- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
En die overdreven valpartijen van hem, ugh. Terechte bal in het gezicht.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Zo jammer dat Jack vandaag niet in de studio is! 
Die zit huilend achter de tv.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jij ziet alles van Dortmund (en Real)?
Real kan geweldig voetballen. Dortmund was laatst nog dramatisch tegen Malaga en ook in de competitie is het lang niet altijd goed.
Ik zie beiden regelmatig voorbij komen ja.
Snap ook niet dat je dit ontkent. Real speelt helemaal niet zo goed dit seizoen, maar ze komen gewoon ver doordat ze voorin gigantisch goede spelers hebben. Dortmund moet het van het collectief hebben, daarmee zijn ze gewoon veel sterker. Maar dat heft natuurlijk wel wat op aangezien Madrid gewoon 11 topspelers in de basisploeg kan zetten.
Denk dat Dortmund morgen wel eens kan winnen. Over 2 duels heeft Real net wat meer kans, gewoon door meer klasse. Real zou willen dat ze zo mooi speelden als Dortmund.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Bayern
Ik had bij voorbaat liever Barca naar Wembley zien gaan, maar wanneer je de Spaanse furie met zulk fantastisch (!) voetbal weet te bedwingen dan verdien je niets minder dan mijn respect en een retourtje London.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Bayern
Waar was Messi? Hopelijk nu echt het einde van het superieure spel van Barcelona, want daar werd ik me een partij schijtziek van.
Finale Bayern - Real.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Haha, die buitenspelgoal van Gomez met die 6e man ernaast. Kijkt eerst naar grensrechter of deze vlagt, durft zelf zeker niets te zeggen. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Arbitrage was niets minder dan een zooitje vandaag. Man man wat een amateurisme.
- Hands Pique
- Hands Pique
- Buitenspel Gomez (goal)
- Block Muller (goal)
- Snoeiharde overtreding Schweini (niet gezien)
En zelfs die bal in het gezicht gooien van Robben had wel een andere kleur mogen hebben.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Bij die overtreding van Schwein raakte hij duidelijk eerst de bal en had totaal geen intentie om iemand te blesseren.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Kuipers de finale dus
En die Alba, tja, hij keek niet eens of iemand aar stond, dus niet gemikt op het hoofd van Robben, wel wellicht wat dom.
Morgen Ramos rechtsback? Of Pepe anders daar? Want Mourinho speelt met Pepe, Varane, Ramos en Coentrão. En Lopeze nog steeds onder de lat.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wel vreemd dat het 7 jaar heeft gekost voordat er een echt antwoord is gekomen op het spel van Barcelona.
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
Njah, Barca is gewoon minder geworden. Lijkt me de meest logische verklaring.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Geen seconde gezien. Qua uitslag indrukwekkend. Pijn om mijn wereldkampioenen zo'n nederlaag te zien lijden. Vooral tegen Bayern. Bios is goede keus geweest.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Bij die overtreding van Schwein raakte hij duidelijk eerst de bal en had totaal geen intentie om iemand te blesseren.
Dan is het nog een overtreding wanneer je zo de enkel van iemand torpedeert, ongeacht of je de bal eerst raakt. Dat hij de intentie niet had geloof ik best.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Arbitrage was niets minder dan een zooitje vandaag. Man man wat een amateurisme.
- Hands Pique
- Hands Pique
- Buitenspel Gomez (goal)
- Block Muller (goal)
- Snoeiharde overtreding Schweini (niet gezien)
En zelfs die bal in het gezicht gooien van Robben had wel een andere kleur mogen hebben.
Plus twee vreemde gele kaarten voor Gomez en Martinez.
Deze gozer gaat de finale niet fluiten in ieder geval.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wel vreemd dat het 7 jaar heeft gekost voordat er een echt antwoord is gekomen op het spel van Barcelona.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Wat een wedstrijd zeg. Ik verwachtte wel een overwinning van Bayern, maar verder dan 2-1 zag ik ze niet komen. Benieuwd of we morgen ook zo'n onverwachte uitslag zien.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Het Chelsea van Hiddink ook maar Ovrebo besliste toen anders.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Bayern had maar 35% balbezit en scoorde uit corners en counters. Lelijk anti-voetbal dus.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Op social media zijn alle Hollanders in 1 avond van Barca fan die hard Bayern fan geworden. Je verwacht het ook niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is hier niet anders zo te lezen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Inter had ook een antwoord, alleen een antwoord wat je niet zint (mij trouwens ook niet). Chelsea had meer geluk dan een antwoord. Ben een groot fan van het spelletje dat Barca speelt, maar wanneer je zo professioneel ontmanteld wordt door een dergelijke Duitse machine als Bayern dan verdien je respect.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Een zeldzaam demasqué.
Van het servies van de familie Van Gelder zal wel niks meer over zijn.
Maar is dat van frustratie of komt dat door zijn zangkwaliteiten?
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
En die overdreven valpartijen van hem, ugh. Terechte bal in het gezicht.
.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Bayern had maar 35% balbezit en scoorde uit corners en counters. Lelijk anti-voetbal dus.
Valt mee, constant opgevangen rond de middellijn. Barcelona is maximaal tweemaal (?) in de zestien geweest. Dat is en niet lelijk, en met de wil te voetballen zodra ze weer de bal hadden (met constant afjagen en niet achteruit lopen en in de weg lopen) was het ook geen anti-voetbal.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Incidenteel konden ze Barca wel pakken ja, maar dan vooral door heel negatief antivoetbal te spelen. Maar Bayern heeft Barca gewoon voetballend gedeclasseerd vanavond. Real een tijdje terug ook al een keertje.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Inter had ook een antwoord, alleen een antwoord wat je niet zint (mij trouwens ook niet). Chelsea had meer geluk dan een antwoord. Ben een groot fan van het spelletje dat Barca speelt, maar wanneer je zo professioneel ontmanteld wordt door een dergelijke Duitse machine als Bayern dan verdien je respect.
Chelsea onder Hiddink had wel dat antwoord, en Mourinho heeft zowel met Chelsea eerst, met Inter later (zoals je al aangeeft) en met Real nu ook antwoorden gevonden.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
anti-voetbal.
Anti-voetbal noemen ze dat dan.
Kan ik ook zeggen dat dat eindeloze getik zonder een schot op doel anti-voetbal is.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Ik noem het ook geen anti-voetbal wat Bayern deed, dat deed Otherfool. Al had Chelsea geen messcherpe counter, maar een heleboel geluk dat alles net goed viel. Zoals Real echter speelt vind ik wel fantastisch.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Op social media zijn alle Hollanders in 1 avond van Barca fan die hard Bayern fan geworden. Je verwacht het ook niet.
Gut. Het woord 'fan' is een label wat iemand te snel krijgt aangemeten. Ik heb een voorkeur voor Barca gezien het voetbal wat ze spelen en de tactiek die ze hanteren. Krijgen ze een pak slaag slaap ik er niet minder door, terwijl de laatste weekenden rondom Ajax alles in m'n lichaam op hoogspanning staat met alle fysieke ongemakken van dien.
Nogal een verschil.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Ik heb een flauw vermoeden dat otherfool ietwat sarcastisch was
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.