- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Fred naar Twente misschien?
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Kan z'n grote vriend Engelaar daar ook weer meteen aan de slag.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Fred en Munsterman gaan echt niet meer met elkaar werken.
Lijkt me dat Jordania gewoon teveel invloed eist. Van de Brom om die reden ook al weg.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Munsterman heeft natuurlijk ook steeds minder te willen, nadat Adriaanse en McClaren (periode 2) onder hem zijn mislukt. Rutten is natuurlijk wel iemand die Twente snapt, die jeugd in gaat zetten en zich voor een langere termijn aan een club kan binden als hij achter de visie staat. En voor verzorgd voetbal gaat, iets wat McClaren erg is verweten niet te doen.
Als ik Twente was, wist ik het wel. En voor Rutten is het ook prima, want bij Twente eist niemand de titel van hem, wat bij PSV en zelfs onderhand bij Vitesse op den duur wel is gedaan. En Fredje kan niet tegen stress, dus sja..
Fred is een matig uithangbord voor de club, maar wel een vrij goede coach.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Als de verhalen dat Munsterman de naam 'Sliske de Rat' heeft verzonnen waar zijn dan zou ik als Rutten nooit en te nimmer meer teruggaan.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Start Bayern gewoon met 't beste elftal, staan ze binnen 5 minuten al met 2-0 achter tegen Gladbach!
Edit. Na 7 minuten 2-1. 
Edit: Na 11 minuten 3-1. 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
3-2 alweer! 
Schalke voor verdomme.
Freiburg moet winnen voor die vierde plek wat voorronde CL is...
Ongunstig voor PSV.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat heeft Schalke met PSV van doen dan?
Sowieso hoop ik dat Schalke het haalt. Leuke club, fanatiek publiek + Huntelaar speelt daar.
martijn011
-
- 2034 berichten
- 1309 stemmen
Ik denk dat PSV Schalke dan kan loten voor de laatste voorronde..
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Schalke staat hoger dan PSV op de ranglijst.
Freiburg niet waardoor PSV misschien nog als eerste geplaatst wordt in de laatste voorronde.
Maar dat is waarschijnlijk bijna onmogelijk.
Of al die mindere moeten nog goed eindigen zoals Freiburg i.p.v. Schalke.
Real Sociedad i.p.v. Valencia.
Nice, Lille of Saint-Etienne i.p.v. Lyon.
Fiorentina i.p.v. AC Milan.
Metalist Kharkiv i.p.v. Dinamo Kiev.
Of het is te hopen dat hoger geplaatste teams 't verpesten in de derde voorronde tegen lager geplaatste teams.
Reactie:
Als Schalke weet te winnen dan zijn we dus afhankelijk van de nummer 3 in Frankrijk.
Reactie daarop:
Behalve de nummer 3 in Frankrijk zijn we ook afhankelijk van Real Sociedad, Fiorentina en Metalist. Uit deze vier landen mag er maar één hoger dan ons staan als Freiburg verliest...
Lijkt dus onmogelijk te gaan worden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
3-2 alweer! 
Schalke voor verdomme.
Freiburg moet winnen voor die vierde plek wat voorronde CL is...
Ongunstig voor PSV.
Is het niet zo dat de nummer 4 van Duitsland direct geplaatst is voor de CL? Dit omdat de winnaar van de CL sowieso een ticket krijgt voor volgend jaar, en aangezien beide finalisten Duitsers zijn die al van CL zeker zijn schuift hun plek op.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Schalke staat hoger dan PSV op de ranglijst.
Freiburg niet waardoor PSV misschien nog als eerste geplaatst wordt in de laatste voorronde.
Maar dat is waarschijnlijk bijna onmogelijk.
Of al die mindere moeten nog goed eindigen zoals Freiburg i.p.v. Schalke.
Real Sociedad i.p.v. Valencia.
Nice, Lille of Saint-Etienne i.p.v. Lyon.
Fiorentina i.p.v. AC Milan.
Metalist Kharkiv i.p.v. Dinamo Kiev.
Of het is te hopen dat hoger geplaatste teams 't verpesten in de derde voorronde tegen lager geplaatste teams.
Reactie:
Als Schalke weet te winnen dan zijn we dus afhankelijk van de nummer 3 in Frankrijk.
Reactie daarop:
Behalve de nummer 3 in Frankrijk zijn we ook afhankelijk van Real Sociedad, Fiorentina en Metalist. Uit deze vier landen mag er maar één hoger dan ons staan als Freiburg verliest...
Lijkt dus onmogelijk te gaan worden.
Nog een reden om de EL serieus te nemen dus
Op lange termijn kom je wellicht punten tekort op de coëfficientenlijst waardoor je pakweg een Arsenal loot i.p.v. een Nice.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Is het niet zo dat de nummer 4 van Duitsland direct geplaatst is voor de CL? Dit omdat de winnaar van de CL sowieso een ticket krijgt voor volgend jaar, en aangezien beide finalisten Duitsers zijn die al van CL zeker zijn schuift hun plek op.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Volgens mij klopt dat niet hoor. De winnaar van de CL is altijd verzekerd van een plek volgend seizoen. En aangezien zowel de winnaar als verliezer al een plek voor volgend seizoen hebben veilig gespeeld in de Bundesliga (en dus beide uit één land komen) gaat dat ticket doorgeschoven worden.
(EDIT): Klopt wat je zegt; heb het even opgezocht.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Wat heeft Schalke met PSV van doen dan?
Sowieso hoop ik dat Schalke het haalt. Leuke club, fanatiek publiek + Huntelaar speelt daar.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Volgens mij klopt dat niet hoor. De winnaar van de CL is altijd verzekerd van een plek volgend seizoen. En aangezien zowel de winnaar als verliezer al een plek voor volgend seizoen hebben veilig gespeeld in de Bundesliga (en dus beide uit één land komen) gaat dat ticket doorgeschoven worden.
@SPORT1_nl 6m
Toooorrr Freiburg: 1-1 tegen Schalke. Schmid scoort uit rebound. Schalke nog virtueel voorronde CL, maar bij zege Freiburg is die ploeg dat.
Die hadden dat vast wel geweten.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Heb het even nagezocht inderdaad; mijn fout.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Bayern ondertussen gewoon 3-4 door Robben! 
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4545 stemmen
Vond iemand anders die Simeone ook zo irritant? Net als die mafkees van Benfica. Denk aan je hart, denk ik dan maar altijd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat Bayern heeft wel een fantastische mentaliteit zeg. 3-1 achter in een potje dat er toch niet meer toe doet en dan toch nog de motivatie hebben om je terug te knokken tot 3-4. Knap.
Schalke dus de voorronde CL in. Mooi. Toch een heel wat meer aansprekender naam dan Freiburg.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dortmund dat in eigen huis verzaakt tegen Hoffenheim waardoor ze nipt degradatie ontlopen en Fortuna de dupe is. Ben benieuwd of Borussia z'n best heeft gedaan, de vaste krachten waren wel aanwezig.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Zucht
Weer zo'n misleidend filmpje. Laatst ook al.
Als ik tijd heb zometeen zet ik wel een filmpje van mezelf neer. Zoals het hoort 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Je bent er wel altijd maar druk mee. 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Paginavervuiling moet ook actiever tegenop getreden worden
Helaas helpt de meldt misbruik knop ook niet. Anyway, ik doe meestal niet aan dat soort filmpjes. Melancholisch muziekje eronder, slowmo beelden en je hebt zogenaamd al een mooi filmpje. Stond hier van de week ook nog één van Ajax in het topic.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Met de handelingssnelheid van Marcelo hoeven wij hier geen slowmo filmpjes te plaatsen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Paginavervuiling moet ook actiever tegenop getreden worden
Helaas helpt de meldt misbruik knop ook niet. Anyway, ik doe meestal niet aan dat soort filmpjes. Melancholisch muziekje eronder, slowmo beelden en je hebt zogenaamd al een mooi filmpje. Stond hier van de week ook nog één van Ajax in het topic.
Ga je nu mijn Ajax filmpje die ik recent had gepost afkraken? 
Het enige mindere van dat filmpje was die lelijke gozer in het begin van het filmpje die een boekje zat te lezen 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.