• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.162 films
  • 12.396 series
  • 34.335 seizoenen
  • 651.598 acteurs
  • 199.696 gebruikers
  • 9.420.447 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Strootman zal ongetwijfeld vertrekken naar 't buitenland.

Waarom eigenlijk?

Ten eerste, hij kan er zijn WK selectie mee op de tocht zetten.

Maar nog belangrijker, wat heeft hij nou echt in Nederland laten zien? Geen titel gepakt, nog nooit CL gespeeld en in topduels vond ik hem nooit zo opvallend. Prima speler hoor, ook iemand met een winnaarsmentaliteit, maar Strootman is nog bepaald niet de Eredivisie ontgroeid.

Wel is hij de PSVer met de meeste potentie om bij een grote club uit te komen, dat wel.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Raad de Ajaxhoolie:

(afbeelding)

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Bosman-advocaat vecht Financial Fair Play aan - AD.nl

Kunnen ze sommigen niet gewoon levenslang opsluiten, van die types die alles kapot proberen te maken? Wie zou hier eigenlijk achter zitten (naast die persoon genoemd in het stuk). Eerst al dat Bosman-arrest dat goed was voor een 25-tal clubs, nu weer dit. En met dat Europese Hof weet je het nooit.

Ik vraag me nog steeds af waarom die regels van de EU geen uitzonderingen voor sport hebben gekregen. Die malloten zien dat als een heilige graal, het doel op zich, niet als middel dat, indien nodig, aangepast kan worden. 'Dat zijn nu eenmaal de regels' roepen ze, terwijl die toch te allen tijde zijn aan te passen? Zeker als de meerderheid dit wil. Kom op regeringsleiders! (hopen dat een Kamerlid meekijkt en ineens de behoefte voelt om... Maarja, dromen)

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Montorsi schreef:

Raad de Ajaxhoolie:

(afbeelding)

Die linker, een echte hoolie rept natuurlijk nooit over Rotterdam, maar 010 of weet ik welke ander benaming.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Het is dezelfde persoon.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Hmm, kan me dan "het was zo'n vriendelijke knul" ineens voor de geest halen.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Ik vind het nog vrij zorgwekkend dat er nog 18 mensen zijn die die kerel nog leuk vinden ook.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Hier A&L....Daar was Reneetje weer met zijn Tim Immers

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Montorsi schreef:

Raad de Ajaxhoolie:

(afbeelding)

Gaat hij groenten snijden?

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Die goedkope penalty van Feyenoord ook, eindelijk gerechtigheid

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Die goedkope penalty van Feyenoord ook, eindelijk gerechtigheid

Ze hebben bijna net zoveel penalty's mee als dat ze punten hebben

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Waarom eigenlijk?

Ten eerste, hij kan er zijn WK selectie mee op de tocht zetten.

Maar nog belangrijker, wat heeft hij nou echt in Nederland laten zien? Geen titel gepakt, nog nooit CL gespeeld en in topduels vond ik hem nooit zo opvallend. Prima speler hoor, ook iemand met een winnaarsmentaliteit, maar Strootman is nog bepaald niet de Eredivisie ontgroeid.

Wel is hij de PSVer met de meeste potentie om bij een grote club uit te komen, dat wel.

Mwah ik vind Strootman toch wel een exceptionele speler. Bovendien heeft hij alles wat een moderne middenvelder nodig heeft. Het zou me tegenvallen mocht er geen enkele Europese subtopper interesse hebben.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Montorsi schreef:

Raad de Ajaxhoolie:

(afbeelding)

En na de foto meteen naar bed en de huldiging op tv volgen. Ach, een knul mag dromen he.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Die #kidding maakt gelukkig veel goed

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Mwah ik vind Strootman toch wel een exceptionele speler. Bovendien heeft hij alles wat een moderne middenvelder nodig heeft. Het zou me tegenvallen mocht er geen enkele Europese subtopper interesse hebben.

Klopt, maar ik moet A&L geen ongelijk geven dat zijn geringe ervaring op Europees gebied hem wel parten gaat spelen + Nederland is nou niet bepaald de ideale graadmeter. Ik zie hem ook wel verschijnen bij een (sub)topper in de Premier League of iets in die richting die zulke spelers geweldig vinden, als ze maar geen mensen gaan bijten en geen Suarez heten, maar ik zou er wel drie keer over na denken om 10 miljoen (of meer) neer te tellen voor zo'n jongen. Maar mss kan hij zich volgend jaar echt onderscheiden wanneer PSV in de voorrondes van de CL raakt.

j0enne

• 9613 berichten
  • 3799 stemmen

Inderdaad geringe ervaring op Europees gebied met PSV, maar wel met 't Nederlands Elftal.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Montorsi schreef:

Raad de Ajaxhoolie:

(afbeelding)

Hij maakt mij wel echt bang met zijn Bieber kapsel en lichaam. Zulke stakkers zouden door de chte (in dit geval de F Side) een paar goede klappen moeten krijgen. Hij zet de echte alleen maar ten schande met zijn aardappelschil mesje.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Haha, ik dacht al, waar blijft onze frusti toch, de dag na de titel van Ajax

. Is gewoon een feit.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Nou nou, overdrijven is ook een vak. Van Rhijn is in mijn ogen ook nog geen topper, maar Hutchinson beter noemen is gewoon absurd. Die PSV'ers kunnen er achterin echt geen pepernoot van. Van Rhijn had "de grote" Mertens gewoon in de pocket in de onderlinge confrontatie. Hutchinson werd aan alle kanten voorbij gelopen door Fischer, die niet eens in vorm was.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Van Rhijn wordt normaal gesproken zelfs door de linksbuiten van RKC of PEC voorbij gelopen.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Vooral bij die 3-0 en 0-2 overwinning op die beide ploegen zeker

Van Rhijn is geen topverdediger, maar Hutchinson beter noemen is gewoon dwaas. Daar gaat het over, niet over de kwaliteiten van Ricardo. Overigens bedoel je hier denk ik ook Hutchinson, die thuis overlopen wordt door PEC.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Janmaat is wel een stuk beter dit seizoen. Die heeft van Rhijn lang en breed ingehaald.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Van Rhijn zou er volgens mij baat bij hebben eens een tijdje in het centrum te spelen, dan gaat dat lakse en lichtzinnige er vanzelf wel snel uit (of hij valt gigantisch door de mand en zijn carriere is over, kan ook). In potentie best een aardige speler, maar moet echt eens een kerel worden. Wellicht dat Stam daar volgend seizoen een goede rol bij kan vervullen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Janmaat is wel een stuk beter dit seizoen. Die heeft van Rhijn lang en breed ingehaald.

Niet ingehaald, Janmaat is nog niet bijgehaald. Janmaat is 2 jaar ouder en heeft driemaal zoveel wedstrijden in de Eredivisie gespeeld.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Niet ingehaald, Janmaat is nog niet bijgehaald. Janmaat is 2 jaar ouder en heeft driemaal zoveel wedstrijden in de Eredivisie gespeeld.

Ingehaald. Janmaat was maar een gewone verdediger die totaal nog niet klaar was voor het Nederlands Elftal. Van Rijn was zeker vorig jaar ijzersterk als verdediger (enkel aanvallend was het bijzonder weinig) en beduidend beter dan Vd Wiel was toen maar ook Janmaat. Inmiddels is Van Rijn in niveau teruggezakt en is vooral Janmaat met wel vier stappen vooruit gegaan. Dat je ouder bent en meer hebt gespeeld doet daar niets van af dat hij Van Rijn heeft ingehaald.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Ingehaald. Janmaat was maar een gewone verdediger die totaal nog niet klaar was voor het Nederlands Elftal.

Onderstaande schreef ik hier in 2008 al.

Heerenveen komt er wel bovenop. Helaas is de verdediging niet top op dit moment maar als Janmaat straks weer fit is, hebben ze één van de beste backs van Nederland

Van Rhijn mag zich wat sneller ontwikkelen, maar verder een prima back voor Ajax.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Hans Nijland, algemeen directeur van FC Groningen, zal er niet voor zorgen dat de Noorderlingen komend weekend een erehaag vormt voor kampioen Ajax. Volgens Nijland is de druk van de fans om het niet te doen té groot. 'Kijk, om te beginnen zeg ik: 'Ajax gefeliciteerd met het kampioenschap'. De club is voor de derde keer op rij terecht kampioen geworden. Knap.', begint Nijland met felicitaties richting Ajax, dat komende zondag op bezoek komt in de Euroborg. 'Ik heb van veel supporters een mailtje ontvangen met het verzoek dat onze spelers zondag een erehaag moeten vormen. Maar anderen hebben mij gemaild dit juist níet te doen. Sterker nog, sommigen dreigen er zelfs mee hun seizoenskaart niet te verlengen. Het is natuurlijk een mooie traditie die ze in Engeland hoog houden, maar je moet niet te veel zaken nabootsen. Er zijn andere manieren om je respect te tonen. Dus we gaan geen erehaag vormen', legt de directeur uit. (Bron: Dagblad van het Noorden)

Wat een treurnis toch. Je oren laten hangen naar een stel 'supporters' die dreigen (en/of dreigen hun seizoenskaart niet te verlengen). Niet dat ze per se een erehaag moeten vormen hoor, zal me een zorg zijn, maar dit 'excuus' klinkt wel erg slap en lachwekkend. Juist dat soort figuren moet je nooit of te nimmer belonen.

mjk87 (moderator films)

• 14680 berichten
  • 4592 stemmen

Zielig. Zo kan het dus ook:

depri83

• 6813 berichten
  • 1492 stemmen

mjk87 schreef:

Zielig. Zo kan het dus ook:

(embed)

Zou het ook aan de trainer kunnen liggen. Van de Brom viert het alsof hij zelf net kampioen is geworden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.