- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Zijn geloof ik vrienden van Erikson.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik ben 40 jaar supporter van mijn club Ajax maar ik heb nog nooit zo een slecht team gezien waar ook geen toekomstige toppers in rond lopen de enige speler die het zou kunnen redden is Fisher maar dan ben ik wel erg positief met als grootste ramp Serero en Anderson.
Gelukkig is dat stuk verdriet Eriksen weg, toch?....
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Fischer is een stuk grimmiger, zelfs in het vorige seizoen waar hij "goed" was is het een speler geweest die heel vaak onzichtbaar was, maar wat vaker een goal meepikte dat zijn matige spel deed vergeten. Acties waren wel wat meer geslaagder dan in dit seizoen waar echt niets lukt, maar vind Fischer in ieder geval een stuk minder potentie tonen dan Eriksen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Ik ga vandaag even geen voetbal kijken.
Stront en strontziek word je er van.
FC Groningen zal vast wel nog winnen en gedeeld tweede worden en Feyenoord zal ook wel weer punten verspelen.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Fischer is een stuk grimmiger, zelfs in het vorige seizoen waar hij "goed" was is het een speler geweest die heel vaak onzichtbaar was, maar wat vaker een goal meepikte dat zijn matige spel deed vergeten. Acties waren wel wat meer geslaagder dan in dit seizoen waar echt niets lukt, maar vind Fischer in ieder geval een stuk minder potentie tonen dan Eriksen.
Fisher heeft 1 goede wedstrijd gespeeld. Tegen Feyenoord vorig seizoen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vergelding voor de Feyenoord vlag afgelopen bekerduel in de Arena?
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2378 stemmen
Trek m dan een Ajax-shirtje aan ofzo, en zet m op de foto. Dit is gewoon vandalisme.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Klopt. Erg stoer ook om dat 's nachts te doen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Trek m dan een Ajax-shirtje aan ofzo, en zet m op de foto. Dit is gewoon vandalisme.
Dat is ook al gedaan...
http://static0.parool.nl/static/photo/2013/8/4/11/20130121181152/media_xl_1494491.jpg
Maar inderdaad, trieste actie. Dom volk.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2378 stemmen
Oja klopt. Dat soort dingen vind ik altijd nog wel 'grappig', net als dat Immers' voordeur groen-geel was geverfd (afwasbaar), of als Abe Lenstra weer eens een groen-witte sjaal om heeft. Maar dit is gewoon zonde van een monument voor een grote oud-speler.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Ik begrijp ook niet zo goed waarom Schöne ineens zo weinig speeltijd krijgt, zou met zijn ervaring toch een van de dragende spelers kunnen zijn.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En nog meer kutnieuws.
Ajax-fan overleden na Ajax-Vitesse - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Bah.
Zal niet van de spanning geweest zijn (oké, bij dezen mijn flauwe grapje gemaakt). Vervelend voor die zoontjes, maar op jaarbasis zitten er circa 1 miljoen mensen op de tribunes. Statistisch gezien is dit geen verrassing binnen een termijn van x aantal jaren.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Zou me niets verbazen als hij letterlijk een hartaanval van het slechte spel heeft gekregen. 2 kids waren wel mee, dus die hebben een trauma voor het leven opgelopen. Dit wens je niemand toe.
Klopt. Erg stoer ook om dat 's nachts te doen.
Acties van individuen(fanatieke supporters weten vast ook wel wat beters te verzinnen). Erg jammer inderdaad. Ook erg onnodig dit. Acties moeten ludiek zijn en de laatste tijd is dat het niet meer het geval. Een rookbom in de perstribune gooien is dat ook niet bijvoorbeeld
Zijn ook vakken waar amper gefouilleerd wordt. Een feyenoord handdoekkie van een speler van ASWH vind ik verder ook weinig bijzonders en niet iets waar je je druk over hoeft te maken. Gewoon leuk voor die jongens en meer niet, maar alles daarna wel flink opgeblazen.
Wel belachelijk hoe Social media alles weten onder een vergrootglas weten te leggen trouwens. Van muggen een olifant maken begint wel ernstige vormen aan te nemen.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2378 stemmen
Over muggen en olifanten gesproken, je zit wel erg met die paar groene rookbommetjes van de laatste tijd he? 
Tall man
-
- 289 berichten
- 1049 stemmen
Inderdaad erg vervelend nieuws. Sterkte gewenst voor de familie!
Als ik het goed begrijp staat Armenteros spits bij Feyenoord. Ben benieuwd wat hij ervan gaat bakken. Speelt met vlagen goed maar had hem niet spits gezet.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Nee hoor. Laatste tijd?
Gewoon om aan te geven dat ik er niet om kan lachen. De actie van Groningen Fanatics bij Vitesse uit vond ik dan wel weer erg goed. Een actie met humor.
Wijnaldum van Groningen geeft een Denswilletje een nieuwe betekenis haha. Hoe kan je als club zijnde drie keer een voorsprong zo lullig weggeven tegen een vele mindere ploeg haha.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hoezee, we blijven boven Groningen en Roda staan 
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2378 stemmen
Bij Ajax - ASWH ook toch? Maar omdat je er elke keer weer over begint en hoe vervelend het voor de mensen in het publiek was.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Oh ja, maar daar vind ik het wel kunnen omdat het gewoon in het uitvak is.. Zit je ook met strengere controles e.d.( Al weet ik niet hoe dat controletechnisch dus met ASWH zat de afgelopen week) Geef verder ook aan dat ik dat met die handdoek geen probleem vindt en dat dat erg opgeblazen is.
Ik zou het zelf ook doen als ik die mogelijkheid had. Rookbommen tussen normaal volk op de perstribune gooien is een compleet ander verhaal.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Nee hoor. Laatste tijd?
Gewoon om aan te geven dat ik er niet om kan lachen. De actie van Groningen Fanatics bij Vitesse uit vond ik dan wel weer erg goed. Een actie met humor.
Ik denk dat jij geen enkele ludieke actie van een Feyenoordsupporter richting Ajax leuk vindt. Laat staan dat je er om zou kunnen lachen. 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Geef overigens aan dat ik de Moulijn acties van "Ajacieden" ook triest vindt. UEFA doek op die brug in Rotterdam was ook maar zo zo. Het ludieke kan ik niet echt ergens meer in herkennen. Van beide kanten.
Ik probeer nog wel te begrijpen wat jullie met al die bananen moeten. Zijn jullie nou daadwerkelijk allemaal apen? 
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2378 stemmen
Nou, nu eerst weer even een uur en driekwartier ergeren 
Tall man
-
- 289 berichten
- 1049 stemmen
Laten we hopen van niet Montorsi, als ze voordeel willen halen uit de verliezen van de andere clubs hebben ze nu de kans.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Gae stilgelegd vanwege noodweer. Toch weer apart om telkens dit soort verhalen te horen en te zien en je vervolgens zelf een stralende zon in je huiskamer hebt al de gehele dag
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Weer 'ns een goede redding van Mulder.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.