• 16.024 nieuwsartikelen
  • 179.110 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.518 acteurs
  • 199.322 gebruikers
  • 9.393.514 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Engelse clubs en nationale ploegen nemen de penalty's altijd nog beroerder dan Nederlanders

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ik zei hier al dat wanneer Adebayor een pingel moest nemen dat die 'm zou missen!

En ja hoor, wat een prutser.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Ik zei hier al dat wanneer Adebayor een pingel moest nemen dat die 'm zou missen!

En ja hoor, wat een prutser.

En hoe

Wat een waardeloze penalty was dat zeg, inclusief de aanloop.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Wel mooi natuurlijk voor Basel. Voor een club uit een vrij onbekende competitie toch al behoorlijk wat successen geboekt de laatste jaren. Winnen van Man U, winnen van Bayern en nu Spurs uitschakelen om naar de halve finale Europa League te beuken.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Boskamp heeft zijn wegenwacht-trui weer aan bij de Belgen zie ik

En die Adebayor is echt een koekenbakker inderdaad.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Ik hoop dit morgen:

Real Madrid - Dortmund en Barcelona - Bayern Munchen.

En dan als finale Real Madrid - Bayern. Kunnen ze even revanche nemen van vorig jaar!

En voor de Europa League:

Chelsea - FC Basel

Fenerbahce - Benfica.

Hopelijk niet Benfica - Chelsea, dan krijg je echt een waardeloze finale met een ploeg als Fenerbahce of FC Basel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hopelijk wint Basel de EL nu ook. Leuke ploeg en ik hou wel van underdogs die boven zichzelf uit kunnen stijgen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Tottenham eruit? Mooi zo, overschat koopclubje.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4547 stemmen

Het zijn wel koningen bij Chelsea als ze even de EL winnen na de CL vorig jaar, en dan kan de coach met een grote middelvinger opgestoken op de middenstip van Stamford Bridge staan. Lijkt me heerlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Newcastle heeft het weer verkloot zie ik .

Hansjepansje

• 241 berichten
  • 737 stemmen

mjk87 schreef:

Het zijn wel koningen bij Chelsea als ze even de EL winnen na de CL vorig jaar, en dan kan de coach met een grote middelvinger opgestoken op de middenstip van Stamford Bridge staan. Lijkt me heerlijk.

Benitez lijkt ook echt gewoon vol voor de EL en FA Cup te gaan ipv die 4e plaats. Hij is volgend jaar toch weg, en een vierde plaats kun je niet op je palmares zetten

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

Basel . Laten zij nu ook maar de EL winnen. Die pingel van Adebayor . Ik hoop straks qua CL loting op Real - Bayern en Barca - Dortmund. Finale Real - Dortmund.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4547 stemmen

Bayern-Barça graag en dan Barcelona eerst thuis. RM-Barça ken ik nu wel en ben heel benieuwd hoe sterk die Duitsers zijn.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

EL mag dan weinig money opleveren en minder prestigieus zijn maar als je de teleurstelling ziet bij Spurs spelers na de pingels kun je niet anders dan concluderen dat ze er wel degelijk 100% voor gaan (daar waar sommige anders beweren). EL blijft de moeite waard gezien de emotie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tja, Champions League is qua niveau veel te hoog voor Spurs, logisch dat ze EL als prijs zien.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Zie je dat het qua voetbal toch ook weer niet zo voorstelt in Engeland. Ik vraag me af of ze überhaupt wel eens trainen op positiespelletjes

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Voetballend is het niet veel in Engeland nee. Ik kijk het regelmatig maar dwaal altijd weer af, niet o maan te gluren vaak. Opportunisme viert hoogtij, dat dan weer wel.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Ik heb het gisteren ook 5 minuten volgehouden met Newcastle. In die paar minuten werden ze aardig scheel getikt door Benfica. Beschamend om te zien.

Snap eigenlijk niet wat je ziet in die club. Een erg grauwe club in een nog grauwere stad. Brrr

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Nomak schreef:

Tottenham eruit? Mooi zo, overschat koopclubje.

Mooiste club van Engeland.

Op QPR na.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Materny schreef:

EL mag dan weinig money opleveren en minder prestigieus zijn maar als je de teleurstelling ziet bij Spurs spelers na de pingels kun je niet anders dan concluderen dat ze er wel degelijk 100% voor gaan (daar waar sommige anders beweren). EL blijft de moeite waard gezien de emotie.

Vanaf de kwart finale begint het pas een beetje leuk te worden en nog maar 5 wedstrijden om een europese prijs te pakken.

mjk87 (moderator films)

• 14590 berichten
  • 4547 stemmen

Tuchtcommissie schorst Vermeer voor twee duels | KNVB.nl

Vermeer blijft twee wedstrijden, mede doordat hij ook de kans gaf de andere te blesseren. Dus die strafkaart telt nu ineens niet meer? En de scheids heeft dit nooit gezien maar blijkbaar wel als zodanig beoordeeld en genoteerd, anders kan je daarop niet vervolgen. En laten we wel wezen, in die wedstrijd waren wel pittigere overtredingen die geen schorsingen opleveren. Kortom: het recht is weer eens krom bij de KNVB.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Rare beredeneringen inderdaad. Waar is de strafkaart gebleven?

Maar ach, we hebben Cilissen. We gaan er gemakshalve even vanuit dat het wel goed komt Voordat we als trieste psv'ers overkomen..

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

EL-halve finales lijkt meer op CL2-halve finales. Gaat nergens over die EL. En Newcastle was idd niet om aan te zien. Lange halen vroeg thuis.

Onderhond

• 87617 berichten
  • 12883 stemmen

Vraag me af waarom jullie elke week nog naar jullie competitiewedstrijdjes zitten te kijken dan. EL voetbal is verfrissend na een weekend BE of NL competitie. En zoals Belgische en Nederlandse clubs niks klaarmaken in de CL en EL lijkt mij een beetje nederigheid ook wel op z'n plaats.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Omdat ik voetbal leuk vind. En de Nederlandse competitie wordt elk jaar spannender bovenaan. Heerlijk vermaak. Kwalitatief niet al te best, maar amusementswaarde vaak een dikke 10.

Onderhond

• 87617 berichten
  • 12883 stemmen

Gisteren ook mooie spannende wedstrijden in de EL.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Fenerbahce - Benfica en FC Basel - Chelsea.

Hopelijk Chelsea - Benfica als finale.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee aub niet dat walgelijke Chelsea in de finale. Heb genoeg van hun anti-voetbal. Helaas kom je daar vaak wel ver mee. Laten we eens voor een Fenerbahce-Basel gaan.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Alleen vanwege dat anti-voetbal tegen Barca?

Spelen gewoon aanvallend voetbal hoor met technische spelers als Mata, Hazard en Oscar.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

Vraag me af waarom jullie elke week nog naar jullie competitiewedstrijdjes zitten te kijken dan. EL voetbal is verfrissend na een weekend BE of NL competitie. En zoals Belgische en Nederlandse clubs niks klaarmaken in de CL en EL lijkt mij een beetje nederigheid ook wel op z'n plaats.

Nederigheid is ons Nederlanders vreemd. En terecht. Moet er overigens net zo min aan denken alle NL competitiewedstrijden te kijken dan doe uit de EL. Ook CL hoogtepunten kunnen mij meestal niet langer dan een helft verpozen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.