• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.536 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.938 acteurs
  • 199.145 gebruikers
  • 9.380.511 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

DerekNL

• 11 berichten
  • 325 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Papalamepiemelos is anders een aardig spelertje hoor.

En één van die 283 Papadopoulossen is niet verkeerd. Die van Schalke dan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Leuke loting. Ik hoop op Portugal, Frankrijk, Roemenië en Kroatië.

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1837 stemmen

Griekenland of Roemenië op het WK, please....

Kroatië iig prima geloot, das mooi. Verder duimen voor Oekraïne.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Hopelijk kan Zweden afrekenen met Portugal.

Voor de luie mensen onder ons:

Portugal – Zweden

Oekraïne – Frankrijk

Griekenland – Roemenie

IJsland – Kroatie

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zweden, Oekraìne, Roemenie en Ijsland please.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Opmerkelijk dat er voetballiefhebbers blijken te zijn die Ronaldo - één van de beste voetballers ter wereld - er niet bij willen hebben .

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Dat zijn dan ook geen liefhebbers, NW.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

En Alsiemarakis niet te vergeten.

Welke Griek kan zeggen een bijkans zekere wereldtitel voor Nederland te hebben voorkomen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

True, geen speld tussen te krijgen. En dan Frankrijk ook nog dingen misgunnen. Raar.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Welke Griek kan zeggen een bijkans zekere wereldtitel voor Nederland te hebben voorkomen?

Madatislogis?

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Naomi Watts schreef:

Opmerkelijk dat er voetballiefhebbers blijken te zijn die Ronaldo - één van de beste voetballers ter wereld - er niet bij willen hebben .

Zweden heeft Ibra. Tja. Wat mij betreft mag Ronaldo bij Zweden mee doen, hoor.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

Opmerkelijk dat er voetballiefhebbers blijken te zijn die Zlatan - één van de beste voetballers ter wereld - er niet bij willen hebben

DerekNL

• 11 berichten
  • 325 stemmen

Opmerkelijk dat er voetballiefhebbers blijken te zijn die Finnbogason - één van de beste voetballers ter wereld - er niet bij willen hebben

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

En dan Frankrijk ook nog dingen misgunnen. Raar.

Frankrijk heeft weer PO nodig, het voetbal in de kwalificatie hield niet altijd over tegen de mindere landen en in de laatste PO wedstrijd die ze speelde (WK 2010) glipten ze geniepig ten koste van Ierland door het net met die handsbal van Henry.

Pas op de plaats voor de Fransen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Opmerkelijk dat er voetballiefhebbers blijken te zijn die Zlatan - één van de beste voetballers ter wereld - er niet bij willen hebben

Dat is waar maar ver verwijderd van Ronaldo maar wil je nu zeggen dat je bij Portugal - Ijsland wel had gehoopt op Portugal?

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

otherfool schreef:

Dat zijn dan ook geen liefhebbers, NW.

Gelukkig ben je wel liefhebber als je spelers als Tymoshchuk, Konoplyanka en Yarmolenko wil zien in plaats van Ribery, Nasri, Pogba, Benzema en noem ze maar op.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Zweden heeft Ibra. Tja. Wat mij betreft mag Ronaldo bij Zweden mee doen, hoor.

Die was ik even vergeten, al heeft het oranje legioen over het algemeen iets tegen Portugal natuurlijk.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dat is waar maar ver verwijderd van Ronaldo maar wil je nu zeggen dat je bij Portugal - Ijsland wel had gehoopt op Portugal?

Ver verwijderd van Ronaldo; mwah. En dat ik Portugal niets gun heeft weinig te maken met hun winst op Oranje. Er zitten gewoon teveel enge mannetjes in.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Andere positie, moeilijk met elkaar te vergelijken in dat opzicht Tevens ben ik na 2006 zelf ook geen fan van Portugal, verliezen wij toch alleen maar van en als je ze loot vanuit Nederlands opzicht weet je van te voren wel hoe laat het is.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Sidwell ook nog even zeg!

DerekNL

• 11 berichten
  • 325 stemmen

Siena - Palermo inmiddels 2-2. Palermo speelt met 10 man.

Oh wacht, ik zal waarschijnlijk de enige zijn die deze wedstrijd bekijkt/boeiend vindt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat een heerlijke aflevering van VI weer

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Zlatan is heus wel een aardig spelertje hoor maar dan wel in de categorie 'leuk als ze mee zouden doen', wat je ook kunt zeggen van pakhembeet Van Persie, Hazard of Modric, of al die Fransen.

Ronaldo daarentegen is 1 van de 2 fenomenen die deze tijd kent (persoonlijk zeg ik: de grootste), als hij of die kleine Argentijn niet mee zouden doen is het WK bij voorbaat al enorm gedevalueerd.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4522 stemmen

otherfool schreef:

Ronaldo daarentegen is 1 van de 2 fenomenen die deze tijd kent (persoonlijk zeg ik: de grootste), als hij of die kleine Argentijn niet mee zouden doen is het WK bij voorbaat al enorm gedevalueerd.

Toch win ik liever een WK zonder die twee, dan een WK niet winnen met die twee. Al hoort Zlatan ook wel op een WK thuis. Het zal zijn laatste zijn en waarschijnlijk de beste pure centrumspits van de afgelopen tien jaar.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4522 stemmen

Zit iedereen klaar voor Fox?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

Zlatan is heus wel een aardig spelertje hoor maar dan wel in de categorie 'leuk als ze mee zouden doen', wat je ook kunt zeggen van pakhembeet Van Persie, Hazard of Modric, of al die Fransen.

Ronaldo, en Messi in het bijzonder, staan boven Zlatan. Die laatste is echter wel veel en veel beter dan pakweg een Hazard of Modric.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Daar heb je wel gelijk in, het ging me ook niet specifiek om die namen maar meer dat je van de categorie toppers er altijd wel een paar niet bij hebt, en die je dan uiteindelijk op zo'n WK toch ook eigenlijk niet mist. Buiten dat de status van Zlatan in Nederland nog wel wat wordt overschat denk ik.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

otherfool schreef:

Nogmaals, andere speler. Kun je moeilijk met elkander vergelijken. Ronaldo is echt een atleet die alle facetten van een moderne voetballer beheerst. Zlatan is in dat opzicht idd wel iets minder omdat hij te weinig snelheid heeft, maar op zijn positie vind ik hem de beste speler van dit moment. Beter dan Van Persie (al is het geen gapend gat), op duizenden lichtjaren afstand van Hazard en co en misschien gelijkwaardig aan Ronaldo in de spits. Hem vergelijken met Messi is al helemaal mission impossible omdat Messi de man is die drie man passeert en hem vervolgens over de keeper lobt. Niet degene die een bal vasthoudt voor de rest van de ploeg en een tegenstander fysiek helemaal de baas is. Daarom ging het ook mis bij Barça voor Zlatan, aangezien niet alles gefixeerd was op hem wat je als ploeg wel moet doen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.