- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik wilde Immers ook een keer belachelijk maken! 
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Niet helemaal, want hij heeft bij twee kampioenschappen wel degelijk een rol gespeeld. Dat 28 miljoen veels te veel geld is moge duidelijk zijn verder, maar hij is ook niet 100% waardeloos geweest, enkel te duur.
Vooruit, voor 95% waardeloos dan.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
O wacht dit was grappig bedoelt zeker. Mjin god.
Was het maar een grap... 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Immers belachelijk maken vind ik wel grappig, maar dit is zo willekeurig dat het qua grap gewoon niet leuk is, dat bedoelde ik meer.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Slecht nieuws over Mihai Nesu. De voormalig verdediger belandde in een rolstoel toen hij tijdens een training bij FC Utrecht helemaal verkeerd terecht kwam en richtte de Mihai Nesu Foundation op, waarmee hij gehandicapten uit zijn vaderland Roemenië helpt. De activiteiten van de Foundation zijn echter stopgezet, nu de situatie van Nesu is verslechterd.

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dacht dat het inmiddels beter met hem ging. Is natuurlijk ook zo dat alles zo kwetsbaar wordt kwa spieren en structuren naarmate de jaren vorderen, en je meer vatbaar bent voor infecties etc. Geniet van het leven nu het nog kan jongens.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Geloven we vanavond trouwens nog in een comeback van Barcelona?
Ik sluit het niet uit, al geloof ik absoluut niet dat ze het nog reden. Maar een 3-1 of 4-1 kan toch maar zo. Voor de wedstrijd zou een snelle 2-0 wel leuk zijn.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Als Messi fit is, waarom niet?
Nee, denk dat dit Bayern daar te sterk voor is. Ik heb 3-1 staan iig, dus dat zal het wel worden. 
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Bayern gaat weer winnen na een paar vlijmscherpe counters.
mjk87 (moderator films)
-
- 14582 berichten
- 4542 stemmen
Robben verdient vanavond zijn transfer naar Cim Bom Bom.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Comeback onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk. Vol wishful thinking zal ik mijn wereldkampioentjes steunen. Visca el Barca.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
5-0 Barca, waarom niet en anders hoop ik dat Dortmund de CL wint.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wie had dan verwacht dat ie zou starten. Messi kan geen volledige wedstrijd spelen dus logisch dat je dan niet met hem start. Barca gaat tenminste niet met een valse nummer 9 spelen, dat scheelt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je had voorspeld dat messi 90 minuten ging spelen?
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Neen! Maar als iemand de doelpunten moet maken van Barca is 't Messi wel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij gaat wel spelen. Ik verwacht een uur en Villa kan ook wel een goal maken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik verwacht dan eerder het laatste half uur...mocht er dan nog een stand zijn die er toe doe.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijkt me dat ie wel langer kan gaan spelen dan tegen Bilbao. Doe dan iig een helft, al kan je met Villa een prima fundement leggen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14582 berichten
- 4542 stemmen
Zo, gister mochten alle RM-haters even los, straks om half elf kunnen de Barça-haters hun ei kwijt. Veel plezier alvast 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ik verwacht dan eerder het laatste half uur...mocht er dan nog een stand zijn die er toe doe.
Maximaal 45 minuten.
Wel jammer dat Messi lange tijd niet fit is. Dat scheelt toch wel wat...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toch een valse 9. Hoe dom kan je zijn.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wat Dani Alves soms laat zien, kan echt niet op dit niveau.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het spel van Barcelona is wederom hopeloos. Achterin schuiven, pass in de diepte en dan niks. Barcelona zal van de zomer echt eens een creatieve, doelgerichte speler moeten halen. Je zou een Ribery of Robben eens bij Barcelona moeten krijgen, ook al passen ze niet echt in het tiki taka.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Neymar dus.
Of gewoon een fitte Messi. Want nu blijkt toch maar dat die onmisbaar is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.