- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Over 5 jaar was Van Gaal ook de grondlegger van de Wereldkampioen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoog tijd om ook eens afscheid te nemen van die Valdes. Wat een clown.
Een goede keeper werkt ook wel. Ik zal Ter Stegen halen, die verdring Neuer straks ook in de Duitse selectie. Zonder twijfel.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Hier was weinig spannends meer aan al was het eerste half uur erg leuk de rest ook nog best boeiend. Barcelona was echter totaal kansloos op alle vlakken. Hoe bedoel je afhankelijk? Dit gaat nog verder dan het veschillen tussen met- en zonder Pelle bij Feyenoord 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Daar zijn FC Pelle en FC Bony inderdaad niks bij.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1327 stemmen
Klopt. Returns van halve finales zijn vaak het mooist. Daar kan deze CL editie niet over meepraten.
? Ik vond Madrid tegen Dortmund anders een hele behoorlijke wedstrijd. Het is dat Ronaldo, Higuain en Ozil niet op scherp stonden. Met een vroege 1-0 was het al helemaal een leuke wedstrijd geworden!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zolang je die goals niet maakt is het geen wedstrijd natuurlijk.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1327 stemmen
Eerste kwartier een bizar hoog niveau (in de zin van snel). Tweede kwartier werd het wat minder, maar nog steeds veel pressie. Kwartier na rust Dortmund met een paar goede aanvallen en het laatste kwartier was helemaal mooi.
Al met al heb ik zeker een uur leuk en goed voetbal gekeken.
Ik heb er ook de hele wedstrijd nog in geloofd. Je ziet hoe snel het kan gaan na zo'n 1-0. Sinds de 3-1 overwinning van Australie op Japan bij het WK '06 (3 goals in de laatste 10 minuten) geloof ik overal in. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Akkoord. Al beoordeel je nu de wedstrijd an sich, zeg dan niet zo veel van de spanning van de returns. Daar schorte het nogal aan, het niveau voetbal was inderdaad niet verkeerd. Al heeft voetbal - als niet zo'n aantrekkelijke sport zijnde - spanning wel nodig.
Ik ben dan vaak een wat pessimist, in grote comebacks in voetbal geloof ik niet zo. Gebeurt 9 van de 10 keer ook niet. Helaas.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Lelijke countergoals van Bayern zeg. Barcelona had meer balbezit dus het voetbal heeft verloren.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Müller blijft sinds 2010 sowieso een all-time held. Die heeft me in een poultje toch veel punten opgeleverd. Spotgoedkoop om te kopen en dan topscoorder worden van het toernooi. En iedereen maar gek worden dat ik die als enige van de vriendenclub in mijn team had

Moest er gelijk aan denken toen ik dit las. Moet ie alleen een beetje oppassen met Cuenca die er wel een handje van heeft 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lelijke countergoals van Bayern zeg. Barcelona had meer balbezit dus het voetbal heeft verloren.
Hahahaha! Wat een zure reactie. En wat een onzin weer.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zondag de kampioenshuldiging om 16.30 uur bij de ArenA. Komt er een MM meeting? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee, want otherfool kraamt constant dit soort kromme nonsense uit.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat was een reactie van otherfool op een discussie van een tijdje terug. Maar je gelooft het niet, otherfool heeft dat weer mooi zitten verdraaien totdat zijn eigen waarheid er weer is uitgekomen. Vermoeiend, dus geef hem aub niet die discussieruimte.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Ik vind het op zich wel fijn dat ik zo vanuit het stadion buiten bier kan drinken, de festiviteiten voort kan zetten en de huldiging kan volgen. Dus ik ben er wel in ieder geval. Hoe ik er aan toe ben op dat moment is een ander verhaal 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Dat Bayern de finale speelt en niet Barca is natuurlijk zwaar onverdiend.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind kos een prettige persoonlijkheid die erg objectief over Ajax en Barcelona weet te praten.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen

Ik heb helaas geen kaarten voor de wedstrijd, maar ben wel bij de huldiging aanwezig.
Blijft jammer dat daar de huldiging is, er zijn mooiere plekken in A'dam....
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ga je een keertje naar de Arena?
Rep weet wel waar het is, als je het niet kunt vinden.

rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen

Ik ga 6 juli waarschijnlijk ook naar Dinamo Dresden uit(oefenpot). Heb er zin in tegen die rechts extremistische rakkers! 
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Omdat Ajax kampioen wordt, wordt de huldiging speciaal aangepast aan de fans en ook live op teletekst verslagen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gelukkig is de huldiging nu al. Moet er niet aan denken dat heel dat Ajax volk me over de voeten loopt als de Game of Thrones exposition is over een paar weken.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Gelukkig zitten jullie wel elke pot in de badkuip 
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Omdat Ajax kampioen wordt, wordt de huldiging speciaal aangepast aan de fans en ook live op teletekst verslagen.
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.