- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het eerder triest dat daar de afgelopen dagen zoveel aandacht aan wordt besteed. In de metro, spits en ad las ik de afgelopen 3 dagen niet meer dan telkens hetzelfde oeverloos saai verhaaltje. Leuk voor de fans, meer niet.
Voor heel Nederland is het natuurlijk geweldig dat Twente (en Ajax naar verwachting) Europees gaan overwinteren, en NEC ook nog een grote kans maakt.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Anderlecht oefent op 10 januari tegen PSV.
RSC Anderlecht oefent op woensdag 10 januari in het eigen Constant Vanden Stock-stadion tegen PSV Eindhoven. Dat maakt paarswit op zijn site bekend. De aftrap wordt om 20u gegeven. Tickets kosten 7,5 euro.
PSV Eindhoven heeft met kapitein Timmy Simons, Stijn Wuytens en Funso Ojo drie Belgen in de rangen. De club werd de afgelopen vier seizoenen kampioen in Nederland, maar is momenteel pas zesde, op zeven punten van leider AZ. (hln.be)
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind het eerder triest dat daar de afgelopen dagen zoveel aandacht aan wordt besteed. In de metro, spits en ad las ik de afgelopen 3 dagen niet meer dan telkens hetzelfde oeverloos saai verhaaltje. Leuk voor de fans, meer niet.
Voor heel Nederland is het natuurlijk geweldig dat Twente (en Ajax naar verwachting) Europees gaan overwinteren, en NEC ook nog een grote kans maakt.
Boeiend wat je vind, feit is dat het niet meer dan normaal is dat het hot news in de NL media is als een speler uit NL naar Real Madrid, grootste club ter wereld, trekt.
Als het Affelay was, dan had de pers net zo vol gestaan en had het mij niks geboeid maar ik had de ophef wel begrepen. Maar goed, hij zit er nu, is medisch fit en is gekeurd dus het nieuws zal wel gaan liggen.
Iemand vanavond nog Heerenveen-Braga kijken?
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Als het Affelay was, dan had de pers net zo vol gestaan en had het mij niks geboeid maar ik had de ophef wel begrepen. Maar goed, hij zit er nu, is medisch fit en is gekeurd dus het nieuws zal wel gaan liggen
Precies, daarom zeg ik ook leuk voor de fans.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3409 stemmen
Iemand vanavond nog Heerenveen-Braga kijken?
Jazeker, wacht er eigenlijk al de hele avond op want ik verveel me nogal. Ik denk dat Heerenveen wel een klein kansje maakt, al moet ik zeggen dat ik niet op de hoogte ben van de basisopstellingen van beide partijen.
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77274 stemmen
tuurlijk Nederlandse clubs moeten punten halen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ajax: Als het vanavond meezit zijn we al gekwalificeerd zonder zelf nog te spelen. Anders volgende week tegen Slavia neem ik aan.
Twente: Gekwalificeerd.
NEC: Tegen Udinese gaan ze zich kwalificeren, alle vertrouwen in. Udinese is al door, waarom zouden ze zelf moeite doen. Serie A telt daar ook enorm.
Heerenveen: Winnen ze vanavond, zou je uit bij Portsmouth dat ook moeten. Kan best, Portsmouth is geen Real Madrid. Toch reken ik wel op uitschakeling. Uit bij Wolfsburg hebben ze het weggegeven.
Feyenoord: Laat ik maar niks zeggen, het grootste lachertje van de UC. Deportivo's krant sprak over de slechte opponent in jaren, 2e divisieploeg voor de beker meegerekend.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25180 stemmen
Ajax: Als het vanavond meezit zijn we al gekwalificeerd zonder zelf nog te spelen. Anders volgende week tegen Slavia neem ik aan.
Twente: Gekwalificeerd.
NEC: Tegen Udinese gaan ze zich kwalificeren, alle vertrouwen in. Udinese is al door, waarom zouden ze zelf moeite doen. Serie A telt daar ook enorm.
Heerenveen: Winnen ze vanavond, zou je uit bij Portsmouth dat ook moeten. Kan best, Portsmouth is geen Real Madrid. Toch reken ik wel op uitschakeling. Uit bij Wolfsburg hebben ze het weggegeven.
Feyenoord: Laat ik maar niks zeggen, het grootste lachertje van de UC. Deportivo's krant sprak over de slechte opponent in jaren, 2e divisieploeg voor de beker meegerekend.
Een toevoeging :
Psv : komt ook in de UEFA-cup na de winter omdat ze gelijkspelen tegen Liverpool en Atlético haar sportieve plicht gaat vervullen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik reken ook op de uitschakeling voor Heerenveen. Mooie ploeg vind ik het, maar ze hebben een barslechte verdediging.
En Portsmouth is echt wel heel sterk hoor, als je alleen al de selectie bekijkt, daar maakt Heerenveen geen kans tegen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Heerenveen, losers.
Ajax is trouwens door in Europa door de andere resultaten. HSV won en Zelina won (!!) bij Aston Villa. Nu Ajax, HSV en Villa met 6 punten en op de slotdag volgende week Ajax-Slavia en HSV-Villa. Oftewel, nog een reeele kans zelfs de groep te winnen. Wij winnen en zij gelijk of wij ruim winnen en dan sowieso 1e.
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77274 stemmen
Ik reken ook op de uitschakeling voor Heerenveen. Mooie ploeg vind ik het, maar ze hebben een barslechte verdediging.
En Portsmouth is echt wel heel sterk hoor, als je alleen al de selectie bekijkt, daar maakt Heerenveen geen kans tegen.
Totaal niet mee eens dit Heerenveen is een lusteloze en zeer mate en matige ploeg zonder passie , waar je vroeger nog spelers had als nistelrooy, tomasson, Lurling, Huntelaar etc etc en verleden jaar nog micky Sulemani heeft de ploeg niets meer de ploeg heeft drie redelijke spelers Pranic ( nu gebleseerd en hopeloos uit vorm) , Berends maar die kan geen ploeg op sleep touw nemen en als laatste wat echt een goede speler is Grindheim de rest is los zand en eenheidsworsten met als grote uitzondering Dingsdag want die speelt waarschijnlijk zijn slechtste voetbal uit zijn carriere en loopt er dan bij of hij het voetbal heeft uitgevonden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Mwah Heerenveen komt er wel bovenop. Helaas is de verdediging niet top op dit moment maar als Janmaat straks weer fit is, hebben ze één van de beste backs van Nederland en Dingsdag zit in een wat mindere periode maar als die zijn oude niveau haalt is het ook een hele degelijke voetballer. Voorin op de flanken heeft Heerenveen in de vorm van Beerens een toekomstig oranje international en met Kalou een speler die in goede doen elke back in Nederland gek maakt. Verder, hoop ik dat Paolo Henrique zijn klasse wat meer gaat vertonen want zijn hoge verwachtingen heeft hij nog niet echt kunnen inlossen. Achter hem in de pikorde zit ook nog het Braziliaans talent Beda, waarvan we in de toekomst naar alle waarschijnlijkheid nog veel van zullen horen.
Last but not least; Zit er ook nog toptrainer trond sollied op de bank, een man die nog altijd en overal een prijs heeft gewonnen. Geef hem de tijd en ik verwacht dat Heerenveen snel weer om de bovenste plaatsen zal mee doen.
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
Janmaat is idd een grote belofte, bij welke club was die ook alweer opgeleid?
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Janmaat is idd een grote belofte, bij welke club was die ook alweer opgeleid?
Ado
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Mwah Heerenveen komt er wel bovenop. Helaas is de verdediging niet top op dit moment maar als Janmaat straks weer fit is, hebben ze één van de beste backs van Nederland en Dingsdag zit in een wat mindere periode maar als die zijn oude niveau haalt is het ook een hele degelijke voetballer. Voorin op de flanken heeft Heerenveen in de vorm van Beerens een toekomstig oranje international en met Kalou een speler die in goede doen elke back in Nederland gek maakt. Verder, hoop ik dat Paolo Henrique zijn klasse wat meer gaat vertonen want zijn hoge verwachtingen heeft hij nog niet echt kunnen inlossen. Achter hem in de pikorde zit ook nog het Braziliaans talent Beda, waarvan we in de toekomst naar alle waarschijnlijkheid nog veel van zullen horen.
Last but not least; Zit er ook nog toptrainer trond sollied op de bank, een man die nog altijd en overal een prijs heeft gewonnen. Geef hem de tijd en ik verwacht dat Heerenveen snel weer om de bovenste plaatsen zal mee doen.
Ik zou het juist raar vinden als Sollied niet meer tijd krijgt. Dat was toch iets waar heerenveen bekend om stond. Als het slecht ging onder Foppe of Verbeek raakte Heerenveen ook niet van slag.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ze hadden Verbeek gewoon niet weg moeten sturen, stelletje gekke Friezen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind Sollied anders wel een toptrainer, Verbeek had het niet beter gedaan. Met de komst van V. Elm heb je straks ook wat meer power in de middenlinie.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nou, volgens mij heeft Verbeek het vorig jaar toch echt veel beter gedaan. Er zit gewoon zo weinig structuur in dit Heerenveen-team, dat mag je zo'n Sollied echt wel aanrekenen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vorig jaar maakten Sulejmani en Bradley ook regelmatig het verschil....daardoor speelden anderen ook beter. Dit jaar is er niemand buiten Pranjic die het verschil maakt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verbeek pakte vooral de punten in de tweede seizoenshelft. Heerenveen begon vorig jaar ook slecht.
Sulejmani is weg, Bradley is weg, zijn veel te veel afhankelijk van de regie van Pranjic, Grindheim moet in zijn eentje het middenveld stabiel houden, Sibon is niet in de vorm die hij vorig jaar had, Kalou heeft al jaren niets laten zien en Henrique is een echte momenten voetballer. Sollied is wel de eindverantwoordelijke maar met wat Sollied heeft, doet ie het zo slecht nog niet. Als nieuwe trainer moet je niet gelijk verwachten dat hij zijn voetbalvisie op korte termijn kan overbrengen aan zijn spelers.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Zeker in die twee spelers zit het verschil. En vorig jaar speelde de verdediging inderdaad beter. En nu heb ik het idee, dat Pranjic ook steeds meer een mindere vorm krijgt.
Sollied kan er ook niet veel aan doen, dat de verdedigers die het vorig jaar goed deden. Nu flink staan te schutteren. En Steppe heeft bij mij vooralsnog geen grote indruk achtergelaten.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vorig jaar had Heerenveen heel veel goals voor (maar een paar minder dan Ajax die de meeste goals had) maar ook bijna net zoveel goals tegen. Dus die vergelijking gaat niet op happie.
Sollied lijkt me niet de juiste man voor Heerenveen. Fred Rutten of Ernie Brandts misschien halen?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Verbeek pakte vooral de punten in de tweede seizoenshelft. Heerenveen begon vorig jaar ook slecht.
Sulejmani is weg, Bradley is weg....enz
Ach kom zeg, dit zijn van die cliché-smoesjes die vaak door trainers worden gebruikt, blessures, mindere selectie...blabla.
6-0 tegen Twente, dat kan toch niet!!! 5-1 tegen een Duitse middenmoter, 0-2 thuis tegen Vitesse...
Ze hebben bovendien nog dezelfde verdediging als vorig jaar toch?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zuiverloon en Olsson zijn weg.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Olsson speelde bij NEC beste Naomi... 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Voor Zuiverloon is Bak Nielsen weer terug, en dat is geen slechtere speler. Olsson speelde bij NEC.
Vayrynen voor Bradley lijkt me ook niet zoveel minder en Sulejmani missen ze op zih wel een beetje qua pure kwaliteit, maar dat heeft dus niks met de verdediging te maken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Olsson speelde bij NEC beste Naomi... 
Dat is waar 
Ben er zo aangewend dat die Scandinaviërs bij Heerenveen spelen. 
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Vorig jaar had Heerenveen heel veel goals voor (maar een paar minder dan Ajax die de meeste goals had) maar ook bijna net zoveel goals tegen. Dus die vergelijking gaat niet op happie.
Sollied lijkt me niet de juiste man voor Heerenveen. Fred Rutten of Ernie Brandts misschien halen?
Oh dat wist ik niet. Dan viel het vorig jaar niet op de slechte verdediging, door de vele doelpunten. Maar het is nu nog veel dramatischer. Ze hebben echt 2 doelpunten tegen gemiddeld per wedstrijd en dat alleen in de Eredivisie. Rutten zou eerder naar PSV gaan dan naar Heerenveen, maar Brandts is misschien wel een goede keuze. Die wist van NAC ook een defensieve machine te maken.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zwangere Tia Hellebaut stopt meteen met atletiek.
Tia Hellebaut (30) stopt met onmiddellijke ingang met atletiek. Op een persconferentie maakte de olympische kampioene in het hoogspringen bekend dat ze drie maanden zwanger is. Hellebaut had de pers bij elkaar geroepen om haar kalender voor het nieuwe seizoen te onthullen. "Ik stop", met deze eenvoudige woorden opende ze haar persbabbel, iedereen was met verstomming geslagen. Hellebaut werd getraind door haar partner Wim Vandeven.
Hellebaut beleefde afgelopen seizoen een fantastisch jaar. In maart werd ze wereldkampioene vijfkamp op het WK indoor in Valencia. Maar haar grootste triomf behaalde ze in augustus op de Olympische Spelen, waar ze met een sprong van 2,05m verrassend goud greep in het hoogspringen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.