• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.105 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.500 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.347 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4547 stemmen

Daar roep je wat Onderhond, want zij moeten toch eens gaan denken aan meer diepte in het spel. En met Götze erbij, met Guardiola aan het roer en Kroos straks weer terug zie ik voor Robben weinig toekomst bij Bayern.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4722 stemmen

Artikel over de concurrentieverzwakkende tactiek van Bayern door de jaren heen. Met Lewandowski ook nog hoog op hun verlanglijst wordt het er niet beter op. Ondanks hun mooie voetbal van de laatste 2 jaar blijf ik het een hatelijke club vinden.

chevy93

• 12756 berichten
  • 1328 stemmen

Asaharo schreef:

In Engeland zie je het ook, lopen ze op sommige momenten met hun handen achter hun rug in de rechthoek,

In Nederland hoeft dat dan ook niet. Daar wordt niet eens gefloten voor hands als je de bal met twee handen wegduwt. Behalve als je van Feyenoord bent, natuurlijk.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Zappend langs de samenvatting van Bayern-Barça komen en er dan achterkomen dat Barça is vernederd met 4-0. Heerluk!

Ik had graag de nabeschouwing gezien. Dat moet ongetwijfeld genieten geweest zijn?

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Viel mee. Jack van Gelder was helaas niet aanwezig.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Totaal niet mee eens. Dit seizoen is hij bijna altijd een 6 tot 7 en nog vaker een 8. Hij regelt het hele tempo van de ploeg en zet bijna alle aanvallen op.

Er valt genoeg op hem aan te merken, maar hij heeft echt wel een goede ontwikkeling doorgemaakt.

Dortmund is wel een ideale opstap voor Eriksen. Aan een echte topclub is Eriksen nog lang niet toe. Bij Dortmund kan hij zich prima ontwikkelen en wie weet na een tijdje zelfs een basisplaats bemachtigen.

Maar als hij een aantal maal zulk knullig balverlies lijdt, zoals vaak in de Eredivisie, dan zijn ze wel gauw klaar met Eriksen.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

depri83 schreef:

Een Ajacied in Groningen die Tukkerbier drinkt. Identiteitscrisisje rep?

Zoiets haha. Ik heb het liefst Heineken hoor Maar met wat Amstel, Grolsch of Hertog Jan maak je me alles behalve ongelukkig Heb verder ook weinig tegen Tukkers, in tegenstelling tot het zachte G uitschot in het zuiden des lands

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Laat dat melden maar weg. Eerder wat te brabbelen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Heineken? Pfffft. Hertog-Jan.

Wat een droeftoeter toch, die Drenthe. Ben blij dat Feyenoord hem niet gehaald heeft.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Heineken? Pfffft. Hertog-Jan.

Wat een droeftoeter toch, die Drenthe. Ben blij dat Feyenoord hem niet gehaald heeft.

Gelukkig niet nee, ik heb op Fr12 heel wat discussie gevoerd. Vele wouden dat ie kwam.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Zoiets haha. Ik heb het liefst Heineken hoor Maar met wat Amstel, Grolsch of Hertog Jan maak je me alles behalve ongelukkig Heb verder ook weinig tegen Tukkers, in tegenstelling tot het zachte G uitschot in het zuiden des lands

Wat is er nu weer mis met Brabanders? Ik heb weer een stronthekel aan die Friezen die gewoon hun eigen land moeten krijgen met dat debiele volkslied en die verschrikkelijke taal en die Limburgers die ze beter bij Duitsland kunnen voegen!

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

(afbeelding)

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

rep_robert schreef:

Ik heb het liefst Heineken hoor

Het liefst Heineken

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Bavaria en Grolsch zijn echt waardeloos. Heineken top, maar met een Dommelsch of Amstel kan ik ook wel leven.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Er is geen beter zuip bier dan Heineken (HJ een goeie tweede ), voor lekker bier moet je in duitsland en vooral belgie zijn.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Het liefst Heineken

Heel gek natuurlijk. De Star Bottles drinken gewoon lekker en de Twister flesjes al helemaal, het randje is wat dunner en de opening is groter. Ideaal om weg te drinken Zelfde geldt ook voor Grolsch. Het drinkt automatisch lekkerder uit die groene flesjes i.t.t. die donkerbruine flessen. Gevoelskwestie hehe. Maar bij Bavaria heb ik altijd het idee dat het slootwater is. Wanneer je zo'n blik opent en je neemt een slok heb je het idee een doodgeslagen biertje te drinken dat al een uur geopend is. Oftewel, een koolzuurprobleem.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Heerlijke die Star Bottles van Heineken inderdaad. Heb hetzelfde als rep. Dronk ook altijd al liever de twistoff van Heineken ipv de gewone fles.

Jupiler en Hertog Jan zijn trouwens ook erg goed.

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

Ieder zijn smaak uiteraard maar ik sta er wel van te kijken dat er hier echt liefhebbers van Heineken zijn. De Belgische MoMe-ers krijgen denk ik spontaan een wegtrekker als ze dit lezen hehe .

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Ja, maar Jupiler vindt ik bijvoorbeeld weer niet zo lekker, beetje slappe hap. En al die speciaalbiertjes ook niet zo, ben niet zo van de proeferij. Doe mij maar gewoon een lekker Hollandse pilsener. Duitse pils kan ik trouwens ook prima hebben. Beck's, Warsteiner of zelfs het beunhazen Oettinger van de Lidl drink ik haha.

chevy93

• 12756 berichten
  • 1328 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Als hij net zo goed als Pelle is, wie weet worden jullie ooit nog eens landskampioen dan.

rep_robert schreef:

Wanneer je zo'n blik opent en je neemt een slok heb je het idee een doodgeslagen biertje te drinken dat al een uur geopend is. Oftewel, een koolzuurprobleem.

Bier uit blik is sowieso alleen voor Poolse bouwvakkers.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Drink het ook liever niet inderdaad. Werd alleen na Ajax-Heracles door een conducteur op het perron tegen gehouden omdat ik met een Twister flesje(+sixpack) liep. Dat mocht niet, je mag geen glas meenemen op het station, maar blikbier wel Ik zei dat ik hem bij de AH to Go op het station had gekocht, maar toen was ik bijdehand volgens hem en solliciteerde ik naar een boete Liet ie z'n pasje zien om te bewijzen dat hij bevoegd was. Het ging echt nergens over die bewijsdrang van dat mannetje. En dat terwijl ik net mijn trein in wilde stappen, de treinen waar de conducteurs ons altijd Twister flesjes zien drinken en er niets van zeggen en soms zelf zin hebben in een pils.

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

rep_robert schreef:

Ja, maar Jupiler vindt ik bijvoorbeeld weer niet zo lekker, beetje slappe hap. En al die speciaalbiertjes ook niet zo, ben niet zo van de proeferij. Doe mij maar gewoon een lekker Hollandse pilsener. Duitse pils kan ik trouwens ook prima hebben. Beck's, Warsteiner of zelfs het beunhazen Oettinger van de Lidl drink ik haha.

Oei, Oettinger. Zal vermoedelijk hetzelfde smaken als dat Schültenbrau van de Aldi. Verder is Duits bier vrijwel altijd top. Gebraut nach dem Deutschen Reinheitsgebot. Daar komt Heineken niet binnen .

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Mwoah, ik vind het lekkerder dan Schultenbrau haha. Overigens heb ik daar ook wel eens wat van in huis wanneer het einde van de maand in zicht is.

stinissen (crew films & series)

• 23520 berichten
  • 77042 stemmen

Het was een heerlijke avond gelukkig hebben de zaalvoetballers dik verdiend verloren , en dan blijven sommige mensen nog hameren op bal bezit maar bezit om bezit daar win je geen wedstrijd mee

chevy93

• 12756 berichten
  • 1328 stemmen

10 wedstrijden voor Suarez..

Suarez tien wedstrijden geschorst | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Joy4ever schreef:

Oei, Oettinger. Zal vermoedelijk hetzelfde smaken als dat Schültenbrau van de Aldi

Ik weet niet hoe dat smaakt (ik ken 't alleen van die reclame, HOPPA!), maar er is niets mis met Oettinger.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

En terecht!

Is het inclusief tbs of komt dat er nog achteraan trouwens?

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

rep_robert schreef:

Ik zei dat ik hem bij de AH to Go op het station had gekocht, maar toen was ik bijdehand volgens hem en solliciteerde ik naar een boete Liet ie z'n pasje zien om te bewijzen dat hij bevoegd was. Het ging echt nergens over die bewijsdrang van dat mannetje.

Welcome to Amsterdam. Wat een kutstad is het toch ook. Om over die club maar te zwijgen!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

(afbeelding)

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

chevy93 schreef:

Ik weet niet hoe dat smaakt (ik ken 't alleen van die reclame, HOPPA!), maar er is niets mis met Oettinger.

Al tijdje geleden dat ik het heb gedronken, maar volgens mij vond ik Oetinnger juist niet te zuipen. Schultenbräu is wel lekker.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.