• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.133 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.519 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.856 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

stfuympos schreef:

Jack huilde niet alleen toen ze de cup wonnen maar bij elke gewonnen wedstrijd,

Zelfs toen Sneijder op schoot kwam zitten hield hij het niet droog.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Waarom vroeger? Hij mag toch best nog steeds voor Ajax zijn. Wat interesseert iemand dat. Zolang het maar een objectief programma blijft.

Ja, dat bedoel ik. Zal mij worst wezen, net als Waterreus met PSV. Zoiets is hij vroeger geworden, waarom zou je dat moeten ontkennen. Genee is voor Cambuur, Boskamp voor Feyenoord en Derksen voor NEC. Lekker belangrijk.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Macmanus schreef:

(quote)

Mogen we van geluk spreken dat AFC niet meedoet op het hoogste niveau, want dan zou van Gelder waarschijnlijk letterlijk klaar komen op de televisie bij elke winst.

Er was een tijd: FC Amsterdam, DWS, Blauw-wit, de Volewijckers, AFC.....

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Die Jack is een van de grootste droeftoeters van de Nederlandse TV.

En dan nog te denken dat die gozer betaald wordt van mijn belastinggeld..

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat artikel verwoord het wel heel erg goed ja.

Wat mij vooral aan dat programma trouwens stoort is dat ze ooit een pro Ajax imago hebben en dit al jaren kwijt willen door maar zo min mogelijk over Ajax te praten. Neem zondag, ging het een half uur over de wedstrijd. Maar dan wel 25 minuten over wat PSV allemaal fout deed en heel kort tussen neus en lippen door ook nog dat Ajax wel eens goed speelde. Dit speelt al een paar jaar, erg jammer. Alleen als bv Frank de Boer daar als gast zit, dan moeten ze het wel. Maar anders...

Sowieso tijd dat ze Van Gelder er eens uitpleuren ja. Sowieso eens minder onderwerpen bespreken en wat dieper op de inhoud in gaan. En inderdaad, stop eens met die vervelende compilatiefilmpjes. Als ik beelden wil zien dan zet ik wel samenvattingen op.

Is geen artikel, gewoon een mening van een user op Ajax Netwerk die het gewoon erg goed verwoord

En als ze beelden laten zien moeten ze het goed doen en niet met die waardeloze compilatiefilmpjes.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Van een Ajax supporter? In dat geval: wat een kote mening

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

rep_robert schreef:

Mooi relaas van iemand op Ajax Netwerk over Studio Voetbal.

[...] "Leg de nadruk op het goede spel, op de schoonheid van het spel." [...]

Misschien ook een idee voor dit topic...?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Daarop voortbordurend: keek enkele maanden geleden Willem II tegen nog een laagvlieger uit de eredivisie via een streampje op internet, met Engels commentaar. Als je niet beter wist, zou je denken dat we met twee topploegen te maken hadden.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

thijsslegers ‏@thijsslegers

Spelers #psv steken draak met verhaal over tweespalt selectie. 'Donker' en 'blank' betreden na elkaar trainingsveld. Humor terug! (via ED)

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Blij dat er toch nog iets te lachen valt in Eindhoven

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

@ rep, prima stuk dat je daar quote. Ik ergerde me rot aan Borst die bewuste uitzending. Oh, wat viel die door de mand. Bleek werkelijk geen enkel voetbalverstand te hebben, want een ogenschijnlijk eenvoudige discussie (Co opperde een 3-5-2 systeem waarin Dani Alves-types spelen als back, half en buiten) vond hij al te lastig. Hij scheen wel zijn excuses te hebben gemaakt aan Van Marwijk daarna, maar waarschijnlijk wist hij dat dat het begin van zijn eigen einde was.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4548 stemmen

Zouden ze voor de wedstrijd van vandaag (Ajax Heerenveen met de terugkeer van Van Basten) niet deze gozer eens kunnen opsporen:

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Voor aanvang van de training kwamen eerst de donkere selectiespelers naar buiten. Een minuut later volgden de blanke Psv’ers. "waar zijn die blanken nou", grapte Jeremain Lens op het veld, meldt het Eindhovens Dagblad.

Joy4ever

• 4623 berichten
  • 1844 stemmen

j0enne schreef:

"waar zijn die blanken nou", grapte Jeremain Lens op het veld, meldt het Eindhovens Dagblad.

Ik heb tranen gelachen

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Ja, dat lijkt heel leuk, maar is natuurlijk een en al regie van boven.

Nice try.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

De strijd om weer wat goodwill te kweken is begonnen. Eens kijken hoe lang ze dit op het veld volhouden. Waarom nu pas overigens? Nieuws is toch al een dag of vier oud.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2386 stemmen

Ach wel een aardige grap toch... wat er dan ook achter zit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Het is eerder vrij treurig dat donker vs blank een issue daar is. Dat ze er nog nu lichtzinnig over doen is eigenlijk vrij triest, want er speelde dus wel degelijk wat als je die VI watchers zo moet geloven.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Quido schreef:

De strijd om weer wat goodwill te kweken is begonnen. Eens kijken hoe lang ze dit op het veld volhouden. Waarom nu pas overigens? Nieuws is toch al een dag of vier oud.

Als ze het één dag later gedaan hadden, dan had iedereen geroepen: dat is geregisseerd!

Nu moet het net lijken of het van de spelers zelf komt....

Best wel triest eigenlijk, omdat je hiermee (in)direct toegeeft dat het dus wel degelijk zo was zoals Derksen suggereerde. Ze hadden er beter geen enkele aandacht aan kunnen besteden.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Zuurpruimen.

Maar ach, er kan weer wat negatief uitgelegd worden dus de 'usual suspects' zijn er weer als de kippen bij!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Zuurpruimen.

Maar ach, er kan weer wat negatief uitgelegd worden dus de 'usual suspects' zijn er weer als de kippen bij!

Ik ben de Van Bommel van dit topic, altijd lekker tegendraads en vervelend doen

kos

• 46719 berichten
  • 8873 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het is eerder vrij treurig dat donker vs blank een issue daar is. Dat ze er nog nu lichtzinnig over doen is eigenlijk vrij triest, want er speelde dus wel degelijk wat als je die VI watchers zo moet geloven.

. ja die hebben altijd gelijk.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maar nu is dit de Jack:

(embed)

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Montorsi schreef:

Zelfs toen Sneijder op schoot kwam zitten hield hij het niet droog.

In zijn broek of gezicht?

gillie24 schreef:

Mogen we van geluk spreken dat AFC niet meedoet op het hoogste niveau, want dan zou van Gelder waarschijnlijk letterlijk klaar komen op de televisie bij elke winst.

AFC speelt in de Topklasse dus samenvattingen van alle wedstrijden zijn sowieso te zien op RTVNH.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

“De ploeg die zondag wint, wordt tweede”, concludeert Koeman, die met zijn ploeg op één punt staat van Vitesse.

Koeman sluit PSV uit: 'Wie zondag wint, wordt tweede' - voetbalzone.nl

Wat is die Ronald Koeman toch af en toe een domme kerel zeg. Hoe erg wil je PSV hiermee motiveren zeg...

Koeman praat altijd wel heel graag over alle andere ploegen. Ben blij dat De Boer dit niet doet. Levert alleen maar domme quotes op.

Koeman zijn opmerking over het gebrek aan een plan B bij Ajax is ook zo'n uitspraak.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ik dacht dat jullie in Amsterdam zo van de bluf waren .

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Koeman sluit PSV uit: 'Wie zondag wint, wordt tweede' - voetbalzone.nl

Wat is die Ronald Koeman toch af en toe een domme kerel zeg. Hoe erg wil je PSV hiermee motiveren zeg...

Koeman praat altijd wel heel graag over alle andere ploegen. Ben blij dat De Boer dit niet doet. Levert alleen maar domme quotes op.

Koeman zijn opmerking over het gebrek aan een plan B bij Ajax is ook zo'n uitspraak.

Precies, laat die man zich bezig houden met z'n eigen ploeg.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

ik dacht dat jullie in Amsterdam zo van de bluf waren .

Ja, het is de laatste 2,5 jaar wel wennen, teveel bescheidenheid

Maar het lijkt me wel erg onnodig olie op het vuur gooien. Zondag gelijkspel en PSV dat morgen wint en Feyenoord staat 4de en PSV 2de.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Is het ook, al denk ik ook dat het tussen Feyenoord en Vitesse zal gaan. Al is het typisch Koeman, willen provoceren en dergelijke uitspraken komen vroeg of laat terug op je bord. Net als over ajax met zijn plan B. Moet je niet doen, vooral niet als je zelf zo afhankelijk bent van een speelstijl en een speler (Pelle). Het is nogal een domme stelling omdat PSV gewoon alles in eigen hand heeft als Feyenoord wint. Ik denk wel als Vitesse wint dat PSV plek 2 niet gaat halen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.