- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Volendam trouwens op weg naar de Eredivisie.
Dat gaat volgend jaar dan lachwekkend worden zonder Tuyp...
Perfectly clear
-
- 283 berichten
- 18 stemmen
Zo, nog maar 1 nachtje slapen voor de grote kraker in de eredivisie 
Zelf gok ik gewoon op een thuis overwinning, 2 x Altidore 
Perfectly clear
-
- 283 berichten
- 18 stemmen
Sparta gaat het echt wel halen hoor, Gaat Tuyp volgend seizoen weg dan ?
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Sparta gaat het echt wel halen hoor, Gaat Tuyp volgend seizoen weg dan ?
Via de play-offs misschien. Kampioen wordt Sparta niet meer.
En ja, Tuyp heeft aangegeven hoe dan ook te vertrekken.
Dikke kans dat hij na drie dagen al te maken heeft met heimwee, maar dat terzijde.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Sparta staat inderdaad gewoon 4 punten achter op Volendam.
Cambuur heeft zelfs nog meer kans, hebben nog een wedstrijd minder en kunnen op 2 punten van Volendam komen.
Helmond Sport had 't vandaag helaas verpest tegen Volendam, werden van 't kastje naar de muur gespeeld.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Hoe is bij de PSVers hier de spanning dan? Ik heb het al sinds maandagmorgen. Niet dat ik de hele dag aan zondag denk, maar het is wel echt een wedstrijd om naar uit te kijken.
Zenuwen alom, al de hele week. Vooral ook heel veel zin in zondag. PSV - Ajax is een van de weinige wedstrijden waar ik elk jaar naar uit kijk! Het leeft dit jaar in Eindhoven ook meer dan de jaren hiervoor heb ik het gevoel.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
'City bezig met komst Maher; Guidetti weigert weer terugkeer naar Nederland' - voetbalzone.nl
John Guidetti betrekken
Op zijn minst Kompany als opvolger voor Viergever !
Maargoed, als dit waar is maakt het de onderhandelingen met PSV & Ajax natuurlijk een stuk interessanter.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Volendam

Wat heeft Noord-Holland toch mooie clubs...... Vooral die in Amsterdam. 
Leuk dat ze eventueel promoveren, maar dat is natuurlijk na 1 jaar weer terug naar de eerste divisie.
Maar laten we niet te veel vooruit kijken....
Morgen de wedstrijd van het jaar....... ik ben vol vertrouwen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Aardige column. Ik snap zijn punt, ben het ook wel eens, alleen de humor erin wil nooit helemaal loskomen. Dan lees ik liever een Dijkshoorn.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat stoppen ze toch in Eindhoven in de drankjes van Marcelo? 
?Als ik goed blijf spelen, maak ik ook zo?n kans als Afellay en Romário? - voetbalzone.nl
Die gozer mag god op zijn blote knietjes danken dat hij bij een grote club als PSV mag spelen met zijn minimale kwaliteiten.

Koolhoven 
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Met Tuyp ook.Typisch een eerste divisie speler, zoals Donny de Groot en Sandro Calabro.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Wat stoppen ze toch in Eindhoven in de drankjes van Marcelo? 
?Als ik goed blijf spelen, maak ik ook zo?n kans als Afellay en Romário? - voetbalzone.nl
Die gozer mag god op zijn blote knietjes danken dat hij bij een grote club als PSV mag spelen met zijn minimale kwaliteiten.
(afbeelding)
Koolhoven
'Wil je naar de top vertrekken, naar een andere club in Engeland of Spanje?'
Dan kan je moeilijk antwoorden met: 'Nee, dat lijkt me totaal niets. Ik voetbal liever nog jaren in de Eredivisie wat erg geweldig is!'
Maar hij moet natuurlijk wel wat realistischer zijn. Ziet die zelf nou ook niet dat hij momenteel de slechste verdediger van PSV is?
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik werd vanochtend trouwens wakker en dacht al dat 't zondag was! 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Een gefrustreerde provinciaal die bij de grote stad wil horen en het vervolgens alleen maar over PSV heeft... komt me ergens bekend voor 
Wel leuk dat Cheque Engbek even waarschuwt dat-ie naar Groningen komt de laatste speeldag, ik zal ervoor zorgen een weekendje weg te zijn. Je zal hem maar pardoes tegen het lijf lopen... brrr...
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
@ j0enne, toegeven dat je er niets van hebt gebakken kan best wel:
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nog niet veel spanning wel ontzettend veel zin in zondag. Verwachtingen, tja. Het is maar net welk PSV zondag op het veld staat.
Ik verwacht toch wel een sterk/energiek beginnend PSV, en sluit niet uit dat ze op voorsprong komen. De vraag is maar net of ze daarna weer gaan inzakken en of Ajax het iniatief kan nemen dan. Maar goed, PSV moet en kan zich eigenlijk geen remise permiteren. Ben daarom ook benieuwd wat ze zouden gaan doen als het rond de 80e minuut gelijk zou staan.
Kriebels toch wel hoor, al een paar dagen. Morgen is mijn verjaardag maar heb vandaag alles afgehandeld met visite zodat ik morgen in rust met dingen kan gooien of juichen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Moeilijk om te bepalen voor wie ik morgen moet zijn. Aan de ene kant is het beter voor Utrecht als PSV derde wordt (een EL plaats extra vrij, indien PSV KNVB beker wint), maar aan de andere kunt gun ik het die neuzen ook niet. Het mooiste zou zijn als Feyenoord eerste wordt, daarna Vitesse, daarna PSV en daarna de neuzen. Maar echt realistisch is dat niet. Moeilijk, moeilijk, moeilijk morgen...
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Als de boeren en de kakkies maar geen kampioen worden is het goed. Ajax kampioen zou logisch zijn, Vitesse kampioen zou het mooiste zijn
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Vitesse kampioen zou gewoon humor zijn. Johan Derksen en co. twee (?) jaar geleden de voorzitter van Vitesse uitlachen dat zij binnen een paar jaar kampioen zullen worden. Al zou het denk ik niet goed zijn voor het Nederlands voetbal. Heel Vitesse draaid om Bony en als Bony weggaat dan verliest Vitesse alles in de CL.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Met het geld dat ze voor Bony krijgen halen ze 3 goede spelers die iets toevoegen op andere posities. Kan je als ploeg alleen maar sterker van worden. En dan iemand als Malki halen voor in de spits, die schiet er ook wel 25 in.
Ben eigenlijk weleens benieuwd hoeveel Vitesse de laatste jaren eigenlijk in de spelersgroep heeft geïnvesteerd. Is volgens mij helemaal niet veel hoor.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
3 goede spelers idd. Maar een speler van buitenklasse als Bony, daar moet je gewoon geluk mee hebben om zo'n geweldenaar te halen. Ik zie het gvd overal in de eredivisie, Hveen haalt de een na de andere goede spits (finbogasson etc etc), groningen heeft dat ook vaak gedaan (matavz, berg, etc etc), waarom kan Utrecht nou nooit eens een keer een echte goede spits halen??
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Voor 12 miljoen (zoveel schijnt Bony waard te zijn) voor drie goede spelers, inclusief tekengelden etc? Gaat je niet lukken, die kunnen pas een jaar later wellicht echt renderen. En wellicht dat ook Kalas, Van Ginkel en Van Aanholt verdwijnen en Theo wordt alleen maar zwakker. Dat zou een ramp zijn als Vitesse kampioen wordt. Nee, wat dat betreft Feyenoord, maar die mogen ook plek 2 hebben van mij.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Hoppa! En nu definitief over! Podolski knalt nog de 3-1 binnen!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vitesse kampioen zou gewoon humor zijn. Johan Derksen en co. twee (?) jaar geleden de voorzitter van Vitesse uitlachen dat zij binnen een paar jaar kampioen zullen worden. Al zou het denk ik niet goed zijn voor het Nederlands voetbal. Heel Vitesse draaid om Bony en als Bony weggaat dan verliest Vitesse alles in de CL.
Draaid? Mijn grammatica chromosoom sterft hiermee een beetje af 
Verder is Vitesse kampioen niks goed voor ons voetbal. Zij hebben minder in de CL te zoeken dan Ajax en PSV. Als Bony vertrekt heb je gewoon de helft minder aan klasse. Lees dat Rutten Malki wel wat vind. Leuke speler hoor, maar wel 5 niveaus minder.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Laten ze eerst hun stadion maar eens vol krijgen. Ziet er behoorlijk sneu uit bij Vites.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ze moeten trouwens om kwart voor 7 zo spelen, uit bij Roda. Zou niet erg zijn als Roda de punten thuis kan houden. Maar ik denk dat FC Bony wel weer wint.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Draaid? Mijn grammatica chromosoom sterft hiermee een beetje af 
Verder is Vitesse kampioen niks goed voor ons voetbal. Zij hebben minder in de CL te zoeken dan Ajax en PSV. Als Bony vertrekt heb je gewoon de helft minder aan klasse. Lees dat Rutten Malki wel wat vind. Leuke speler hoor, maar wel 5 niveaus minder.
Sorry Cohen, dacht dat ik op een forum zat en niet op school.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zorrie dan. Ic hat neid zo mochen uitfallen teghen je.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.