- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Altijd gezeik rond die Fransen, ook hoe ze elkaar nu de huid vol schelden. Manmanman. Het is verre van uitgebalanceerd. Al scheelt Nasri oo kwel een slok op een borrel, maar qua mentaliteit misschien nog wel de ergste.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kroatie vind ik altijd wel een leuke toernooiploeg, met goed voetbal en een stel harde bikkels. De Belgen horen er gezien hun materiaal ook bij natuurlijk, al kan ik er wel om lachen als ze ook dit toernooi weer missen
Al gun ik Alderweireld en Vertonghen wel succes.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vermaelen niet vergeten
.
Ook ja. Wel grappig dat vaak 3 van de 4 verdedigers van Belgie van Ajax vandaan komen.
Al blijft Kompany de beste.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4724 stemmen
Kroatië vind ik ook een erg leuk team hoor (vooral groot fan van Modric). M'n grootmoeder was een Kroatische dus het blijven wel bijzondere duels tussen die 2 teams. Hopelijk gaan ze beiden door. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14595 berichten
- 4549 stemmen
Om met de argumenten van de meesten te komen hier na het geval Nani: hij zag hem niet dus geen opzet dus geen rood.
En Montenegro gaat straks gewoon naar de WK en Engeland mag wellicht Play-offs spelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Spanje doet wat ze moeten doen, wat je verwacht dat ze doen. Frankrijk heeft 4 dagen bovenaan gestaan. Heel erg knap. Au revoir.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat interview van Hans Kraaij met van Gaal 
mjk87 (moderator films)
-
- 14595 berichten
- 4549 stemmen
Dat interview van Hans Kraaij met van Gaal
Die eerste vraag:
"Ben je dat met me eens?"
"Nee."
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha dat ook. Maar op het einde ging het verkapt ook nog even over Voetbal International, dat hij het niet leuk vond dat ze hem voor idioot uitmaken 
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Hoho Hazard eindelijk ontploft bij de Rode Duivels. De schrik zat erin dat hij zo'n speler zou worden die alleen kan presteren bij zijn club en niet bij de nationale ploeg. Wat een speler is dat toch zeg. Ook Witsel was een rots vandaag. Domper op de avond is de score en de tegenvallende De Bruyne, die mij afgelopen vrijdag ook ergerde. Hoe kan een speler met zijn kwaliteiten nog niet in staat zijn om een degelijke corner te nemen? 3 punten zijn binnen, zonde dat Kroatië een 1-0 achterstand wist om te buigen in een overwinning maar ik geloof er heilig in dat we op z'n minst een punt gaan halen ginder.
Hansjepansje
-
- 241 berichten
- 737 stemmen
Spanje doet wat ze moeten doen, wat je verwacht dat ze doen. Frankrijk heeft 4 dagen bovenaan gestaan. Heel erg knap. Au revoir.
Fantastisch hoor, echt fan van Spanje. Dreigt een lastige campagne te worden? Oh oké, dan winnen we even in Parijs.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Fantastisch hoor, echt fan van Spanje. Dreigt een lastige campagne te worden? Oh oké, dan winnen we even in Parijs.
Mocht België tweede worden, deze kunnen ze wel hebben
.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Om met de argumenten van de meesten te komen hier na het geval Nani: hij zag hem niet dus geen opzet dus geen rood.

Het zo inkomen op hoofdhoogte maakt de overtreding 100x gevaarlijker dan die van Nani die op borst/ zijhoogte in kwam.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Prima wedstrijd van Oranje. Meesterlijk goal van wie anders dan Van Persie. En Van der Vaart is momenteel toch hard bezig om de plek van Sneijder te veroveren.
Balotelli ook weer goals
klik
Opvallend trouwens: onze Balo miste nog nooit een strafschop en nam er 20(!)
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen

Onderhond
-
- 87617 berichten
- 12884 stemmen
Jammer van Kroatië, al maakt het voor België volgens mij niet zoveel uit of ze nu gelijkspeelden of alsnog wonnen. Zolang er geen kloof van 3 punten is wordt het verplicht gelijkspelen in Kroatië, anders volgen er barrages voor de Belgen. Aangenomen dat beide ploegen ondertussen geen stomme misstappen maken.
Hoorde trouwens dat er voor de barragewedstrijden nog geen trekkingsmethode was vastgelegd, kan nog alle kanten uit dan. Hopelijk de tweede met de meeste punten tegen de tweede met de laagste punten enzovoort 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Toch wel netjes van Nederland. Wedstrijd niet gezien maar het gemak is wel fijn ook al is de poule weinig soeps. Erg veel minder dan Finland of Montengro kan het niet zijn.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Daar doe je Montenegro veel te kort, staan gewoon eerste boven Engeland! 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Denk dat Engeland gewoon weer waardeloos is 
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Mijn dag kan niet meer stuk. Uitstekend 0-0 resultaat tegen Mexico in Estadio Azteca (waar Mexico vrijwel onverslaanbaar is) waar bijna 100.000 mensen zaten.
Ongelofelijk hoe onze jonge spelers Zusi (10 Caps), Cameron (13 Caps), Besler (2 Caps) maar vooral Gonzalez (5 Caps), die op internationaal niveau tot nu toe nog niks hadden meegemaakt, met de rust en controle spelen alsof ze al 5 World Cups hebben meegemaakt. Vooral Omar Gonzalez speelde een absolute wereldpot tegen Chicharito en andere. Heb zo zitten genieten als je dat irritante hoofd van Chicharito zag wanneer hij, van het grote Manchester United, werd afgestopt door Gonzalez en Besler van LA Galaxy en Sporting Kansas City Als er nu nog geen goede Europese club komt aankloppen bij LA Galaxy zit werkelijk iedereen te slapen.
Mexico had natuurlijk het overwicht, iets wat bijna niet te voorkomen is in Azteca, maar de VS speelde met zoveel rust. Bijna onnatuurlijk. Normaal gesproken heeft elke wedstrijd van de VS 3 a 4 billenknijpers waar er een spits in een keer alleen op het doel afgaat waardoor Howard weer een gestoorde redding moet verrichten. Deze wedstrijd geen van dat soort moment door de enorm gefocusde verdediging. En natuurlijk ook fijn dat je met Guzan sowieso een goede opvolger hebt voor de geblesseerde Howard. Ook genoten van Damarcus Beasley die na iets van 1 of 2 (of meer) jaar voor het laatst voor USA was uitgekomen nu werd opgeroepen als gelegenheids linksback waar hij een niveau haalde alsof hij er al jaren speelt. Hij weegt misschien 50 kilo maar wat een oorlogswonden heeft hij de laatste week opgelopen.... Door een botsing tegen Costa Rica moesten de helft van z'n tanden al vervangen worden en ook vandaag tegen Mexico was hij telkens het doelwit van harde overtredingen. Veel respect voor hem.
Aanvallend niet héél veel gecreëerd. Misschien 2 a 3 mogelijkheden, maar wel aardig omgesprongen met het balbezit wat ook niet altijd het geval was.
Wat een wedstrijd en wat een ongelofelijke mentaliteit van Team USA. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Heb ik voor 100 euro per maand 844 kanalen op de tv is nergens Frankrijk - Spanje te zien 
Omdat wij toch wel gingen winnen en ik Holland ook wel geloofde dan maar België gekeken, en enorm van genoten. Niet zozeer van de wedstrijd, wel van de beleving. Dit gaat ergens om bij die Belgen. Hazard fantastisch, oioioi. Heerlijk middenveld ook (en dan nog Fellaini en Defour achter de hand) al lopen ze wat te veel met de bal. Driesje Mertens was de enige dissonant en mocht al snel gaan douchen. Bij de goal van Hazard sprong ik op van de bank, klasse gemacht 
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
Heb je daar ook een reden voor?
Mijn favoriete landen zijn (in volgorde): Nederland, Italië, Engeland, Kroatië. Kroatië vind ik altijd een leuke ploeg hebben. Tijdens het WK 1998 erg van ze genoten. Hun kwartfinale tegen Duitsland blijft één van de mooiste wedstrijden die ik heb gezien. Ze spelen altijd aantrekkelijk voetbal. Grote sterke jongens aangevuld met echte balkunstenaars. De ploeg die ze nu hebben is ook weer erg fraai met jongens als Srna, Rakitic, Modric, Mandzukic en Eduardo. Daarnaast heb ik een zwak voor hun karakteristieke shirt en hun fanatieke aanhang.
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Als Frankrijk speelt moet je altijd kijken. Er is een voorspelbaar vast patroon, Frankenribery aan de bal eindigt zo goed als altijd met een duik in het gras en dan zoomt de camera ááltijd superslomo in op dat verongelijkte gezicht van hem. Hij straalt zo'n negatieve vorm van onrecht uit, niet te geloven.
Het zou trouwens een sensatie zijn. Montenegro, Bosnië en Albanië/IJsland als deenemers in Brazilië. Alhoewel, geen lucratieve sensatie voor ome Sepp en zijn bobo's..
mjk87 (moderator films)
-
- 14595 berichten
- 4549 stemmen

Het zo inkomen op hoofdhoogte maakt de overtreding 100x gevaarlijker dan die van Nani die op borst/ zijhoogte in kwam.
Als Mertens daar had gelopen,, of eender uit het elftal van Barcelona, was het wel op hoofdhoogte geweest. En dat zou niet mogen uitmaken, want hij had immers niet gezien dus wist hij niet op welke hoogte hij niet mocht komen. En Nani kwam nog iets harder invliegen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Volgens het tijdschrift van de Snor gaan de Premier League rechten van Sport 1 naar Eredivisie Live toe, ze schijnen er bijna uit te zijn.
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
Volgens het tijdschrift van de Snor gaan de Premier League rechten van Sport 1 naar Eredivisie Live toe, ze schijnen er bijna uit te zijn.
Genee heeft iemand van Eredivisie Live gebeld en die schijnen van niets te weten 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Genee heeft iemand van Eredivisie Live gebeld en die schijnen van niets te weten

PS:
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=18L_ja526TE[/embed]
Dit overkomt Messi toch niet zo heel vaak 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Kan je niet beter zeggen dat hij met Sport1 heeft gebeld? Aangezien zij hier de benadeelde partij zijn en Genee altijd voor hun op komt? 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Die Suarez moeten ze nou echt eens een keer hard aan gaan pakken.
Wat blijft dat een grote stumperd zeg.
Gaf vannacht gewoon weer doodleuk een vuistslag in iemand z'n gezicht bij een corner.
Kut kwal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.