- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
DerekNL
-
- 11 berichten
- 325 stemmen
En één van die 283 Papadopoulossen is niet verkeerd. Die van Schalke dan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuke loting. Ik hoop op Portugal, Frankrijk, Roemenië en Kroatië.
Joy4ever
-
- 4613 berichten
- 1837 stemmen
Griekenland of Roemenië op het WK, please.... 
Kroatië iig prima geloot, das mooi. Verder duimen voor Oekraïne.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Hopelijk kan Zweden afrekenen met Portugal.
Voor de luie mensen onder ons:
Portugal – Zweden
Oekraïne – Frankrijk
Griekenland – Roemenie
IJsland – Kroatie
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zweden, Oekraìne, Roemenie en Ijsland please.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Opmerkelijk dat er voetballiefhebbers blijken te zijn die Ronaldo - één van de beste voetballers ter wereld - er niet bij willen hebben
.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Dat zijn dan ook geen liefhebbers, NW.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Welke Griek kan zeggen een bijkans zekere wereldtitel voor Nederland te hebben voorkomen?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
True, geen speld tussen te krijgen. En dan Frankrijk ook nog dingen misgunnen. Raar.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Welke Griek kan zeggen een bijkans zekere wereldtitel voor Nederland te hebben voorkomen?
Madatislogis?
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Opmerkelijk dat er voetballiefhebbers blijken te zijn die Ronaldo - één van de beste voetballers ter wereld - er niet bij willen hebben
.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
.
Opmerkelijk dat er voetballiefhebbers blijken te zijn die Zlatan - één van de beste voetballers ter wereld - er niet bij willen hebben 
DerekNL
-
- 11 berichten
- 325 stemmen
Opmerkelijk dat er voetballiefhebbers blijken te zijn die Finnbogason - één van de beste voetballers ter wereld - er niet bij willen hebben 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En dan Frankrijk ook nog dingen misgunnen. Raar.
Frankrijk heeft weer PO nodig, het voetbal in de kwalificatie hield niet altijd over tegen de mindere landen en in de laatste PO wedstrijd die ze speelde (WK 2010) glipten ze geniepig ten koste van Ierland door het net met die handsbal van Henry.
Pas op de plaats voor de Fransen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Opmerkelijk dat er voetballiefhebbers blijken te zijn die Zlatan - één van de beste voetballers ter wereld - er niet bij willen hebben
Dat is waar maar ver verwijderd van Ronaldo maar wil je nu zeggen dat je bij Portugal - Ijsland wel had gehoopt op Portugal?
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Dat zijn dan ook geen liefhebbers, NW.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die was ik even vergeten, al heeft het oranje legioen over het algemeen iets tegen Portugal natuurlijk.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat is waar maar ver verwijderd van Ronaldo maar wil je nu zeggen dat je bij Portugal - Ijsland wel had gehoopt op Portugal?
Ver verwijderd van Ronaldo; mwah. En dat ik Portugal niets gun heeft weinig te maken met hun winst op Oranje. Er zitten gewoon teveel enge mannetjes in.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Kasami 
De speelronde van de meesterlijke doelpunten!
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Tevens ben ik na 2006 zelf ook geen fan van Portugal, verliezen wij toch alleen maar van en als je ze loot vanuit Nederlands opzicht weet je van te voren wel hoe laat het is.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
DerekNL
-
- 11 berichten
- 325 stemmen
Siena - Palermo inmiddels 2-2. Palermo speelt met 10 man.
Oh wacht, ik zal waarschijnlijk de enige zijn die deze wedstrijd bekijkt/boeiend vindt. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een heerlijke aflevering van VI weer 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Zlatan is heus wel een aardig spelertje hoor maar dan wel in de categorie 'leuk als ze mee zouden doen', wat je ook kunt zeggen van pakhembeet Van Persie, Hazard of Modric, of al die Fransen.
Ronaldo daarentegen is 1 van de 2 fenomenen die deze tijd kent (persoonlijk zeg ik: de grootste), als hij of die kleine Argentijn niet mee zouden doen is het WK bij voorbaat al enorm gedevalueerd.
mjk87 (moderator films)
-
- 14544 berichten
- 4522 stemmen
Ronaldo daarentegen is 1 van de 2 fenomenen die deze tijd kent (persoonlijk zeg ik: de grootste), als hij of die kleine Argentijn niet mee zouden doen is het WK bij voorbaat al enorm gedevalueerd.
Toch win ik liever een WK zonder die twee, dan een WK niet winnen met die twee. Al hoort Zlatan ook wel op een WK thuis. Het zal zijn laatste zijn en waarschijnlijk de beste pure centrumspits van de afgelopen tien jaar.
mjk87 (moderator films)
-
- 14544 berichten
- 4522 stemmen
Zit iedereen klaar voor Fox?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Zlatan is heus wel een aardig spelertje hoor maar dan wel in de categorie 'leuk als ze mee zouden doen', wat je ook kunt zeggen van pakhembeet Van Persie, Hazard of Modric, of al die Fransen.
Ronaldo, en Messi in het bijzonder, staan boven Zlatan. Die laatste is echter wel veel en veel beter dan pakweg een Hazard of Modric.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Daar heb je wel gelijk in, het ging me ook niet specifiek om die namen maar meer dat je van de categorie toppers er altijd wel een paar niet bij hebt, en die je dan uiteindelijk op zo'n WK toch ook eigenlijk niet mist. Buiten dat de status van Zlatan in Nederland nog wel wat wordt overschat denk ik.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.