- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Zucht
Weer zo'n misleidend filmpje. Laatst ook al.
Als ik tijd heb zometeen zet ik wel een filmpje van mezelf neer. Zoals het hoort
Hoeft niet hoor.
Sfeer en ArenA in 1 zin slaat nergens op. 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Maher lijkt op dit moment eerder naar Manchester (City of United) te gaan dan dat hij in Nederland zal blijven.
Maar goed op dit moment blijven het bij geruchten. Alleen als het de zoveelste is moet er toch wel iets in zitten.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Dortmund dat in eigen huis verzaakt tegen Hoffenheim waardoor ze nipt degradatie ontlopen en Fortuna de dupe is. Ben benieuwd of Borussia z'n best heeft gedaan, de vaste krachten waren wel aanwezig.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4545 stemmen
Maher lijkt op dit moment eerder naar Manchester (City of United) te gaan dan dat hij in Nederland zal blijven.
Maar goed op dit moment blijven het bij geruchten. Alleen als het de zoveelste is moet er toch wel iets in zitten.
Waar haal je die geruchten vandaan? Maher zelf zegt graag in NL te blijven (ook vanwege het WK) en Verbeek adviseert dat ook.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, dat zei Ake ook. Voetballers op hun woord geloven is ook vrij naïef.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen

Ik dacht dit is een grap, vlug een stream opgezocht, blijkt 't echt te zijn! 
Bij sommigen ook echt die baard gekleurd in de Franse vlag!
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4545 stemmen
@ NW: Met dat verschil dat Ake niets te verspelen had (behalve eventueel de hele carrière als het mislukt, maar dat ziet men toch nooit) en Maher (en veel anderen nog) wel, zeker van Louis als bondscoach. Als Maher zegt dat hij graag naar het WK wil, is dat wel iets om te geloven en het gevolg daaraan is dat hij dan zeer waarschijnlijk wel in NL zal blijven (maar zeker niet naar een City, of via verhuur hier nog een jaartje). Verder heb je gelijk natuurlijk.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Raar dat jij een filmpje promote waar je een vingerverf doekje in de still ziet
Feyenoord kennende kan het ook een gedrukt doekje zijn.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hey, niet zo he! Daar hebben ze een volledig jaar aan gewerkt tijdens handenarbeid bij de plaatselijke basisschool 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Braafheid is on fire! Twee doelpunten al binnen twintig minuten! Scoort normaal nooit.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
1-2!
Lekker balletje van die Kostic zeg.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik had de tv niet eens aangezet, maar deze 1-2 stand maakt het toch wel de moeite 
Al hoop ik dat Twente het haalt. Beter voor Nederland als zij gewoon een EL ticket pakken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Precies, maar het is in ieder geval leuk dat er nog iets van spanning in de wedstrijd gekomen is. Maar uiteindelijk zie ik Twente ook liever doorgaan. Een 3-3 in 90+5 zou mooi zijn. 
En dan vanmiddag ook nog een paar spannende potjes meepakken zou leuk zijn.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Half 3 sowieso maar eens Anderlecht - Zulte kijken!
0-1 in de slotseconde en ze breken daar de boel af. 
En om 5 uur hopen op een slippertje van Chelsea waardoor Arsenal nog vierde wordt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Roda-De Graafschap is wel een interessant affiche, maar begint pas om half 5.
VVV-GAE is ook wel aardig, gezien de thuiswinst van de Eagles donderdag.
Utrecht-Heerenveen lijkt me weer helemaal niks.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4722 stemmen
In België vandaag de ontknoping. Anderlecht-Zulte als titelmatch. Zulte moet wel winnen in Anderlecht om de titel te pakken, iets wat hun overigens al gelukt is in het reguliere seizoen.
Als Brugge wint van Genk en Zulte verliest in Anderlecht, wordt Brugge nog 2e en pakt het een voorronde CL-ticket. Genk en Standard strijden nog voor plaats 4 dat recht geeft op een testmatch tegen AA Gent (de winnaar van play-off 2) voor het laatste ticket Europa League. Al speelt Genk sowieso al EL door bekerwinst, dus hoe het dan net zit met plaats 4 weet ik ook niet... 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Volgend jaar weer de derby van Verona in de Serie A. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik neem aan dat de Belgen liever Anderlecht als kampioen willen? Om nu met Zulte de CL in te gaan...al zou het grappig zijn.
Ik kan me herinneren dat Ajax een jaar of 5, 6 terug nog eens voor de Uefa Cup een wedstrijd tegen Zulte moest spelen. 0-3 winst meen ik. Dat was toch maar een klein clubje met een klein stadion?
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Volendam 1-0. Die zijn dus door als er niks geks gebeurt zoals hier bij Twente.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4722 stemmen
Denk dat ook wel veel niet-Anderlecht fans liever hebben dat Zulte kampioen wordt. Ook Anderlecht brak de laatste jaren weinig potten in de CL (dit jaar nog laatste achter een totaal ondermaats presterend Zenit). Zou jij PSV/Feyenoord liever kampioen zien worden dan pakweg Heerenveen (zeker bij zo een rechtstreekse titelmatch op de laatste speeldag)?
Zulte won in '05-'06 meteen de Beker als nieuwkomer in Eerste Klasse en was daarna enkele seizoenen een subtopper. Laatste 2 jaar was een pak minder maar met hun oude trainer Dury terug, lukt het blijkbaar weer wel.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Denk dat ook wel veel niet-Anderlecht fans liever hebben dat Zulte kampioen wordt. Ook Anderlecht brak de laatste jaren weinig potten in de CL (dit jaar nog laatste achter een totaal ondermaats presterend Zenit). Zou jij PSV/Feyenoord liever kampioen zien worden dan pakweg Heerenveen?
Zulte won in '05-'06 meteen de Beker als nieuwkomer in Eerste Klasse en was daarna enkele seizoenen een subtopper. Laatste 2 jaar was een pak minder maar met hun oude trainer Dury terug, lukt het blijkbaar weer wel.
Nouja, een poule met Milan, Zenit en Malaga lijkt me toch niet makkelijk. Maar Anderlecht zal in de CL ook niet aansprekend presteren nee. Alleen denk ik dat Zulte als ze het hoofdtoernooi halen met 6 nederlagen zou eindigen. Die hebben helemaal geen ervaring op dat niveau.
En je andere punt, PSV/Feyenoord of Heerenveen kampioen is voor mij in 2 dingen op te delen. Realistisch gezien liever PSV/Feyenoord, maar emotioneel zou ik liever dan Heerenveen zien ja. Maar dan moet je wel kiezen tussen succes versus de emotionele binding die je met een club hebt. Of tegen bepaalde clubs hebt. Ik snap daarom ook wel dat er genoeg Belgen Anderlecht niet als kampioen willen zien.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4722 stemmen
Denk dat voor velen het emotionele toch meer doorweegt.
Natuurlijk hoop je gewoon op de underdog of als fan van Brugge/Standard dat het alsnog misloopt voor Anderlecht. Het rationele komt later pas, als je volgend jaar Zulte ziet klungelen in de CL...
Verwacht trouwens wel dat Anderlecht het vandaag haalt met een overwinning.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Denk dat voor velen het emotionele toch meer doorweegt.
Natuurlijk hoop je gewoon op de underdog of als fan van Brugge/Standard dat het alsnog misloopt voor Anderlecht. Het rationele komt later pas, als je volgend jaar Zulte ziet klungelen in de CL...
Verwacht trouwens wel dat Anderlecht het vandaag haalt met een overwinning.
Ben het wel met je eens hoor. Ik zou het ook de underdog eerder gunnen dan PSV of Feyenoord. Maar dan moet je ook niet klagen dat je club in de CL afgeschoten wordt.
Gelukkig heb ik dit probleem niet, hier heerst Ajax alweer jaren 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25174 stemmen
Ik ben wel benieuwd wat er allemaal aan de hand is geweest bij Alaniya - Dinamo Moskou. Drie gele kaarten en vier directe rode kaarten in de 87e minuut voor een grande total van tien gele kaarten en vier directe rode kaarten in de gehele wedstrijd. Zou die Ivanov daar tijdens het fluiten flashbacks aan Nederland-Portugal hebben gehad?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Raar dat jij een filmpje promote waar je een vingerverf doekje in de still ziet
Feyenoord kennende kan het ook een gedrukt doekje zijn.
Zitten ook genoeg fakkels en springende mensen met sjawltjes in. 
Heb idd veel minder op met die doeken.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik ben wel benieuwd wat er allemaal aan de hand is geweest bij Alaniya - Dinamo Moskou. Drie gele kaarten en vier directe rode kaarten in de 87e minuut voor een grande total van tien gele kaarten en vier directe rode kaarten in de gehele wedstrijd. Zou die Ivanov daar tijdens het fluiten flashbacks aan Nederland-Portugal hebben gehad?
Goh Dzsudzsák erbij, die heeft helemaal geen opvliegend karakter...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hehe, was het echt die Ivanov die floot?
Wat een klojo, ik krijg nu ook weer flashbacks naar 2006.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wel knap wat Twente vandaag liet zien. Ik dacht dat ze het dieptepunt qua niveau al onder McClaren hebben gehad.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.