- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dit had alles. Alles wat sport zo mooi en ongrijpbaar maakt. Mooiste pot van het seizoen. Prachtig.
mjk87 (moderator films)
-
- 14700 berichten
- 4598 stemmen
Dit snap ik dan niet. Toch vrij logisch dat je alles aanpakt om de klok door te laten tikken.
Logisch, maar godsirritant. Net als gaan tijdrekken bij de cornervlag. Om met Raoul Heertje te spreken: "dan mogen ze die speler wat mij betreft helemaal kapot trappen!"
mjk87 (moderator films)
-
- 14700 berichten
- 4598 stemmen
Scheids is de weg kwijt. Gabi heeft geen geel gehad hoor.
Vraag me af hoe dat later gaat, want dit staat in zijn boekje dat hij al geel had. En de boekjes zijn tamelijk heilig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Logisch, maar godsirritant. Net als gaan tijdrekken bij de cornervlag. Om met Raoul Heertje te spreken: "dan mogen ze die speler wat mij betreft helemaal kapot trappen!"
Tuurlijk is dat irritant, maar dat is elk tijdrekken natuurlijk
.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Dat kind wat naast de beker met dat mini-bekertje in z'n hand zit te feesten! 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Nog geen 24 uur nadat Mario Balotelli zich op Twitter meldde, is zijn account @FinallyMario alweer opgeschort. Typisch Mario.
Ha fijn! Mario mag weer twitteren! De schorsing voor @finallymario is alweer opgeheven. Toch benieuwd wat-ie nou uitgespookt had...
Gemist? 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Frenk de Boer:

Ondertussen niet realiserend dat je daar ook gewoon Ajax in kan vullen. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Het zit je wel erg diep he
Geslaagde grap
Gelukkig is van Gerwen ook voor psv, verzacht dat de pijn een beetje j0enne?
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Nu de bekerfinale kijken, hup Real Madrid!
Omdat psv niets wint Real maar aanmoedigen in de hoop dat zij wel wat winnen? Jammer he 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mooi van Atletico. Gun het ze zeker de grote rivaal te verslaan, al heb ik zelf iets meer met Real.
En Mourinho heeft toch een soort trippel te pakken dit jaar. Drie keer niks. Toch vrij waardeloos voor de trainer van de club met de grootste begroting. The Fallen One.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Omdat psv niets wint Real maar aanmoedigen in de hoop dat zij wel wat winnen? Jammer he
PSV-praktijken bij Real. Genieten, hoe belachelijk kun je jezelf maken?
Dat is in ieder geval een voordeel met Cocu, zo ontsporen zal het niet meer. Zelfde zie je nu bij Utrecht met Wouters. Ook een stuk minder opgefokt dan onder Foeke Booy en consorten.
Zelfs bij wedstrijden uit Spanje PSV er bij halen...
'Het zit je wel erg diep he'
mjk87 (moderator films)
-
- 14700 berichten
- 4598 stemmen
Mooi van Atletico. Gun het ze zeker de grote rivaal te verslaan, al heb ik zelf iets meer met Real.
En Mourinho heeft toch een soort trippel te pakken dit jaar. Drie keer niks. Toch vrij waardeloos voor de trainer van de club met de grootste begroting. The Fallen One.
Mourinho had aan het begin van het jaar moeten stoppen, dan wel geen CL maar wel een beker, een titel en een ploeg die heel redelijk speelde en in ieder geval Barcelona wist te verslaan. Toen echter de rotzooi ineens in september en oktober begon was dat al het einde. Al hadden ze verder nog één wedstrijd tegen een Dortmund waar alles lukte en deze tegen Atletico waarin ze ook vooral net dat beetje geluk ontbrak. Maar ja, dat heb je vaker met trainers waar het niet meer lukt, dat geluk ontbreekt dan ook.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Frenk de Boer:
(afbeelding)
Ondertussen niet realiserend dat je daar ook gewoon Ajax in kan vullen.
Ik vraag me meer af wat PSVer Joene op de facebookpagina van Frenk de Boer doet 
Buiten dat, stel je niet zo aan zeg.
Oja, Mourinho
3 jaar de beste, grootste, rijkste club van de wereld trainen en dan eindigen met 1 lullige titel en beker
Is die kerel effe flink voor schut gezet daar.
Oja 2, Ronaldo
Wat een frustratie.
Hier overigens de beelden: http://www.vi.nl/video/sport1/WebTV-Sport1-nieuwsbericht/241234/Beelden-Sport1-Atletico-wint-beker-in-hol-van-de-leeuw.htm
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Maar hopelijk begrijp je wel dat het een soort satire(-provocatie) richting Joenne was, die al weken dagelijks elk nieuwtje aangrijpt verongelijkt te doen. Flauw, ik weet het.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Ik vraag me meer af wat PSVer Joene op de facebookpagina van Frenk de Boer doet 
Buiten dat, stel je niet zo aan zeg.
Oja, Mourinho
3 jaar de beste, grootste, rijkste club van de wereld trainen en dan eindigen met 1 lullige titel en beker
Is die kerel effe flink voor schut gezet daar.
Oja 2, Ronaldo
Wat een frustratie.
Hier overigens de beelden: http://www.vi.nl/video/sport1/WebTV-Sport1-nieuwsbericht/241234/Beelden-Sport1-Atletico-wint-beker-in-hol-van-de-leeuw.htm
Dat krijg je met die 'Ajacieden' die werkelijk ineens alles moeten delen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat krijg je met die 'Ajacieden' die werkelijk ineens alles moeten delen.
Ik zie jou er best voor aan om Ajax fora en sites af te gaan om de anti-PSV berichtgeving daaruit te filteren en er dan heel hard over te klagen 
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen

Ik ben altijd al voor Real Madrid geweest. Maar ik slaap er echt niet minder om hoor dat ze die prijs niet hebben gepakt.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Ik zie jou er best voor aan om Ajax fora en sites af te gaan om de anti-PSV berichtgeving daaruit te filteren en er dan heel hard over te klagen
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
En dat is anders dan PSV-fora af te gaan op sneue reacties en die dan hier te plaatsen?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heerlijk geslapen. Het was dus geen droom, de vloek is over. Prettige dag allemaal.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En dat is anders dan PSV-fora af te gaan op sneue reacties en die dan hier te plaatsen?
Nee. Maar ik plaats hier dan ook geen PSV fora berichten dacht ik. Ik lach PSV zelf wel uit, heb ik anderen niet voor nodig 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1494 stemmen
Excuus, ik had een ander forumgenoot voor ogen.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
wat is Courtois een weergaloze keeper zeg.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen

Selectie van Ajax zit een paar daagjes in Barcelona. Ik gok ter afsluiting van het seizoen ofzo.
Zie dat kapsel van Sulejmani 
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Vette coupe. Beter dan die opgeskeerde strakke koppies à la Sana. En dan heb je ook nog het streepje in de haren, wat tegenwoordig weer in blijkt te zijn.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3802 stemmen
Je zal maar een gesprek moeten voeren met Babel! 
Zit je te eten met een debiele zonnebril op.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Babel heeft een Ronald de Boer hipster bril op 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.