• 16.048 nieuwsartikelen
  • 179.159 films
  • 12.283 series
  • 34.120 seizoenen
  • 649.637 acteurs
  • 199.337 gebruikers
  • 9.394.401 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OK3Z5o6D_AU[/embed]

Irritant ventje inderdaad. Let ook nog even op het elleboogje tegen de keeper.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Het is een smeerlapje, maar ik denk dat ze in Zuid Amerika wel erger gewend zijn.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het is een smeerlapje, maar ik denk dat ze in Zuid Amerika wel erger gewend zijn.

Hmm, je doet nou net of het normaal is wat hij doet. En haal dat -je maar weg, hele nare gast. Toch wel jammer want voetballen kan hij wel alleen zijn attitude is misselijkmakend.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Suarez is een HELD, geweldig om zo iemand in je team te hebben.

Ken maar weinig spelers met zo een winnaarsmentaliteit.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Haha, aanstoot nemen aan roze schoenen maar dit gedrag niet eens veroordelen...

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Geweldige voetballer maar een rotkarakter op het veld.

Kompany, die heeft een winnaarsmentaliteit en als het moet zal die een speler neerhalen, maar zo maar willekeurig vuistslagen uitdelen heb ik 'm nog nooit zien doen hoor. Heeft niks met winnaarsmentaliteit te maken.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Kijk eens hoe die Chileen hem omhelst. Blijf gewoon met je klauwen van Suarez af als je geen klappen wil.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Als dit alles is. Zoals A&L al zegt zijn ze wel erger gewend. Hoort er allemaal bij. Wat een winnaar idd die Suarez. Zelden gezien in het voetbal. Doet me een beetje aan Michael Jordan denken. Ongekend.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Vuistslagen horen natuurlijk niet bij het voetbal, wat een onzin zeg. Genoeg andere manieren om je van een tegenstander te ontdoen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een vuistslag? Kom op zeg. Zelfs bij een doorsneek inderdagverblijf lachen ze hier om.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Volgens het tijdschrift van de Snor gaan de Premier League rechten van Sport 1 naar Eredivisie Live toe, ze schijnen er bijna uit te zijn.

En de supporter is weer de lul. Leuk.

Onderhond

• 87617 berichten
  • 12884 stemmen

Over het "elleboogje" valt te discussieren, maar over de vuistslag is weinig twijfel lijkt me. Hij komt zelfs met z'n minst praktische hand aangedraaid.

Hulde voor die Chileen om niet als een stervende zwaan neer te gaan

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Lijkt wel alsof Suarez hier niks verkeerds kan doen!

Als Strootman/Toivonen/v. Bommel dit had gedaan waren de rapen gaar.

mjk87 (moderator films)

• 14595 berichten
  • 4549 stemmen

In Nederland kan dit ook niet, in Zuid-Amerika hoort het er een beetje bij net als in Afrika met die heerlijke tackles. Verder heb je wel gelijk, want bij enige PSV'er was dit inderdaad afgebrand.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

En terecht. Als Toivonen het zou doen dan is het een vieze aanslag

Montorsi

• 9726 berichten
  • 2386 stemmen

Ik weet niet wat erger is, die actie van Suarez, of het feit dat mensen hem verdedigen omdat het zo'n held is..

Montorsi

• 9726 berichten
  • 2386 stemmen

DMF schreef:

(quote)

En de supporter is weer de lul. Leuk.

Gaat de prijs er flink mee omhoog ja?

Opzich wel leuk namelijk, alleen vind er meer dan 5 euro per maand extra voor betalen al een beetje overdreven. Boeit me verder namelijk niet al te veel, sporadisch een wedstrijdje is leuk, maar op Stoke City - Fulham zit natuurlijk ook geen kip te wachten.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Opzich wel leuk namelijk, alleen vind er meer dan 5 euro per maand extra voor betalen al een beetje overdreven. Boeit me verder namelijk niet al te veel, sporadisch een wedstrijdje is leuk, maar op Stoke City - Fulham zit natuurlijk ook geen kip te wachten.

Die wedstrijd was laatst inderdaad geen bal aan.

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

Montorsi schreef:

Ik weet niet wat erger is, die actie van Suarez, of het feit dat mensen hem verdedigen omdat het zo'n held is..

Duidelijk het tweede, meten met twee maten.

mjk87 (moderator films)

• 14595 berichten
  • 4549 stemmen

Ik hoef ook geen Engels voetbal te zien, dan heb ik liever de Spaande competitie. Op Engels voetbal zit ik niet te wachten, word daar niet wild van op een enkele wedstrijd na, dus ik hoop ook niet dat daardoor het abonnementsgeld omhoog gaat. Dat is niet erg, mits dat bedrag direct doorgaat naar de Eredivisie en haar clubs.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik heb beiden maar sport1 moet het dan toch vooral hebben van Spaans voetbal, de Champions League en basketbal.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Ook, maar om alles van de PL uit te kunnen zenden, of zoveel mogelijk, zullen ze moeten schipperen met de tijden van de EL en dan mag je als supporter dus weer om half 1/5 naar je cluppie gaan kijken.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

mjk87 schreef:

Ik hoef ook geen Engels voetbal te zien, dan heb ik liever de Spaande competitie. Op Engels voetbal zit ik niet te wachten, word daar niet wild van op een enkele wedstrijd na, dus ik hoop ook niet dat daardoor het abonnementsgeld omhoog gaat. Dat is niet erg, mits dat bedrag direct doorgaat naar de Eredivisie en haar clubs.

Ik heb beiden maar ik kijk 't vaakst naar de Premier League. Primera Divsion is geen reet aan.

Welke wedstrijden kijk jij dan? Alleen Real Madrid - Barcelona is te doen, de rest is niks.

In Engeland heb je tenminste wedstrijden als City - United, Chelsea - Spurs, Arsenal - Spurs, Everton - Liverpool en ga zo maar door!

mjk87 (moderator films)

• 14595 berichten
  • 4549 stemmen

Ik vind zelf Gijon-Xerxes leuker, al is het niet zo dat ik wekelijks kijk hoor. Maar elke keer als ik PL kijk zie ik tempo en snelheid, maar het kan me maar weinig boeien. Lelijk voetbal vooral, op een enkele wedstrijd na. De sfeer van Zuid-Europa dat erbij zit mag ik wel, daarom heb ik ook wel iets met het Italiaanse voetbal. Maar de PL kan me verder gestolen worden.

mjk87 (moderator films)

• 14595 berichten
  • 4549 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik heb beiden maar sport1 moet het dan toch vooral hebben van Spaans voetbal, de Champions League en basketbal.

En F1 natuurlijk tegenwoordig.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

In de nieuwe VI een enquete onder spelers en trainers wie er kampioen wordt.

Zwolle aanvaller Denny Avdic: Voorkeur: Ajax. Mensen die van voetbal houden, houden van het spel van Ajax

Joy4ever

• 4623 berichten
  • 1844 stemmen

Denny wie?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

Denny wie?

De man van de winnende goal tegen Feyenoord laatst

Wat slecht trouwens, de man heet Denni zie ik. Maar in VI heet hij Denny.

Joy4ever

• 4623 berichten
  • 1844 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De man van de winnende goal tegen Feyenoord laatst

Oh die

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

En F1 natuurlijk tegenwoordig.

.

Denk dat PL best gemist kan worden. Wie gaat er bvb zijn zaterdagmiddag nou besteden aan voetbal kijken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.