- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vreselijke club heb ik dat altijd al gevonden. Sowieso is het Engelse voetbal al lang geen Engels voetbal meer te noemen. Af en toe hoor je nog eens een verdwaalde Engelse naam. Geld, geld, geld. Als ik naar zo'n Juve of Bayern kijk, zie ik tenminste nog Italiaanse en Duitse invloeden. Maar goed, misschien dat dat financial fairplay de boel ooit nog eens een beetje recht breidt.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4722 stemmen
Bayern-Barca
Dortmund-Real
Zijn dus de halve finales.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Hoppa.
Bayern - Barca en Dortmund - Real.
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
Balen zeg. Ik had liever gehad dat Dortmund en Real elkaar niet zouden loten. Dan maar een Duitse finale.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bayern-Real wordt de finale, mooi affiche !
Onderhond
-
- 87617 berichten
- 12883 stemmen
Nederigheid is ons Nederlanders vreemd. En terecht. Moet er overigens net zo min aan denken o alle NL competitiewedstrijden te kijken dan doe uit de EL. Ook CL hoogtepunten kunnen mij meestal niet lanfer dan een helft verpozen.
Koop eens een deftige telefoon man 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4722 stemmen
Same here, ze speelden in de groepsmatchen al tegen elkaar.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Beter een auto met chauffeur. 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4722 stemmen
Bayern-Real wordt de finale, mooi affiche !
Ja zekerheidje, Real haalde immers 1/6 tegen Dortmund enkele maanden geleden en lag in beide matchen onder.
Bayern - Dortmund, tip ik. Al heb ik liever toch een gemengde finale dus Barca-Dortmund is ook goed. 
In de halve finales had ik liever Barca-Dortmund en Real-Bayern gehad.
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
Was te verwachten deze loting.
Klopt. Vraag me ook waarom ze toch nog geloot hebben.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee aub niet weer die kabouters. Hebben jullie er niet eens genoeg van dat Spanje 1 x WK en 2 x EK is geworden en dan ook weer die CL gaan pakken? Ben er serieus al tijden helemaal klaar mee. Helemaal door spelers als Alves brrr.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Vier gelijkwaardige teams, alle vier finale-waardig. Geen duidelijke favorieten.
Ik had graag Dortmund-Real als finale gezien, dat kan nu niet meer, dus dan voorkeur voor Dortmund-Barca.
Go Dortmund! 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Gisteren ook mooie spannende wedstrijden in de EL.
Spreek voor jezelf. Ajax speelt bijna altijd attractief voetbal 
Duels van gisteren waren ook geen hol aan. Hetzelfde geldt voor de CL duels die alleen leuk zijn dankzij het foutenfestival van de scheidsrechters. Maar qua voetbal was Dortmund-Galaga ook niet om aan te gluren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Barca - Dortmund. Best mogelijke finale dus.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Moeilijk om voorspellingen te maken. Vier sterke teams. Real - Bayern zou mooi zijn.
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Real gaat wel winnen van Dortmund dit maal. Laten zich niet nogmaals verrassen en ze zijn beduidend beter in vorm dan voor de winterstop. Wel fijn, vier clubs die geen belangen hebben meer in de competitie. Kunnen dus vol ervoor gaan in de CL en daar lenen confrontatie's over twee wedstrijden zich uitstekend voor.
En gelukkig Bayern-Barcelona. Ben echt zo benieuwd hoe sterk onze Duitse vrienden zijn. Dan een finale Real-Bayern graag, wie er dan wint maakt me weinig uit.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
@PeterRdeV
#KennethVermeer: aanklager heeft nooit gevoetbald. Nee. Een officier van justitie heeft ook nooit in de onderwereld gezeten.... #Ajax

gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Ben echt zo benieuwd hoe sterk onze Duitse vrienden zijn.
Sterk. Heel erg sterk.
@Joenne
Graag! 
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
@j0enne
Al denk ik dat ze met meer dedain naar Chelsea keken dan nu naar Dortmund, die zijn immers voetballend en volledig terecht hier gekomen, Chelsea deed dat wel op een andere wijze.
En waarom moest die loting trouwens meer dan 35 minuten duren? Al dat gelul eromheen, dan al die teamafgevaardigden er nog bij. Die kale deed het wel netjes met al zijn talenkennis, maar ja, Fransen en Spanjaarden interviewen in het Engels is sowieso onmogelijk.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Pfff Peter Rudolf denkt weer eens dat hij de eerste is met een wijs commentaar. Wat flapdrol.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Er komt natuurlijk maar 1 finale en dat is de SuperClásico!
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
EL, CL Loting, welke smiley zal ik plaatsen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Er komt natuurlijk maar 1 finale en dat is de SuperClásico!
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
En waarom moest die loting trouwens meer dan 35 minuten duren?
Ruud mocht nog even zijn mooiste momenten noemen.

spoilerSorry van die paar pixelsspoiler
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4547 stemmen
Ach ja Ruud, deed het wel met een knipoog, kon het wel waarderen. 'Twee momenten - nu ik er toch ben"
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Nee aub niet dat walgelijke Chelsea in de finale. Heb genoeg van hun anti-voetbal. Helaas kom je daar vaak wel ver mee. Laten we eens voor een Fenerbahce-Basel gaan.
Bwa dat was vorig jaar. Nu spelen ze toch wel heel leuk voetbal hoor. Als de driehoek mata, Hazard en Oscar speelt is het een mooie ploeg om naar te kijken. Veel mensen lijken de mening van een paar media te volgen wat betreft het niveau van de PL. Het is waar dat dit jaar Engelse ploegen niet zo sterk gepresteerd hebben maar er zijn ook verschillende factoren die dit kunnen verklaren. Ze hebben het zwaarste schema van alle competities en ze spelen meermaals 2 wedstrijden per week, geen winterstop en de meeste voetballers moeten nog eens aan de bak als de internationale kwalificatie-wedstrijden beginnen. Chelsea bijvoorbeeld heeft het meeste aantal wedstrijden gespeeld van alle Europese ploegen. Niet dat ik daarmee denigrerend wil doen naar de andere competities, helemaal niet maar het is een beetje een loterij natuurlijk. Een Benfica dat fantastisch speelt zit in de flow, ze kunnen kampioen worden na 2 of 3 jaren waarin de rivaal constant kampioen werd en met gemak. Zij spelen tegen een Newcastle dat dit weekend moeizaam wint maar zo toch zeker is van behoud. De ene heeft bakken vertrouwen, de andere haalt opgelucht adem. Wat verwacht je dan dat er gaat gebeuren? Het zijn gewoon momentopnames. Net zoals vorig jaar Arsenal doorging in de groepsfase en Dortmund eruit vloog in dezelfde groep( zelfs laatste geloof ik).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.