• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.109 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.518 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.456 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

stfuympos schreef:

Mooiste club van Engeland.

Op QPR na.

Ben eens naar QPR-Crystal Palace geweest. Het was net of ik me in de Kuip waande, zo stil als het thuispubliek was.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niet echt eerlijk, jij bent AZ gewend. Van minuut 1 tot de 90e zoveel lawaai dat je niet eens een gesprek met je buurman kan voeren. De heksenketel van Alkmaar. In Griekenland, Turkije en de balkan kijken ze met afgunst naar het DSB stadion, proberen al jaren die unieke sfeer te kopiëren. Tevergeefs natuurlijk.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Asaharo schreef:

Bwa dat was vorig jaar. Nu spelen ze toch wel heel leuk voetbal hoor. Als de driehoek mata, Hazard en Oscar speelt is het een mooie ploeg om naar te kijken. Veel mensen lijken de mening van een paar media te volgen wat betreft het niveau van de PL. Het is waar dat dit jaar Engelse ploegen niet zo sterk gepresteerd hebben maar er zijn ook verschillende factoren die dit kunnen verklaren. Ze hebben het zwaarste schema van alle competities en ze spelen meermaals 2 wedstrijden per week, geen winterstop en de meeste voetballers moeten nog eens aan de bak als de internationale kwalificatie-wedstrijden beginnen. Chelsea bijvoorbeeld heeft het meeste aantal wedstrijden gespeeld van alle Europese ploegen. Niet dat ik daarmee denigrerend wil doen naar de andere competities, helemaal niet maar het is een beetje een loterij natuurlijk. Een Benfica dat fantastisch speelt zit in de flow, ze kunnen kampioen worden na 2 of 3 jaren waarin de rivaal constant kampioen werd en met gemak. Zij spelen tegen een Newcastle dat dit weekend moeizaam wint maar zo toch zeker is van behoud. De ene heeft bakken vertrouwen, de andere haalt opgelucht adem. Wat verwacht je dan dat er gaat gebeuren? Het zijn gewoon momentopnames. Net zoals vorig jaar Arsenal doorging in de groepsfase en Dortmund eruit vloog in dezelfde groep( zelfs laatste geloof ik).

Toen ik heel vluchtig keek dacht ik even dat je username Aarsharo was. Vond het al zo'n vreemde naam.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Naomi Watts schreef:

Niet echt eerlijk, jij bent AZ gewend. Van minuut 1 tot de 90e zoveel lawaai dat je niet eens een gesprek met je buurman kan voeren. De heksenketel van Alkmaar. In Griekenland, Turkije en de balkan kijken ze met afgunst naar het DSB stadion, proberen al jaren die unieke sfeer te kopiëren. Tevergeefs natuurlijk.

FC Middelburg is het ook altijd gekkenhuis, toch?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Lefgozer schreef:

Ben eens naar QPR-Crystal Palace geweest. Het was net of ik me in de Kuip waande, zo stil als het thuispubliek was.

Toen ik bij AZ - Feyenoord was dit seizoen genoot ik erg van de stilte. Je hoorde de wind waaien. Heerlijk. M'n zwager is nog nooit zo stil geweest.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Lefgozer schreef:

Toen ik heel vluchtig keek dacht ik even dat je username Aarsharo was. Vond het al zo'n vreemde naam.

Nouja, dat kan gebeuren. Mijn aars heeft trouwens wel wat persoonlijkheid. Hij heeft onlangs een baardje laten groeien.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Wel op tijd scheren, anders blijft je schijt er inhangen. Maar nu weer on-topic boys.

AZ'er Martens moet opnieuw onder het mes - FCUpdate.nl

Zo zonde. Die jongen had zo'n mooie carrière kunnen hebben, maar hij is meer geblesseerd dan dat ie speelt.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Er komt natuurlijk maar 1 finale en dat is de SuperClásico!

Boca Juniors vs River Plate?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Nomak schreef:

Boca Juniors vs River Plate?

Kan dat niet meer dan?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Onderhond schreef:

Vraag me af waarom jullie elke week nog naar jullie competitiewedstrijdjes zitten te kijken dan. EL voetbal is verfrissend na een weekend BE of NL competitie. En zoals Belgische en Nederlandse clubs niks klaarmaken in de CL en EL lijkt mij een beetje nederigheid ook wel op z'n plaats.

Ik kijk voor spanning en emotie. En ik prijs me gelukkig dat Ajax nog wel goed voetbal speelt, dus het kijkplezier is zeker wel aanwezig. De EL vind ik vrij saai, al mag Ajax die toch zeker wel eens winnen hoor. Maar ik vind de Eredivisie een geweldig leuke competitie.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QqU9xKAKRbs[/embed]

Joene was ook bij de PSV training, met een rood petje

$pecial

• 1147 berichten
  • 553 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(embed)

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Dat is echt zo een typische supportert. Dat soort figuren kom je op elk trainingsveld tegen.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(embed)

Neen, helaas, dat was ik niet.

'Ze spelen toch goed'

Zoiets zeg ik al niet want dan draai je gewoon om de feiten heen. PSV speelt heeft na Vitesse - PSV alleen nog maar zaadwedstrijden gespeeld. Op die wedstrijd in de beker tegen PEC na dan. De rest was om te huilen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ahjoh, doe eens lachen man. Was een geintje. Volgens mij kijk jij in het dagelijkse leven altijd boos

Verrek....

Joene is Kevin Strootman! Busted!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Tuurlijk weet ik dat 't een geintje is man!

Maar over dat laatste heb je nog gelijk ook, da's altijd al geweest!

Zo'n jongen een keer tegen m'n broertje: 'Waarom kijkt jouw broer altijd zo boos?'

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Over Guus Meeuwis:

Dick Advocaat: Ons publiek heeft dit wel nodig om in de stemming te komen. Het is wel ander publiek als bij Feyenoord.

Je zal zo'n opmerking van de coach van je club horen zeg

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Er is geen enkel publiek als Feyenoord en zelfs die hebben incidentjes nodig om tot ontbranding te komen. Dat het nu Meeuwis als voorbeeld is is inderdaad wat ongelukkig.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik bedoel dat Dickie eigenlijk zegt dat het PSV publiek maar een dooie boel is dat vooraf eens opgepept dient te worden voordat ze een beetje mee doen.

Zoiets kan je als coach toch niet zeggen lijkt me...

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Mooie stap voor Zwolle. Rechtstreekse degradatie officieel afgewend, 11 punten op vvv en 7 op roda.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Tja, het ene publiek heeft Guus Meeuwis nodig om in de stemming te geraken en het andere publiek een gram coke.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik bedoel dat Dickie eigenlijk zegt dat het PSV publiek maar een dooie boel is dat vooraf eens opgepept dient te worden voordat ze een beetje mee doen.

Zoiets kan je als coach toch niet zeggen lijkt me...

Elk van de 35000 duizend zal meeleven zondag maar we hebben geen publiek dat (oost uitgezonderd) dat vanaf de fluit tekeer gaat. Maar hetzelfde kan gezegd worden over ajax (minus 410).

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Elk van de 35000 duizend zal meeleven zondag maar we hebben geen publiek dat (oost uitgezonderd) dat vanaf de fluit tekeer gaat. Maar hetzelfde kan gezegd worden over ajax (minus 410).

Het gaat me er niet eens om of het klopt of niet. Ik vind het vooral bizar dat Dickie dit zegt.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Misschien dat ie wat los wil maken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hoe is bij de PSVers hier de spanning dan? Ik heb het al sinds maandagmorgen. Niet dat ik de hele dag aan zondag denk, maar het is wel echt een wedstrijd om naar uit te kijken.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Nog niet veel spanning wel ontzettend veel zin in zondag. Verwachtingen, tja. Het is maar net welk PSV zondag op het veld staat.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4547 stemmen

Ik denk wel elke dag aan zondag, maar vooral doordat het veels te lekker wordt om binnen voor de tv te zitten. Niet dat ik niet er voor zal zitten, maar god, 22 graden = terrassenweer.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Zo, een zeer belangrijke overwinning op het geplaagde VVV, maar wat was het slecht. Verdedigend maakte de verdedigers bij beide partijen wel heel rare capriolen en moest ik mijn adem inhouden.

Fredje Benson, wie anders kan zo'n wedstrijd beslissen. Het veld was slecht, en het voetbal niet veel beter. Juist in zulke situaties kan Fredje zijn stempel drukken op de wedstrijd. Koning.

Als Vitesse gewoon zijn ding doet en wint van Roda, kunnen wij alvast beginnen met het volgende seizoen. De 16e plek lijkt momenteel wel heel ver verwijderd van ons wat alleen maar gunstig is.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hoe is bij de PSVers hier de spanning dan? Ik heb het al sinds maandagmorgen. Niet dat ik de hele dag aan zondag denk, maar het is wel echt een wedstrijd om naar uit te kijken.

Met de spanning valt 't wel mee, die komt altijd wanneer ik wakker wordt op de dag dat PSV speelt. Zoals Depri ook al zegt heb ik d'r wel enorm veel zin in. 't Is gewoon alles of niets, dus knallen verdomme!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.