- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dat programma van PSV (nationaal) is wel erg pittig ja.
Programma
Datum Tijd Wedstrijd Comp.
za 2-11 20.45 PSV - PEC Zwolle Ere
zo 10-11 14.30 NAC Breda - PSV Ere
za 23-11 18.45 PSV - sc Heerenveen Ere
zo 1-12 14.30 Feyenoord - PSV Ere
za 7-12 20.45 PSV - Vitesse Ere
zo 15-12 16.30 FC Utrecht - PSV Ere
zo 22-12 16.30 PSV - ADO Den Haag Ere
Daar zit geen makkie meer bij. Alleen de laatste misschien.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Verlies, rood, keeper zwaar geblesseerd.
Hier kun je alleen maar droevig en triest van worden. Blue sunday.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Je zag 't natuurlijk alweer van verre aankomen. Belachelijk slecht was 't weer.
Ballen over een paar meter kwamen al niet aan, en als je dan ziet wat Toivonen doet bij die 2-1...
Ongelofelijk.
Concurrentie verspeelt punten, ja hoor, wij doen 't ook weer.
Schijt en schijtziek word ik er van.
Bertrams nu waarschijnlijk op doel...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4086 stemmen
Het is die Tyton niet gegund he. Zal hij ooit nog durven te keepen?
Bah nu erger ik me nog meer aan Ajax. Alleen bovenaan kunnen staan en dan tegen fucking rkc gelijk spelen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14546 berichten
- 4525 stemmen
Ambulance erbij, Tyton ingepakt, vriendin voorin de wagen. Bah bah.
Begrijpelijk dat die meegaat, maar ik blijf me verbazen dat zo ongeveer iedereen het veld op mag behalve de trainer, die vast ook wel even wil zien hoe het met zijn speler is.
Overigens, hij raakte de paal toch niet (zoals ze bij Fox zeggen) maar hard de grond?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Die paal op de grond in het doel raakte die waar 't net aan vast zit.
6 punten uit 6 uitwedstrijden... Wat een drama.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wel groot respect voor Feyenoord. Door velen uitgelachen en weggehoond na de eerste wedstrijden, maar ze zijn in alle rust gewoon keihard blijven werken en voetballen en doen het gewoon prima.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Begrijpelijk dat die meegaat, maar ik blijf me verbazen dat zo ongeveer iedereen het veld op mag behalve de trainer, die vast ook wel even wil zien hoe het met zijn speler is.
Overigens, hij raakte de paal toch niet (zoals ze bij Fox zeggen) maar hard de grond?
Trainer (en spelers for that matter) kunnen daar toch niks doen. Gewoon de ruimte maken voor medische staf en ambulancepersoneel.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
Rekik, Park, Zoet, Wijnaldum en 't rijtje wordt vrolijk aangevuld met Hendrix en Tyton...
Scheids was ook belachelijk slecht. Depay geel geven voor een 'schwalbe' om 'm vervolgens rood te geven.
Arias na een krankzinnige elleboog zelfs geen geel, en vervolgens Nemeth die van achter in komt slechtst geel. Ongelofelijk.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Belachelijk slecht was 't weer.
Klopt. Het regent al de hele dag.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Rekik, Park, Zoet, Wijnaldum en 't rijtje wordt vrolijk aangevuld met Hendrix en Tyton...
Scheids was ook belachelijk slecht. Depay geel geven voor een 'schwalbe' om 'm vervolgens rood te geven.
Arias na een krankzinnige elleboog zelfs geen geel, en vervolgens Nemeth die van achter in komt slechtst geel. Ongelofelijk.
En Hendrix en Park ook nog door smerige overtredingen die onbestraft/licht bestraft bleven.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4086 stemmen
Zonnetje schijnt hier ook al lekker de hele tijd. Het noorden wordt vaak over geslagen met noodweer de laatste tijd 
Wel groot respect voor Feyenoord. Door velen uitgelachen en weggehoond na de eerste wedstrijden, maar ze zijn in alle rust gewoon keihard blijven werken en voetballen en doen het gewoon prima.
Ze zijn net zo waardeloos als de rest. Vorige week nog bij het makke gae punten verspeeld. Ze kunnen vandaag de besten vd slechtsten worden, maar het lijkt ook daar helemaal nergens op.
Enige club die dit seizoen een pluim verdient is Zwolle. De rest verdient een schop onder de kont
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Kans vier gemist...
Ik verheug me nu al op de 89e minuut.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3778 stemmen
@PSVStats 1m
3 ― Aantal zeges PSV in zijn laatste 13 uitduels in de Eredivisie (W3 G4 V6)
Dit zegt natuurlijk alles.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ze zijn net zo waardeloos als de rest. Vorige week nog bij het makke gae punten verspeeld. Ze kunnen vandaag de besten vd slechtsten worden, maar het lijkt ook daar helemaal nergens op.
Vergeef het hem. Nu hij niet over PSV kan slijmen kiest hij Feyenoord. Die doen het aardig, maar leveren net zo vaak nog de punten in dit seizoen als de rest. NEC en Go Ahead tellen ook gewoon mee, net als hun seizoensstart.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Haha zo lekker overdreven altijd die Lex.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2365 stemmen
Zonnetje schijnt hier ook al lekker de hele tijd. Het noorden wordt vaak over geslagen met noodweer de laatste tijd 
Enige club die dit seizoen een pluim verdient is Zwolle. De rest verdient een schop onder de kont
Feyenoord speelde GAE weg met vrij goed positiespel.Dan is het "maar" GAE, maar die zijn aardig taai thuis - hebben daar ook nog niet verloren.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Feyenoord speelde GAE weg met vrij goed positiespel.Dan is het "maar" GAE, maar die zijn aardig taai thuis - hebben daar ook nog niet verloren.
Maar dat geldt natuurlijk voor meer clubs. Ajax had ook vorig weekend uit bij Twente moeten winnen gezien de kansen. Alleen telt uiteindelijk of je ze ook maar. Feyenoord deelt ook mee in de malaise van het regelmatig punten verspelen.
Benieuwd of de kampioen van dit jaar aan de 65 punten komt. Ooit was 80+ normaal.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2365 stemmen
Feyenoord had een erg slechte start door 3 x te verliezen (van Zwolle, Twente en Ajax), maar hebben daarna weinig punten verspeeld.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Dit gaat Zwolle punten kosten. Ter Wielen weer in het doel...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het is me een niveautje allemaal zeg
Vermakelijk absoluut, maar ik begin bijna een gelovige te worden in Otherfool zijn parochie. Goed voetbal is ver te zoeken dit seizoen bij de topclubs.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Feyenoord had een erg slechte start door 3 x te verliezen (van Zwolle, Twente en Ajax), maar hebben daarna weinig punten verspeeld.
Die slechte start telt niet mee meer? En daarna verspeel je bij NEC en GAE ook punten. Laten we niet doen of Feyenoord nu heel constant en sterk speelt. Wat Feyenoord wel goed doet is thuis duidelijk iedereen de baas zijn de laatste tijd.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Moeizaam weer. Zul je zien dat we ook weer niet profiteren 
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Zwolle iig ook niet op de goede weg. Eigen goal Broerse. Mooi ingekopt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En vergeet het abominabele veldspel niet. Maar puur op basis van scorebordjournalistiek doen ze het wel aardig laatste tijd. NEC en GAE was beschamend puntverlies. Nu is het ook weer om te huilen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Moeizaam weer. Zul je zien dat we ook weer niet profiteren
Garantie ja. Neem de aanvoerdersband ook maar weer af, Pelle is veel te druk met aanvoerder zijn dan goals scoren
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.