- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Nee het uitvak zat stampensvol afgelopen zondag...
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
p$v, famous for not travelling.
Instagram effectje of zo? Ziet er nep uit die foto.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Oh jee, krijgen we weer te maken met Dijks. Toch wel een klasse of vier minder.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Niet fit.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
(afbeelding)
Eindelijk een keer goed nieuws. Narsingh staat weer voor 't eerst buiten op 't veld.
En nog naast een blanke ook, het moet niet gekker worden!
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik ben blij dat ik uiteindelijk toch geen kaartjes heb gekocht voor de bekerfinale. Kan 't namelijk niet opbrengen om daar uitgebreid feest te staan vieren mochten we de beker winnen als je 't kampioenschap weer zo hebt weggegeven.
Kaarten van AZ zijn uitverkocht. Gewoon feest vieren, een prijs is een prijs.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Lijkt me logisch dat de kaarten bij AZ zijn uitverkocht, is namelijk 't enige wat het seizoen nog goed kan maken.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
En dan pakken we ook meteen Europees voetbal. En als we de bekerfinale verliezen moet PSV tweede worden in de competitie, dan is het seizoen ook nog wel een beetje goed gemaakt. 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Zaterdag dan maar even expres verliezen?
Want winnen jullie die, of gelijk, dan is 't voor ons zo goed als over die tweede plek.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Stijf uitverkocht, was veel vraag naar. Ajax kreeg echter maar 1200 van de 1600 kaarten voor van PSV. Laf zooitje daar in Eindhoven.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Stijf uitverkocht, was veel vraag naar. Ajax kreeg echter maar 1200 van de 1600 kaarten voor van PSV. Laf zooitje daar in Eindhoven.
Ah, vond het al vreemd dat het maar voor de helft gevuld leek.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Ja, omdat er een stuk of wat jaar geleden wat probleempjes waren. Wat 1200 man t.o.v. 1600 man zou moeten helpen weet ik ook niet. Uiteindelijk rijden er alsnog 2 treinen vanuit Amsterdam.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
En dan pakken we ook meteen Europees voetbal. En als we de bekerfinale verliezen moet PSV tweede worden in de competitie, dan is het seizoen ook nog wel een beetje goed gemaakt.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Nielsen doet een Rivaldo'tje
Dom van Juninho maar 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Lijkt me wel een heel erg lastige klus die bijna niet mogelijk is, Groningen staat momenteel achtste met 6 punten voorsprong op AZ.
En daartussen staan nog ADO, NEC, NAC, Heracles.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Ja, omdat er een stuk of wat jaar geleden wat probleempjes waren. Wat 1200 man t.o.v. 1600 man zou moeten helpen weet ik ook niet. Uiteindelijk rijden er alsnog 2 treinen vanuit Amsterdam.
Nou ja wat probleempjes, complete afscheidingen van de vakken werden naar beneden gesodemieterd waar mensen zaten.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
En 1200 man zouden dat niet kunnen doen? Die 400 man maakt het verschil niet. Maar we praten hier al over wat jaren terug(2007) en dat zijn voor zover ik weet ook de enige problemen geweest.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Ja daar heb je wel een punt. Ik zou het eigenlijk ook niet weten waarom niet het complete vak bezet zou mogen zijn.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Kaarten van AZ zijn uitverkocht. Gewoon feest vieren, een prijs is een prijs.
Ik krijg zo ook weer zin in een bekerfinale. Het is alweer 2 jaar geleden. Zijn toch wel de mooiste dagjes uit. Zie ook niet in waarom je hier niet heen zou gaan.
Zo zonde dat Ajax dit weg heeft gegooid in die halve finale. Maarja, dat valt uiteindelijk meer te wijten aan pech en een mindere fase van Ajax dit kalenderjaar waar we niet wisten te scoren. Nu kan jij nog mooi heen 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
dumpert.nl - Royston Drenthe bierzuipend in Ferrari
Vind je 't gek dat niemand in Nederland 'm meer wilde, en dat terwijl die transfervrij was...
Minken
-
- 668 berichten
- 494 stemmen
En 1200 man zouden dat niet kunnen doen? Die 400 man maakt het verschil niet. Maar we praten hier al over wat jaren terug(2007) en dat zijn voor zover ik weet ook de enige problemen geweest.
Kwestie van niet gedragen > minder kaarten.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Vind je 't gek dat niemand in Nederland 'm meer wilde, en dat terwijl die transfervrij was...
Je moet wat als je daar ergens bij zo'n clubje speelt 
Nee zonder grappen, wordt natuurlijk steeds gekker met die gast haha.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geen medelijden wanneer ze hem met een dweil kunnen opruimen na een ongeluk straks. Wat een kansloos figuur.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Kwestie van niet gedragen > minder kaarten.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Nielsen doet een Rivaldo'tje
Geen medelijden wanneer ze hem met een dweil kunnen opruimen na een ongeluk straks. Wat een kansloos figuur.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Drenthe is op weg een Kluivertje te doen. Geheel toevallig weer iemand met een donkere huid. Het is dat ze af en toe wel best goed kunnen voetballen, maar als je al die video's ziet, verhalen hoort en weet wat er bij PSV aan de hand is zou je als club zowat geen negers meer contracteren.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Drenthe is op weg een Kluivertje te doen. Geheel toevallig weer iemand met een donkere huid. Het is dat ze af en toe wel best goed kunnen voetballen, maar als je al die video's ziet, verhalen hoort en weet wat er bij PSV aan de hand is zou je als club zowat geen negers meer contracteren.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Inderdaad, overigens mochten er in 2008 800 man mee. Waarom nu 1200 en geen 1600. het zijn vaak kromme beredeneringen 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Wat zou er dommer zijn, Drenthe of jouw bericht?
Drenthe.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Inderdaad
Danny B. en Theo J. iemand?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.