- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Als ik Heynckes was zou ik nu snel alle spelers op scherp eraf halen. Het zijn er nu vier, maar ja.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vorig jaar had je met Real-Bayern en Barcelona-Chelsea toch 2 zinderende halve finales in de returns. Jammer dat we dit jaar helemaal niks hebben. Beter wordt de finale een beetje leuk.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Nou snel die 3 spelers die op scherp staan wisselen. Voor je 't weet krijgen ze d'r nog één.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vind ik iets te voorbarig, vooral omdat Spanje al jaren en nog steeds heer en meester is in de jeugdcompetities. Een reality check is het wel, er moet toch echt wat gebeuren.
Hoe staat het eigenlijk met de Europese unie. De staatssteun op spelers salarissen wordt toch verboden en daarnaast eist de Trojka dat Real en Barca hun belastingachterstand moeten voldoen, meen ik....
En jeugdelftallen zeggen me niet veel. Het NL onder 18 de de EK won heeft volgens mij geen enkele topper voortgebracht.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gelukkig scoort Robben alleen in belangrijke wedstrijden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoe staat het eigenlijk met de Europese unie. De staatssteun op spelers salarissen wordt toch verboden en daarnaast eist de Trojka dat Real en Barca hun belastingachterstand moeten voldoen, meen ik....
En jeugdelftallen zeggen me niet veel. Het NL onder 18 de de EK won heeft volgens mij geen enkele topper voortgebracht.
Is geen zekerheid, maar wel een graadmeter voor de vruchtbare toekomst.
De nieuwe ontwikkelingen kunnen nadelig uitpakken maar dan is het een kwestie van tijd voordat een Sjeik een helpende hand biedt. Die verwachting is ook niet zo lastig te staven met als hoofdsponsor de Qatar Foundation. Als ze echt moeten doet Barca wat ze moeten doen. Zelfde geldt voor Real.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Bayern is zo slordig, zo traag. Anders was 't al 0-4.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Wel lachen spelen gewoon met alle gemak rond die Duitsers. En die dwergjes maar rennen 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Zolang Messi en Inesta blijven en Barca een aantal gerichte aankopen verricht, is het tijdperk nog lang niet afgelopen, trouwens.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Is geen zekerheid, maar wel een graadmeter voor de vruchtbare toekomst.
De nieuwe ontwikkelingen kunnen nadelig uitpakken maar dan is het een kwestie van tijd voordat een Sjeik een helpende hand biedt. Die verwachting is ook niet zo lastig te staven met als hoofdsponsor de Qatar Foundation. Als ze echt moeten doet Barca wat ze moeten doen. Zelfde geldt voor Real.
Maar dan ga je dus de concurrentie aan met 20 andere Sjeiks, zie niet waarom Barca dan de beste zou worden. Wat ze de afgelopen 5 jaar waren. Verdrr is nooit een topclub na grondige verandering direct terug gekomen. Gaat in golven. En dat de Duitsers nu 26 keer achter elkaar Ole! Roepen is meer dan een reality check. Elk volgend team dat Barca treft voelt zich niet meer kansloos. Het begon eigenlijk al met Celtic, een team dat zelfs in de MM league er niet boveruit zou steken.
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
Ik heb 3-1 staan iig, dus dat zal het wel worden.

mjk87 (moderator films)
-
- 14582 berichten
- 4542 stemmen
Eigen goal
Had 1-2 trouwens, kan nog.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zolang Messi en Inesta blijven en Barca een aantal gerichte aankopen verricht, is het tijdperk nog lang niet afgelopen, trouwens.
Verwacht ik ook niet. Alleen qua manier van spelen het een en ander aanpassen. Spanje blijft samen met Duitsland de natie met de beste toekomstperspectieven.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Spanje blijft samen met Duitsland de natie met de beste toekomstperspectieven.
Landelijk of Clubs?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dit is wel een vernedering zeg.
Barcelona speelt ook vanavond gewoon slecht, dus het is niet onverdiend te noemen.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Wow Barca wordt weggezet alsof het Bate Borisov is. Pijnlijk...
mjk87 (moderator films)
-
- 14582 berichten
- 4542 stemmen
Müller blijft sinds 2010 sowieso een all-time held. Die heeft me in een poultje toch veel punten opgeleverd. Spotgoedkoop om te kopen en dan topscoorder worden van het toernooi. En iedereen maar gek worden dat ik die als enige van de vriendenclub in mijn team had 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijkt me ook een gebrek aan honger. Die zal ongetwijfeld terug komen na dit debacle. Pijnlijk om te zien inderdaad, al ben ik het ze verplicht dit uit te zitten.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Gaat m'n voorspelling van 3-1! Kut Messi. Neem een voorbeeld aan Ronaldo, die startte tenminste.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Verwacht ik ook niet. Alleen qua manier van spelen het een en ander aanpassen. Spanje blijft samen met Duitsland de natie met de beste toekomstperspectieven.
Zou Argentinie en Brazillie ook niet uitvlakken. En over 3 jaar op het EK is nog weinig te zeggen. Italie is ook altijd een gevaarlijk land en Rusland kan zich ook sterk ontwikkelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Landelijk. Clubs gaan het heel lastig krijgen met de nieuwe financiële parameters.
mjk87 (moderator films)
-
- 14582 berichten
- 4542 stemmen
En Bayern geeft niet eens vol gas, enkel soms even met afjagen. Had wel 0-8 kunnen worden vandaag.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.