• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.453 acteurs
  • 199.307 gebruikers
  • 9.391.857 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Barca is hopeloos door Bayern!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Neymar dus.

Of gewoon een fitte Messi. Want nu blijkt toch maar dat die onmisbaar is.

Messi kan het niet alleen. Ik bedoelde dus Messi EN nog iemand.

Messi-Villa-Robben of Ribery-Villa-Messi of iets met Messi in de spits en dan nog 2 creatieve flankspelers...

Neymar vind ik een overschatte speler. 50 miljoen betalen voor iemand die alleen in Brazilië af en toe een verdediger weet te dollen, tsja.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Barca moet helemaal niet iemand kopen, gewoon weer opnieuw bouwen met eigen jeugd.

En mag het trouwens na 6 jaar.

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

stfuympos schreef:

Barca is hopeloos door Bayern!

Precies.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Neymar is inderdaad een grap. Zelfs Platje kan daar in Brazilië topscoorder worden.

Sowieso vind ik 't maar een mongooltje met z'n debiele acties terwijl die stil staat om de tegenstander wat uit te dagen.

Laat 'm eerst hier maar eens in Europa presteren.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Wat is Bayern slordig zeg.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Messi kan het niet alleen. Ik bedoelde dus Messi EN nog iemand.

Messi-Villa-Robben of Ribery-Villa-Messi of iets met Messi in de spits en dan nog 2 creatieve flankspelers...

Neymar vind ik een overschatte speler. 50 miljoen betalen voor iemand die alleen in Brazilië af en toe een verdediger weet te dollen, tsja.

50 miljoen is natuurlijk teveel. Maar die kan ook wel wat in Europa. Falcao zou ook mooi zijn, maar dat gaat niet gebeuren.

Messi is ook niet alleen natuurlijk. Iniesta is ook nog steeds van uitzonderlijke klasse. Xavi zal vervangen moeten worden, en dat is niet zo makkelijk. Fabregas vind ik ook matig.

Pedro is vrij makkelijk te vervangen door een betere voetballer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pijnlijk om te zien dit. Het spel van Barca is te afhankelijk van Messi. Je zou weer terug moeten naar de speelstijl van Barca onder Pep. Gewoon collectieve dreiging en niet leunen op Messi. Die Vilanova op staande voet ontslaan, Marcelo Bielsa aanstellen. Alves eruit, Montoya erin. Fabregas eruit, Thiago erin. Neymar kopen en niemand die je wat doet.

Goed werk Tito. Er is dan toch iemand die de geoliede voetbalmachine heeft weten te ontregelen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Je kan het moeilijk de man die al maanden chemokuren volgt verwijten dat dit Barca slecht speelt. Die Roura is toch al maanden de eindverantwoordelijke?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Alsof het spel de laatste maanden zo veranderd is. Het draait heel het seizoen al uitsluitend om Messi. Hij heeft nog niet bewezen een goede trainer te zijn dus daar is al een inschattingsfout.

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

Wat een stumperd die Alves, pfff...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Echt he. Hoe lang ga je dat aan zien en Fabregas man man man. Thiago en Montoya!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Pijnlijk om te zien dit. Het spel van Barca is te afhankelijk van Messi. Je zou weer terug moeten naar de speelstijl van Barca onder Pep. Gewoon collectieve dreiging en niet leunen op Messi. Die Vilanova op staande voet ontslaan, Marcelo Bielsa aanstellen. Alves eruit, Montoya erin. Fabregas eruit, Thiago erin. Neymar kopen en niemand die je wat doet.

Vergeet het maar. Barca en het spaanse voetbal zijn gewoon ontroond. Het is nu aan Bayern en de clubs van oliegarchen en sjeiks.

Gaat wel effe duren voor ze terug komen. Zeker Spanje. Maar wees blij, jullie hebben aan je goude periode meer overgehouden dan NL11 in ons gouden tijdperk (de jaren 70.) We hadden ook wel de pech tweemaal het thuisland te treffen in de finales toen en dat de fifa geen problemen ziet in omkoping.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

"We zitten eigenlijk te kijken naar niks".

Hun? Is toch een heerlijke wedstrijd, of ben ik nu gek?

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

Wedstrijd? Barcelona is vrij machteloos.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

eRCee schreef:

"We zitten eigenlijk te kijken naar niks".

Hun? Is toch een heerlijke wedstrijd, of ben ik nu gek?

Ik vind het een enorm saaie wedstrijd. Barcelona kan niet en Bayern lijkt dit wel goed te vinden.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Hoog tempo, mooie combinaties van Bayern, vrij heen en weer golvend wedstrijdverloop, ik vind het leuk om te zien hoor.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ik vind 't anders slaapverwekkend.

Barcelona is machteloos en komt nauwelijks in de zestien, Bayern vindt 't al lang goed en gooit er zo nu en dan een counter tegenaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Vergeet het maar. Barca en het spaanse voetbal zijn gewoon ontroond. Het is nu aan Bayern en de clubs van oliegarchen en sjeiks.

Gaat wel effe duren voor ze terug komen. Zeker Spanje. Maar wees blij, jullie hebben aan je goude periode meer overgehouden dan NL11 in ons gouden tijdperk (de jaren 70.) We hadden ook wel de pech tweemaal het thuisland te treffen in de finales toen en dat de fifa geen problemen ziet in omkoping.

Vind ik iets te voorbarig, vooral omdat Spanje al jaren en nog steeds heer en meester is in de jeugdcompetities. Een reality check is het wel, er moet toch echt wat gebeuren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Slechte pot inderdaad. Of je moet van eenzijdige wedstrijden houden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Spanje afschrijven zou erg dom zijn als je ziet hoeveel jonge talenten zij hebben. Een Isco gaat ook gewoon weer een wereldspeler worden.

En als je al slecht bezig bent met 2 teams in de halve finale CL....daar zou ik als Nederland voor tekenen.

Ze zouden daar alleen eens wel meer in hun jeugd moeten stoppen en wat minder moeten kopen. Drie kwart van de clubs is bijna failliet geweest of kan het nog steeds gaan.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Naomi Watts schreef:

Slechte pot inderdaad. Of je moet van eenzijdige wedstrijden houden.

Het is geen eenzijdige wedstrijd, het is alleen maar eenzijdig als je de 4-0 van vorige week er telkens bij denkt.

Als je nog op spanning hoopte valt het wellicht tegen, maar voetballend vind ik het een leuke wedstrijd, uiteraard vooral dankzij Bayern.

Edit: en Bayern vindt het allang goed? Zitten er bovenop, jagen vanaf het begin, super gefocused. Dikke onzin. Zelfs Schweini staat er nog in de tweede helft, ondanks dat hij fors geraakt werd op de knie en met een kaart de finale mist.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

De taak die Bayern vanavond heeft, is ook een stuk makkelijker dan die van Barca. Vooral omdat Barca voorin niks heeft lopen momenteel. Villa is ook nergens.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Holy crap, Robben!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Robben. Wat een koning.

Nog 6 voor Barca!

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Het lijkt zo makkelijk wat Robben zo vaak doet.

Nou Barca, nog 3 voor de eer en m'n toto.

mjk87 (moderator films)

• 14582 berichten
  • 4542 stemmen

Met de counter van Madrid had het al 0-5 gestaan nu. Manmanman, wat lopen die van Bayern soms te klunzen met hun snelle aanvallen.

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

Robben

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hoeft Messi ook niet meer in te vallen.

mjk87 (moderator films)

• 14582 berichten
  • 4542 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hoeft Messi ook niet meer in te vallen.

NOS hield er al rekening mee - Grueter en Snoeks mochten thuisblijven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.