• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.131 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.519 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.810 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Helemaal met je eens Naomi. Je zegt vaak zinnige dingen, hoe kan het toch dat je geen Ajacied bent

1 ding is denk ik wel duidelijk ja, als Vitesse wint, dan lijkt plek 2 vergeven. Maar dat is vooral om het programma van Vitesse.

Fey-Vitesse

Vitesse-Willem II

RKC-Vitesse

Vitesse-VVV

Laatste 3 potjes mogen geen enkel probleem opleveren. Kan iedereen wel wijzen naar Roda, maar zoiets verpest je maar 1x in een seizoen denk ik.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Slechte opvoeding .

Lijkt me dan slechts een formaliteit voor Vitesse ja. Wel benieuwd of Bony en van Ginkel spelen zondag.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Naomi Watts schreef:

Slechte opvoeding .

Lijkt me dan slechts een formaliteit voor Vitesse ja. Wel benieuwd of Bony en van Ginkel spelen zondag.

Ginkeltje sowieso niet.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Boëtius misschien ook niet. Niet dat hij in vorm verkeerd, maar is wel iemand die het verschil kan maken.

Edit: Boëtius komt dit seizoen niet meer in actie.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

´Een technisch hart om in te lijsten´

Mooie actie!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

@omroepbrabant: PSV-fan krijgt stadionverbod na brengen Hitlergroet in wedstrijd tegen Ajax.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Boëtius misschien ook niet. Niet dat hij in vorm verkeerd, maar is wel iemand die het verschil kan maken.

Edit: Boëtius komt dit seizoen niet meer in actie.

Hopelijk komt Verhoek niet in zijn plaats. Dan liever De Teen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

En dit is geen penalty?

Hoe duidelijk wil je 'de hand (twee zelfs) naar de bal' hebben ...

martijn011

• 2034 berichten
  • 1309 stemmen

Komt wel goed joh..

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Niet de beste wedstrijd van Ajax, verdedigend toch wat slordig en nonchalant.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

AZ is al bezig met de transfers van volgend seizoen.

Overeem een verbeterd contract gegeven en al een spits gehaald AZ legt Babalj tot 2017 vast - AZ

Waarschijnlijk zal ons volgend top talen Haye een nieuw contract tekenen en zijn debuut maken ( sluit een basis plek niet uit).

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Al speel je nog zo slecht, met de twee (drie zelfs misschien) penalty's die je had moeten hebben win je hem gewoon.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

Eriksen

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Dom. Had je heerlijk kunnen luieren dit weekend.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Complimenten aan Heerenveen want ze deden behoorlijk mee. Zal ik wat zeggen over de handsballen......? Nog weinig aan de hand, alle concurrenten komen niet dichterbij dan drie punten en PSV komt zelfs niet dichterbij dan 4 (ongeacht wat ze doen dit weekend). Ajax mag zelfs in Breda verliezen komende week zonder de koppositie af te staan.

Het liefst volgend weekend winnen, dan mag je het thuis tegen Willem2 afmaken voor de titel.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

Tja, dan winnen in Breda en winnen van Willem II, ben je er ook. Al had ik deze liever gewonnen, dan had je bij NAC gelijk mogen spelen. Maar goed, zo beroerd als vandaag zullen ze ongetwijfeld niet spelen.

Heerenveen was verder aardig, probeerden in ieder geval er wat van te maken.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zaterdagavondje Breda uit is altijd maar afwachten. Scheelt dat we een behoorlijke buffer hebben en zelfs mogen verliezen. Niks aan de hand jongens, de concurrenten gaan ook punten verspelen dit weekend (en dat is een feit).

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Niet best maar zonder sneu te doen Heerenveen kan beter gaan bowlen. Duidelijker handsballen zie je zelden maar goed. Niks aan het handje. De rest laat ook genoeg liggen dit weekend.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo lopen rekenen terwijl Ajax het kampioenschap natuurlijk niet kan ontlopen. Wat een trolletjes hiero .

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

Ach ja, als we het element scheidsrechter elimineren hadden we allang 20 punten voorsprong op Feyenoord gehad en ruim 10 op Vitesse en PSV.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Twee keer een gelijkspel zou mooi zijn, maar denk dat zowel PSV als Feyenoord nu extra gemotiveerd raken en bloed ruiken. Jammer dat altijd als er de kans is lekker een weekend achterover te leunen, Ajax het spannend moet maken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

mjk87 schreef:

Ach ja, als we het element scheidsrechter elimineren hadden we allang 20 punten voorsprong op Feyenoord gehad en ruim 10 op Vitesse en PSV.

Realiteitsbesef blijft jullie vreemd. Moet ook wel om voor zo'n vervelende club te kiezen.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zo lopen rekenen terwijl Ajax het kampioenschap natuurlijk niet kan ontlopen. Wat een trolletjes hiero .

Inderdaad, met de tegenstanders die nog komen is er niks aan de hand.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Realiteitsbesef blijft jullie vreemd. Moet ook wel om voor zo'n vervelende club te kiezen.

Och.

Gat is nu 6 punten. Ik denk even snel aan Ado thuis, deze H'Veen thuis (gemakshalve), Heracles uit, Feyenoord uit (zal ik niet eens meetellen maar die rode kaart was onterecht en anders was het zeer waarschijnlijk geen 2-2 geworden). Dat zijn dus al 6 punten, samen 12.

En Feyenoord heeft zo vaak mazzel gehad met penalty's en rode kaarten dat eigenlijk niets was, dat zijn ook wel een punt of 6. Kan niet direct de wedstrijden noemen, maar dat ik mij vaker dan 5 maal heb lopen ergeren daar aan weet ik wel zeker. Zit je toch al snel op 20 punten.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Quido schreef:

met de twee (drie zelfs misschien) penalty's die je had moeten hebben

The turver strikes again

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Gewoon de waarheid, hoor. Kan iedereen met eigen ogen objectief constateren.

Qua spelbeeld had Heerenveen hem op basis van de tweede helft misschien wel verdiend te winnen, maar als je die pingel krijgt in het begin en wat later in de eerste helft toen Eriksen onderuit werd geduwd (was volgens mij erbinnen, maar de scheids legde hem er vreemd genoeg buiten), sta je bij rust gewoon met 3-0 voor. Dan is er niks aan de hand. Uiteindelijk verspeel je het gewoon zelf, en dat maakt het dan ook extra zuur.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

mjk87 schreef:

Gat is nu 6 punten. Ik denk even snel aan Ado thuis, deze H'Veen thuis (gemakshalve), Heracles uit, Feyenoord uit (zal ik niet eens meetellen maar die rode kaart was onterecht en anders was het zeer waarschijnlijk geen 2-2 geworden). Dat zijn dus al 6 punten, samen 12.

Je vergeet nog het puntenverlies door de kou en het speelschema, Martin.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Quido schreef:

Gewoon de waarheid, hoor. Kan iedereen met eigen ogen constateren.

Qua spelbeeld had Heerenveen hem op basis van de tweede helft misschien wel verdiend te winnen, maar als je die pingel krijgt in het begin en wat later in de eerste helft toen Eriksen onderuit werd geduwd (was volgens mij erbinnen, maar de scheids legde hem er vreemd genoeg buiten), sta je bij rust gewoon met 3-0 voor. Dan is er niks aan de hand. Uiteindelijk verspeel je het gewoon zelf, en dat maakt het dan ook extra zuur.

Ach ja, als PSV in de Arena een strafschop had gekregen (had je die wel met eigen ogen objectief geturfd eigenlijk?) bij 1-1 hadden ze die wedstrijd gewonnen, waren ze in een flow geraakt en Ajax in paniek en was PSV in februari al kampioen geweest en Frank de Boer ontslagen. En zo kun je nog wel even doorgaan. Dat geleuter altijd.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

Daarom moet je niet één specifieke wedstrijd eruit pakken, en als dat inderdaad een enkele maal gebeurd: jammer, maar soit. Dat heeft elke club. Maar als je het allemaal langs elkaar legt en dan zie je wel een tendens dat Ajax bijzonder vaak nadeel heeft van arbitrage en Feyenoord opvallend vaak voordeel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

BINGO!!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.