen die figuren die met een roze string op een boot in Amsterdam staan te dansen. En ik blijf erbij, je neigt toch minimaal wel naar de bi-kant als je in de kleding loopt waarin meneer Andersen loopt. En ja, dat is leuk om te benoemen in de alpha male wereld die de voetballerij heet.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nog niet eens vrouwelijke trekjes (waarom is het vrouwelijk?). Dit soort hokjesgeest is echt niet te filmen hoor.
Die foto waar hij zijn hond in een handtas draagt neigt wat mij betreft richting vrouwelijke trekjes. Maar geen kwaad woord van mij erover hoor; staat prima bij zo'n nuchtere knul. En ook al stond het niet, ook prima.
Tevens zijn 'vrouwelijke trekjes' gewoon vaak de fase die vooraf gaat aan wat over vijf jaar als 'normaal' zal worden beschouwd. Zoals make-up voor mannen en het dragen van roze etc.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Je mag in NL toch doen wat je wilt in dit geval? Prima zaak. Zou mooi zijn als ze in de voetbalwereld gewoon uit de kast kunnen komen. Het liefst allemaal tegelijk.
Andersen, Vertonghen, v/d Wiel, wie nog meer? 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik heb niks tegen homo's, wel tegen die figuren die met een roze string op een boot in Amsterdam staan te dansen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die foto waar hij zijn hond in een handtas draagt neigt wat mij betreft richting vrouwelijke trekjes. Maar geen kwaad woord van mij erover hoor; staat prima bij zo'n nuchtere knul. En ook al stond het niet, ook prima.
Tevens zijn 'vrouwelijke trekjes' gewoon vaak de fase die vooraf gaat aan wat over vijf jaar als 'normaal' zal worden beschouwd. Zoals make-up voor mannen en het dragen van roze etc.
Die hondentasjes zijn gewoon een kwalijke hype, maar zal dat zelf niet koppelen aan een bepaald geslacht. Voor de rest wel eens maar ik erger mij mateloos aan dergelijke bekrompen denkwijzes. Blijft een beetje jammer. Al hoef ik jou daar niets over te vertellen natuurlijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Oh god, ben je nu weer eens de white knight aan het uithangen ofzo? Ik heb niks tegen homo's, wel tegen die figuren die met een roze string op een boot in Amsterdam staan te dansen. En ik blijf erbij, je neigt toch minimaal wel naar de bi-kant als je in de kleding loopt waarin meneer Andersen loopt. En ja, dat is leuk om te benoemen in de alpha male wereld die de voetballerij heet.
White knight? Is dat de zus van Batman ofzo?
Anyway, je mag het niet vinden staan, maar de desbetreffende argumentatie laat nogal te wensen over en is nogal discriminerend. Daarvoor hoort nergens plaats te zijn.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Die hondentasjes zijn gewoon een kwalijke hype, maar zal dat zelf niet koppelen aan een bepaald geslacht..
Wanneer 95% van de personen die daarmee lopen vrouwelijk zijn koppel je het automatisch aan een geslacht. Net zoals je hoge hakken aan een vrouw koppelt, en Cubaanse sigaren aan een man. Steekt verder niks achter, maar is gewoon het denkbeeld wat je bij iets hebt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wanneer 95% van de personen die daarmee lopen vrouwelijk zijn koppel je het automatisch aan een geslacht. Net zoals je hoge hakken aan een vrouw koppelt, en Cubaanse sigaren aan een man. Steekt verder niks achter, maar is gewoon het denkbeeld wat je bij iets hebt.
Uiteraard, maar niet zo wenselijk. Heeft ook niet zoveel te maken met geslacht. Ben juist een voorstander om afstand te nemen van een dergelijk denkbeeld.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Vreemd dat ze Ricksen dankbaar voor steunbetuigingen: 'Krijg er een brok van in mijn keel' - voetbalzone.nl het niet hebben laten zien bij de samenvattingen...
Wat zitten er trouwens merkwaardige comment's tussen op Voetbalzone 
stinissen (crew films & series)
-
- 23462 berichten
- 76956 stemmen
Daar sluit ik me bij aan
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Je mag in NL toch doen wat je wilt in dit geval? Prima zaak. Zou mooi zijn als ze in de voetbalwereld gewoon uit de kast kunnen komen. Het liefst allemaal tegelijk.
Andersen, Vertonghen, v/d Wiel, wie nog meer?
Fledderus op basis van zijn tweede penalty vanmiddag. 
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen

Vreemd dat ze Ricksen dankbaar voor steunbetuigingen: 'Krijg er een brok van in mijn keel' - voetbalzone.nl het niet hebben laten zien bij de samenvattingen...
Wat zitten er trouwens merkwaardige comment's tussen op Voetbalzone
Kun je die comments op VZ niet uitzetten? Ik erger me bij elk bericht groen en geel aan de comments, maar toch scroll ik bij elk bericht weer naar beneden. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
AS Roma trapt zo af. Benieuwd of ze ook zege nr 11 kunnen pakken. Zou leuk zijn. Niet dat ik het ga kijken overigens.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Wat een enorme held ook.
Zo zonde dat die niet meer bij ons speelt. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.