- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
Dat bestaat sowieso niet, is gewoon een term verzonnen door mensen die niet graag een ondoordringbare defensie met een messcherpe counter zien.
Anti-voetbal noemen ze dat dan.
Kan ik ook zeggen dat dat eindeloze getik zonder een schot op doel anti-voetbal is.
Soms zeg je weleens zinnige dingen Nomak 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Verdomme niet gezien die wedstrijd, 4-0 maar liefst.
Doet me denken aan die finale tegen Milan. 
Nu Real dan maar voor de 10e.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ging ook meer over types als Cheque en A&L. Jarenlang dwepen met hun cluppie (toevallig net het meest succesvolle van de laatste jaren) totdat het 1x goed fout gaat en het is plotsklaps over met de liefde. Ze zullen nu wel overstappen op Bayern, dat is nu de veiligste keus tenslotte.
Je zou (alweer) eens wat beter moeten leren lezen opoe.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nou, nee. Veel irritatie en gemekker maar buiten handballer Alba om niks van fysieke aard gezien wat niet door de beugel kon.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Zo 4-0!
Ik zal ook eens naar de bios gaan op CL-avond
Viel mee dat de film goed was haha! Bayern in de finale dus.
Verwacht ook Real in de finale, al zullen ze het niet kado krijgen in Dortmund.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bevalt me prima op CL avond naar de bios
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
.
Houden ze nu overhand al een dagelijkse stoel voor je bezet als vaste Spring Breakers bezoeker? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij twee loketmedewerksters hoef ik niet meer te melden voor welke film ik een kaartje wil
. Al is een stoel vrij houden niet nodig, gister en eergister zat er niemand. Ach, vandaag de laatste keer, ik kan mijn leven weer gaan oppakken morgen
.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Hoeveel keer ben je nou al naar Spring Breakers geweest dan? 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
.
True. Met 2 Grolschjes, nachos en een gratis glas met onderzetters maakt het wel geslaagd
Maar jij bent voor de 41234015135 naar Spring Breakers gegaan denk ik. Man o man haha
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Beugel flesjes he. Prima te doen. Alles behalve dat pisbier Bavaria vind ik wel te zuipen 
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Een Ajacied in Groningen die Tukkerbier drinkt. Identiteitscrisisje rep? 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Het is juist andersom trouwens. Eerst was iedereen voor Barca, maar sinds dit seizoen(en een beetje daarvoor) is het hip om hun te haten en zie je dus overal(en ook hier) alleen maar anti-Barca berichten. Beetje jammer, het is ook niet de eerste keer dat ik dit zeg. Bijna iedereen hier die Barca nu uitlacht hier maakt zich er schuldig aan.
Lol, dus iedereen die Barca niet support is een stomme meeloper die het doet omdat het hip is?
Blijkbaar zijn er dus geen Real fans of fans van andere Spaanse club 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Het is juist andersom trouwens. Eerst was iedereen voor Barca, maar sinds dit seizoen(en een beetje daarvoor) is het hip om hun te haten en zie je dus overal(en ook hier) alleen maar anti-Barca berichten. Beetje jammer, het is ook niet de eerste keer dat ik dit zeg. Bijna iedereen hier die Barca nu uitlacht hier maakt zich er schuldig aan.
Tja dit is vrij logisch. Op den duur ging dat gekwijl opvallen. Zogenaamde neutrale analitici en presentatoren, voetbalkenners en voetbalhaters. Iedereen werd fan van Barcelona. Collega's die de ballen verstand van voetbal hebben hadden het de volgende dag bij de koffieautomaat over anti-voetbal wanneer Barcelona een keer gelijk speelde. Dit omdat Van Halst dat met tranen in zijn ogen tijdens de nabeschouwing vertelde.
En daarnaast zal het te maken hebben met het feit dat het wat minder gaat zoals otherfool al aangeeft. De club met de meeste successen heeft de meeste supporters (maar daar weet jij als ajacied natuurlijk alles van trouwens)..
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Barca
Scheelt weer. Volgende week woensdag géén CL kijken. Vriendin ook weer blij.
Een Duitse finale zie ik nou ook weer niet zitten..... 
Die Hongaarse scheids kan naar de finale fluiten 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
'Eriksen verschijnt na transfer Götze op lijstje Borussia Dortmund' - voetbalzone.nl
Hoewel ik hoop dat Eriksen met een jaar verlengd (+clausule), zou Dortmund de ideale club voor hem zijn.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Dat lijkt mij een paar maatjes te groot voor Christian.......
Mooie club, dat zeker.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
denk juist wel een goeie club voor hem. Klopp kan uitstekend werken zonder echte sterren. Al geloof ik weinig van dit soort berichten, meer dan een logische opvulling van een vacature is het niet, dit kan iedereen bedenken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat lijkt mij een paar maatjes te groot voor Christian.......
Mooie club, dat zeker.
Te groot? Absoluut niet juist. Dortmund zou goed bij hem passen. Een jonge, ambitieuze ploeg die boven in mee speelt en in de CL ook wat kan bereiken. Daarbij vind ik Klopp wel met de Boer vergelijkbaar.
Enig nadeel, je kan de landstitel dan wel jaren vergeten, want die pakt Bayern natuurlijk.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Beugel flesjes he. Prima te doen. Alles behalve dat pisbier Bavaria vind ik wel te zuipen
Onze bios is dus van Grolsch overgestapt op de bavjes 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ben geen groot fan van Eriksen, to put it mildly!
Het is bij hem altijd een 8 of een 3. Of erg goed of erg slecht en voetbalt te veel als een junior: te veel balverlies en 'te makkelijk' spelend (denkende dat hij telkens alle tijd van de wereld heeft). Hij zakt te vaak door de ondergrens.
Zie Klopp nog wel bondscoach worden op korte termijn. Na de WK wellicht!
Mocht er een mooi bod komen.... verkaufen die Christian!
chevy93
-
- 12756 berichten
- 1328 stemmen
Ze kunnen gewoon niks meer afdwingen, geen kansen en vreugdeloos spel.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Het is bij hem altijd een 8 of een 3. Of erg goed of erg slecht en voetbalt te veel als een junior: te veel balverlies en 'te makkelijk' spelend (denkende dat hij telkens alle tijd van de wereld heeft). Hij zakt te vaak door de ondergrens.
Dat denk ik ook, maar ik kijk ergens overheen denk ik. Want standaard dat hij wel hoger scoort dan wat ik er in zag. Waarschijnlijk is hij vaak genoeg belangrijk in het spel van Ajax, de spil eigenlijk, zonder dat het direct opvalt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Totaal niet mee eens. Dit seizoen is hij bijna altijd een 6 tot 7 en nog vaker een 8. Hij regelt het hele tempo van de ploeg en zet bijna alle aanvallen op.
Er valt genoeg op hem aan te merken, maar hij heeft echt wel een goede ontwikkeling doorgemaakt.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Vooral door Messi, zowel tegen Milan als PSG hadden ze het zwaar. Wat hierboven is gezegd, de meesten kunnen echt nog wel voetballen, maar of ze dat ook willen is meer de vraag. Vooral alle Spanjaarden hebben alles gewonnen wat er te winnen valt, én vaak meer dan eens. Op een gegeven moment houdt het op, dan denk je wat minder snel 'laat ik er eens achteraan rennen'. Puur gemakzucht dat erin sluimert. En natuurlijk, Barcelona hoort nog met gemak in de top 10 thuis, maar tegen die teams moeten ze wel vol gas geven. Tot twee jaar terug deden ze dat eigenlijk altijd en wonnen ze eenvoudig, nu is dat een stuk minder en lopen ze vast op sterke tegenstanders of soms heel verdedigende teams (want ook daartegen mis je net dat beetje extra, de echte finesse van even daarvoor)
chevy93
-
- 12756 berichten
- 1328 stemmen
Mee eens, maar het is echt niet opeens ruk geworden en dat lijken sommigen toch wel te suggereren. Het is van bizar goed naar gewoon goed gegaan. In het geval van Barcelona is dat nog steeds verdomd goed. En dat komt van een Real-fan die niets liever ziet dan Barcelona verliezen, voor we dat gezeur weer krijgen.
En die overdreven valpartijen van hem, ugh. Terechte bal in het gezicht.
Die gele kaart voor Dani Alves (edit: het was Sanchez, geloof ik) was nog belachelijker. Robben voelde een vingertje van de tegenstander en doet gelijk de poster van Platoon na (ik weet dat jullie nu gaan kijken!
).
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
Robben voelde een vingertje van de tegenstander en doet gelijk de poster van Platoon na
Robben doet gewoon een Pedro-tje.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Ik ben het met Chevy93 eens dat die gele kaart voor Alba overdreven was.( wat een verschil met Messi die onderuit geschopt wordt en vervolgens doodleuk opstaat en achter de bal loopt en vervolgens de bal verspeelt. Episch.) En die zogezegde strafschoppen, afschuwelijk natuurlijk. In Engeland zie je het ook, lopen ze op sommige momenten met hun handen achter hun rug in de rechthoek, weg evenwicht en vloeiende loopbeweging, geef de aanvaller anders nog wat voordelen. Sowieso had de scheidsrechter het goed vind ik.
Onderhond
-
- 87617 berichten
- 12883 stemmen
Robben doet gewoon een Pedro-tje.
Dit was volgens mij de enige keer dat ik Robben zo kon pruimen. Misschien was hij ook wel gewoon aan het solliciteren bij Barcelona ... zijn janksmoel past perfect in hun team.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.