- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik zeg ook niet dat Ajax Maher moet huren. Maar het kan natuurlijk wel, en daar is niets mis mee. Bij Maher weet je tenminste dat hij geschikt is voor het niveau van de Eredivisie.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zeg ook niet dat Ajax Maher moet huren. Maar het kan natuurlijk wel, en daar is niets mis mee. Bij Maher weet je tenminste dat hij geschikt is voor het niveau van de Eredivisie.
Ik krijg dan alleen de vieze smaak in de mond dat wij voor City aan het opleiden zijn. Wat Vitesse nu voor Chelsea doet zeg maar. Bij kleinere, armere clubs kan ik huren nog wel snappen, maar Ajax heeft genoeg mogelijkheden om zelf op te leiden of gericht aan te kopen. Gelukkig hebben we genoeg scouts die goed zoeken.
Ik vergeet ook nog Andersen, ons andere grote Deense talent. Die moet volgend seizoen absoluut veel kansen krijgen vind ik.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Klopt.
Alex was juridisch eigendom van PSV, mede gekocht met geld van Chelsea. Chelsea heeft daarbij een optie tot koop van Alex voor een symbolisch bedrag van 1 dollar bedongen, een deal waarover veel te doen is geweest.
Dat was trouwens destijds wel grappig. De meeste PSV fans kenden die constructie niet en bleven maar roepen dat Alex van PSV was. Totdat steeds meer duidelijk werd dat Chelsea de baas was en dat ze niks aan Alex gingen verdienen, hehe.
Was trouwens wel een geweldige verdediger zeg. Ik denk de beste van de laatste 10 jaar Eredivisie, puur defensief bekeken.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
En Bazoer, nog zo een talent uit de Ajax opleiding. 
Die Andersen zou ook een echt toptalent zijn, zegt men. Maarja, tegenwoordig is iedereen wel een toptalent. Nu heeft Ajax toch ook weer een 16-jarige Belgische jongen gehaald die de nieuwe Vertonghen zou worden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En die Boccara, die knul van PSG?
Heeft een seizoen om te wennen gekregen, speelt in Jong Ajax, zal als het goed is van de zomer ook aansluiten.
Maar hij is een controleur, dus die noemde ik niet voor de aanvallende posities. Lijkt me wel iemand die met Poulsen mag concurreren.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
En Bazoer, nog zo een talent uit de Ajax opleiding. 
Die Andersen zou ook een echt toptalent zijn, zegt men. Maarja, tegenwoordig is iedereen wel een toptalent. Nu heeft Ajax toch ook weer een 16-jarige Belgische jongen gehaald die de nieuwe Vertonghen zou worden.
Als je dat verhaal over die jongen leest is het toch wel een beetje triest
Weggepest omdat hij wel graag naar school wilde gaan i.c.m. voetballen bij Brugge.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Daarnaast is ie helemaal niet zo goed. Snap weinig van die ophemeling.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Nu live op RTVNH: Ajax Streetwise Clinic Almere. 
Hebben reppie en A&L vroeger ook ongetwijfeld rondgelopen in de hoop op een contractje.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
AZ jeugdopleiding weer genomineerd voor beste opleiding van Nederland. Samen met Feyenoord/Excelsior en Ajax strijden we voor de award.
Is al weer de 3de keer in de laatste 5 jaar best netjes
Alleen jammer dat AZ er eigenlijk nog weinig profijt ervan krijgt als je ziet wat er met Vormer, Wijnaldum, Messaoud en Aalberg gebeurt is.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Nu live op RTVNH: Ajax Streetwise Clinic Almere. 
Hebben reppie en A&L vroeger ook ongetwijfeld rondgelopen in de hoop op een contractje.
Ik heb nooit die illusies gehad dat ik goed kan voetballen haha. Snap niet wat je probleem hier is, maar dat terzijde 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Oja, voor de mensen hier die zouden hopen dat De Boer voor de centjes van City zou kiezen:"
Frank de Boer 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Aangezien zijn contract nog een jaar doorloopt is het veel interessanter om te weten wat ie daarna doet.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Niet verlengen is de tribune op met Frank. Geen uitzonderingen op het club beleid.
Maar nee, Frank zal binnenkort verlengen zodra Overmars met Jonk en Bergkamp klaar is.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
?Mourinho informeert spelers over zomers vertrek bij Real? - voetbalzone.nl
Wordt El Único weer The Special One?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wordt El Único weer The Special One?
Mourinho > Chelsea
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Aangezien zijn contract nog een jaar doorloopt is het veel interessanter om te weten wat ie daarna doet.
Ik gok dat hij per jaar kijkt of hij nog gaat verlengen. Zoals Pep de laatste jaren bij Barcelona deed.
Mijn verwachting is dat hij nog 2 jaar ofzo blijft. Hij vertrekt sowieso niet naar elke club. Als hij vertrekt, dan moet het een club met visie en historie zijn, een club waar hij mag bouwen en waar geen rijke Arabier zit die hem er na 3 verloren potjes eruit schopt.
Dus wel een club als Barcelona, Bayern of Man Utd. Geen club als PSG, Man City of Inter.
Frank is financieel en geestelijk onafhankelijk, denkt aan andere zaken dan alleen zijn eigen carrière. Dat is het verschil met hem als speler, want ik gok dat iemand hier nog wel zijn vertrek als speler bij Ajax erbij gaat halen. De Boer heeft nog wel 15 jaar en meer om carriere in de Europese top als trainer te maken.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
United verspeelt punten, City wint. Het verschil in verliespunten nu 10.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Lekkere pegel van Sideshow Bob!

Met als ondertitel: Because defending and not scoring is too mainstream.
Deze werd vanmiddag ergens gepost. Na die wedstrijd van vandaag kun je dat niet meer ontkennen.
Luiz 1x, Terry 2x. 
Oh, en de finale in de Italiaanse beker gaat tussen Lazio en AS Roma. Als dat geen spektakel meer wordt... 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Mourinho > Chelsea
Toch is de liefde nooit bekoeld en waar het normaal gesproken onverstandig is om ergens terug te keren zou ik het toch fantastisch vinden mocht het gebeuren. Die rijke Rus wil hem nu oh zo graag weer terug, de supporters liggen al weken wakker van de geruchten en The Special One zelf... die moet daar nog wat unfinished business klaren. En zoals hij ooit de Cup met de Grote Oren in Madrid ophaalde en er meteen maar achterbleef zal het dit maal in Londen zijn.
Ik zie het helemaal zitten!
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Oja, voor de mensen hier die zouden hopen dat De Boer voor de centjes van City zou kiezen:"
Frank de Boer
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Toch is de liefde nooit bekoeld en waar het normaal gesproken onverstandig is om ergens terug te keren zou ik het toch fantastisch vinden mocht het gebeuren. Die rijke Rus wil hem nu oh zo graag weer terug, de supporters liggen al weken wakker van de geruchten en The Special One zelf... die moet daar nog wat unfinished business klaren. En zoals hij ooit de Cup met de Grote Oren in Madrid ophaalde en er meteen maar achterbleef zal het dit maal in Londen zijn.
Ik zie het helemaal zitten!
En Real wint dit jaar niet de cup met grote oren.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen

Eindelijk een keer goed nieuws. Narsingh staat weer voor 't eerst buiten op 't veld.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Hopen dat hij zijn oude niveau van Heereveen weer zal bereiken. Hij werd net beter en dan gebeurd er zoiets..
Teleurstelling van afgelopen zondag nog niet verwerkt zeg, voor mij is de Eredivisie 4 wedstrijden voor het einde wel klaar
En dan krijg je ook nog die bekerfinale pfff, wat normaal iets moois zou moeten zijn.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Oh jee, krijgen we weer te maken met Dijks. Toch wel een klasse of vier minder.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Hopen dat hij zijn oude niveau van Heereveen weer zal bereiken. Hij werd net beter en dan gebeurd er zoiets..
Teleurstelling van afgelopen zondag nog niet verwerkt zeg, voor mij is de Eredivisie 4 wedstrijden voor het einde wel klaar
En dan krijg je ook nog die bekerfinale pfff, wat normaal iets moois zou moeten zijn.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
p$v, famous for not travelling.
(afbeelding)
Eindelijk een keer goed nieuws. Narsingh staat weer voor 't eerst buiten op 't veld.
Instagram effectje of zo? Ziet er nep uit die foto.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.