- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Sir Alex stopt ermee
http://www.vi.nl/nieuws/240704/Ferguson-stopt-na-1500-duels-als-manager-van-Man-Utd.htm
Zijn laatste wedstrijd zal exact de 1500e zijn.
Zal wel ff wennen zijn straks. Heb bewust nooit een andere manager bij United langs het veld zien staan. Ontzettend benieuwd wie z'n opvolger wordt.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
"Nooit bewust" zul je bedoelen 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Toch een icoon dat afscheid neemt. Hopelijk verkast Moyes nu naar United.
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1860 stemmen
Zal wel ff wennen zijn straks. Heb bewust nooit een andere manager bij United langs het veld zien staan. Ontzettend benieuwd wie z'n opvolger wordt.
Paar jaar terug was er ook al sprake dat ie zou stoppen maar zijn vrouw werd vrij snel zo gek van hem thuis dat ze hem smeekte vooral door te blijven gaan bij Man United. Kan me er wel iets bij voorstellen. Ik heb hem altijd een zenuwenlijer gevonden met dat eeuwig kauwgom gekauw.
Neemt niet weg dat de beste man een icoon is idd.
depri83
-
- 6813 berichten
- 1492 stemmen
Die bedoel ik idd. 
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Paar jaar terug was er ook al sprake dat ie zou stoppen maar zijn vrouw werd vrij snel zo gek van hem thuis dat ze hem smeekte vooral door te blijven gaan bij Man United. Kan me er wel iets bij voorstellen. Ik heb hem altijd een zenuwenlijer gevonden met dat eeuwig kauwgom gekauw.
Neemt niet weg dat de beste man een icoon is idd.
Ja was iets van 10 jaar terug. Toen had ManU Martin O'Neill al praktisch als opvolger gehaald.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Ben benieuwd wie de opvolger van Fergie wordt.
Klopp of Moyes lijken mij de meest logische keuzes. Mourinho verkast waarschijnlijk voor 99% naar Chelsea en Pellegrini waarschijnlijk naar Manchester City.
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Oh, en als er één roze shirt gruwelijk is, is 't die natuurlijk van Palermo! 

Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Zou me niet verbazen als Mourinho naar Manchester gaat.
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1860 stemmen
Prachtig idd 
Sowieso hebben veel Italiaanse clubs, in de loop der tijd, prachtige shirts gehad. Met name Fiorentina en Sampdoria. Hoewel ik onderstaand shirt van Inter ook erg fraai vond:

Ik zie nu een grappig verhaaltje over dit shirt:
Inter speelde in 2007 met dit rode kruis op het witte shirt tegen Fenerbahce en won met 0-3. Kaska (Turks advocaat) zei dat dit kruis verwijst naar de bloedige Kruistochten van een jaartje of duizend geleden. De uitslag moest daarom ongedaan worden gemaakt, omdat het religieuze discriminatie was.
Lol 
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Krijgen ze wel een kleurrijk trainer terug. Maar moeten ze daar niet nu een grote man als tussenpaus hebben voordat er iemand in het diepe wordt gegooid bij een club waar elke tegenslag onder een vergrootglas wordt gelegd en elke actie met Ferguson wordt vergeleken. Sowieso, de manier van werken daar, met een scheiding tussen de manager en veldtrainers, zal weleens op de schop moeten.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Inter speelde in 2007 met dit rode kruis op het witte shirt tegen Fenerbahce en won met 0-3. Kaska (Turks advocaat) zei dat dit kruis verwijst naar de bloedige Kruistochten van een jaar of duizend geleden. De uitslag moest daarom ongedaan worden gemaakt, omdat het religieuze discriminatie was.
Lol
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Deze heb ik nog thuis (vooral de kleur vind ik erg mooi):
Het eerste waar ik aan moest denken was een condoom. En toen las ik Rico's opmerking over remsporen. 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Mij ook niet, zijn opmerkingen na de CL-wedstrijd tussen Real en Manchester staan ineens in een ander daglicht. Wist hij er al van toen?
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Prachtig idd 
Sowieso hebben veel Italiaanse clubs, in de loop der tijd, prachtige shirts gehad. Met name Fiorentina en Sampdoria. Hoewel ik onderstaand shirt van Inter ook erg fraai vond:
(afbeelding)
Inter speelde in 2007 met dit rode kruis op het witte shirt tegen Fenerbahce en won met 0-3. Kaska (Turks advocaat) zei dat dit kruis verwijst naar de bloedige Kruistochten van een jaartje of duizend geleden. De uitslag moest daarom ongedaan worden gemaakt, omdat het religieuze discriminatie was.
Lol
Die roze van Juventus met die zwarte ster vond ik ook erg tof!
Alleen die bedrukking op de achterkant is echter om te janken zo lelijk.
mjk87 (moderator films)
-
- 14680 berichten
- 4592 stemmen
Morinho gaat echt niet naar Man U hoor..
Denken ze bij VI anders over:
http://www.vi.nl/nieuws/240706/Mourinho-grote-favoriet-voor-vacature-op-Old-Trafford.htm
j0enne
-
- 9613 berichten
- 3800 stemmen
Ik zie Mourinho echt niet naar United vertrekken, die gaat gewoon naar Chelsea.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Morinho gaat echt niet naar Man U hoor..
Zou niet weten waarom niet. Mourinho heeft er een paar keer openlijk naar gesolliciteerd.
Chelsea lijkt me meer voor de hand te liggen, maar zie het zomaar gebeuren dat hij naar ManU gaat. Kan hij toch keer winnen uiteindelijk.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Een mooi moment om te stoppen voor Ferguson. Net de twintigste landstitel binnengehaald en zijn laatste wedstrijd is zijn 1500 wedstrijd. Kortom, niets meer dan respect voor dit icoon.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Na de actie met Blijdorp kon Feyenoord 2 natuurlijk niet achterblijven:
FC Twente speelt volgend seizoen met het logo van het Wereld Natuur Fonds op het shirt. Aanstaande zondag zullen de Tukkers het nieuwe shirt tonen in de wedstrijd tegen PSV.
Het idee om WNF op het shirt te plaatsen komt van de nieuwe hoofsponsor, XXImo. Dat bedrijf, dat zicht richt op de zakelijke reiziger, is de opvolger van Arke.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Waarom Mourinho liever nog vandaag dan morgen moet vertrekken:
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik wacht trouwens met smart op de reactie van Nomak. Zijn geliefde club die in een door hem zo gehate kleur gaat spelen.
Zou me niets verbazen als Driesje nu een transfer naar Ajax wil.
Jij kunt een boze PM verwachten denk ik
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Geen zin om er verder op in te gaan. Je weet best wel waar het over gaat.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Ik weet best waar het over gaat ja, alleen geen idee op welke verzinsels je doelt. Maargoed laat maar, ik wil je niet overstuur maken, het raakt duidelijk elke keer een gevoelige snaar bij je.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik heb je destijds 1 PM gestuurd, stond kort en duidelijk in wat verzonnen was. Was ook de eerste keer dat ik een PM stuur uit ergernis, omdat jij hier een onwaarheid neerzette om reacties van je feyenoord vriendje Rico uit te lokken.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Geen kwaad woord over Feyenoord he.
Vandaag 11 jaar geleden:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.