- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1860 stemmen
Speciaal voor Ajacieden en ook voor Joy4ever, vanavond Siem de Jong bij Pauw en Witteman, rond 23.00 uur
Thanks 
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Ik zie liever een heroïsche, spannende finale. Wat dat betreft had Ajax er een stel hele mooie de laatste 10 jaar. Utrecht met de buitenspel gelijkmaker, AZ met de penalty's, PSV met de late winnende en helaas ook 1 nederlaag, Twente na verlenging. Maar het waren wel schitterende potjes.
Bij PSV herinner ik me simpele finales tegen Willem II en Heracles. Vind je dat echt heel leuk?
Als PSV een prijs wint vind ik dat leuk, op welke manier dan ook. Heroisch is leuk maar minder goed voor mijn hart. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Als PSV een prijs wint vind ik dat leuk, op welke manier dan ook. Heroïsch is leuk maar minder goed voor mijn hart.
Mhow, ik vind wel dat het een beetje spannend moet zijn. Maar uiteindelijk telt de prijs, dat klopt.
Op dit moment vind ik het wel zuur dat Ajax niet van AZ won, was echt een mooie kans op de dubbel geweest donderdag.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Ach, zo'n voetbalshow en 5-0 tegen PSV als in 1998 is ook leuk. Maar wat spanning zorgt natuurlijk wel voor een mooiere herinnering.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
De bekerfinale tegen AZ is by far de meest complete, mooie wedstrijd die ik zelf ooit heb bezocht denk ik.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen

Dit wordt het uitshirt.
Kan iemand de bedenker een eenmalige reis naar Siberië geven? Je schaamt je dood voor dit vod.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Niet mooier of lelijker dan dat gifgroene ding wat jullie nu hebben.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die van nu vind ik nog vrij acceptabel. Maar bij dit vod is zelfs het logo rood. Daar moet ik van huilen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Ding ziet eruit als het al 4236x gewassen is. Vind het op het eerste gezicht ook niet veel. Vooral die horizontale banen zien eruit als die van een pyjama uit Stalinistisch Rusland. Die van dit jaar vind ik wel erg mooi.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Pink Panther Power? Foeilelijk als ik het zo zie, maar wellicht is het wennen. Beetje Gay Parade achtige taferelen wanneer je straks een samenscholing ziet van mensen met dit shirt aan.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Smaakvoller dan die fluoriserende prut bij oa Ajax is toch niet heel moeilijk voor elkaar te krijgen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen

Dit is ook geen klassieker, maar nog 10x beter.
Doe mij deze maar van 06-07

mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Deze heb ik nog thuis (vooral de kleur vind ik erg mooi):
En dat nieuwe vod? Tja, horizontale banen kunnen dus echt niet bij Ajax. Een pyjama inderdaad, of te vaak en verkeerd gewassen PEC Zwolle-shirt.
Zelfs dit was beter geweest:

Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Vind 'm mooier dan die gele van mjk, waar het net lijkt of er drie lange remsporen op het shirt zitten (waarschijnlijk is dit ook het geval).
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha ik vond dat gouden shirt destijds wel aardig. Herinner me nog wel een wereldgoal van De Mul in dat shirt, uit bij Twente.
Nee, niks kan tegen die kutshirt van komend seizoen op. Schaam me diep dat ze Ajax daarin gaan vertegenwoordigen. Wat een grap.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Leuk dat roze, waarschijnlijk op verzoek van de kijk-ik-sta-in-me-blote-buik jongens van 410.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Leuk dat roze, waarschijnlijk op verzoek van de kijk-ik-sta-in-me-blote-buik jongens van 410.
Ik zal je maar niet herinneren aan het roze keepersshirt van Feyenoord keeper Zoetebier destijds?
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Ik zal je maar niet herinneren aan het roze keepersshirt van Feyenoord keeper Zoetebier destijds?
Potjandorie, nou doe je het toch.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Van Rhijn is erg talentvol, maar mensen vergeten dat hij nog niet eens 1,5 jaar bij de A selectie zit. Geef hem wat krediet zeg. Hij blinkt niet wekelijks uit, maar speelt ook niet slecht. Speelt taakbewust en doet geen gekke dingen. Op alle vlakken kan het nog beter, maar daar is hij ook nog jong genoeg voor. Janmaat heeft bijvoorbeeld al een paar seizoenen meer Eredivisie ervaring. Ik heb van der Wiel geen seconde gemist dit seizoen, wat gewoon genoeg zegt. Van Rhijn is een waardige vervanger. Ik heb Janmaat oa tegen Ajax en zondag tegen ADO ook genoeg matige dingen zien doen. Kan gebeuren.
Geef 'm dus ook maar wat krediet zeg. En niet te vergeten, Willems is 19, van Rhijn 22.
Oh, en dat shirt van Ajax is echt gruwelijk lelijk! 
Een roze logo, en dan ook nog eens dat Aegon bijna erop.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Vanaf 49.15 is het uit-shirt goed te zien:
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Dat nieuwe uitshirt is wel een Godsgruwelijk lelijk shirt, zeg! Hoe verzin je het?
Handtekeningenactie beginnen, want dit kan gewoon echt niet. Of gewoon boycotten. Niet aanschaffen. Ajax onwaardig. En de tekst: WIJ ZIJN AJAX! WIJ ZIJN DE BESTE! ontbreekt ook al.
In de Palermo-kleuren had ik wel mooi gevonden.
Deze uit de TDK-periode heb ik nog thuis liggen:

%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Je verloor kort terug nog met 1-3 van PSV hoor.
Verder is AZ wel redelijk in vorm ja. Van mij mag AZ de beker ook winnen, maar PSV gaat hem pakken. Die gaan deze prijs echt niet laten lopen. AZ is ook dramatisch tegen de topclubs dit seizoen.
.
Nu spelen er andere belangen mee.
Van Ajax wonnen we en speelden we gelijk in de Arena 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Toen Ajax 5 basisspelers rust gaf; dan gaat het een stuk makkelijker ja
AZ uit was toch een behoorlijk ander verhaal, al kwamen we nog akelig goed weg op het laatst. Ik duim iig. voor jullie komende donderdag; in Eindhoven spreken ze van een redelijk seizoen als ze na de 2e plaats ook de beker nog pakken. Nou; dat zint me dus totaal niet 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Die van nu vind ik nog vrij acceptabel. Maar bij dit vod is zelfs het logo rood. Daar moet ik van huilen.
Rood? Was het maar rood, dan was dit het mooiste uitshirt in jaren geweest. Dit is ordinair roze en oranje. Ook nog zoiets, wie verzint in godsnaam die mengelmoes van kleuren.

kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Uit shirts zijn per definitie kansloos. Commercieel geneuzel.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Sir Alex stopt ermee
http://www.vi.nl/nieuws/240704/Ferguson-stopt-na-1500-duels-als-manager-van-Man-Utd.htm
Zijn laatste wedstrijd zal exact de 1500e zijn.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Rood? Was het maar rood, dan was dit het mooiste uitshirt in jaren geweest. Dit is ordinair roze en oranje. Ook nog zoiets, wie verzint in godsnaam die mengelmoes van kleuren.
(afbeelding)
Ik wacht trouwens met smart op de reactie van Nomak. Zijn geliefde club die in een door hem zo gehate kleur gaat spelen. 
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Ik wacht trouwens met smart op de reactie van Nomak. Zijn geliefde club die in een door hem zo gehate kleur gaat spelen.
Jij kunt een boze PM verwachten denk ik 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Zo, andere teams krijgen weer kans in de EPL.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.