- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Dat heeft Louis wel knap gezien. Alle voorzetten van Roemenië zijn zo laag dat Vermeer daar nooit en te nimmer onderdoor kan gaan.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Zoals altijd qua overwicht weer heer en meester, maar het wachten is nog op die eind pass. Spijtig van die grote mogelijkheid van Xavi maar hopen dat ze wat meer daadkracht tonen, wat zorgvuldiger in de passing en Frankrijk komt er helemaal niet aan te pas. Wat een dramatisch team heeft dat Frankrijk toch, je moet er niet aan denken dat je niet boven die non-valeurs kan eindigen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat heeft Louis wel knap gezien. Alle voorzetten van Roemenië zijn zo laag dat Vermeer daar nooit en te nimmer onderdoor kan gaan.
Ik lach me wel dood als Vermeer volgende zomer onze 1e keeper is 
Dan komt mijn carrière voorspelling van hem alsnog uit 
3-0, de score loopt op. Niet slecht tegen Roemenië, toch wel een subtopper in Europa.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Ondertussen v. Persie nog met een pingel. 3-0.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
En ondertussen scoort de beste speler van Heerenveen ook nog even 2x bij Servië.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Ik wist dat die opmerking gemaakt ging worden. Djuricic dus.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
De tering, hij mag blij zijn dat zijn hoofd er nog aan zit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goooooooooollllllllll Pedroooooo
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Hoppa! Hazard met de 1-0! Waarschijnlijk dus 3 punten los op Kroatië.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ondertussen zakt 2e aanvoerder Kuyt weer een plaatsje in de hiërarchie. De Jong in de spits.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ondertussen zakt 2e aanvoerder Kuyt weer een plaatsje in de hiërarchie. De Jong in de spits.
Dirk mag de ballen bij de training verzamelen. Dat is al genoeg eer voor hem.
Die Lens trouwens, 11 interlands, 6 goals. Zulke statts haalt hij bij zijn club niet, hehe.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Dirk mag de ballen bij de training verzamelen. Dat is al genoeg eer voor hem.
Eens, maar waarom hem dan die band geven of hem meenemen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Geen idee. Als ik bondscoach was had ik hem allang bij Katwijk afgezet en nooit meer opgeroepen. Als ik me aan 1 speler de laatste 10 jaar in Oranje heb geërgerd, dan is het die gozer wel.
Hansjepansje
-
- 241 berichten
- 737 stemmen
Kroatië op 1-1. Op z'n minst standhouden jongens, en als Bale een vrije trapje erin wil draaien zou ik daar ook geen neen tegen zeggen 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
toch wel een subtopper in Europa.
In 1994, bedoel je?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Kuijt is sowieso niet mee voor de spitspositie, lijkt me.
Zowel Kuijt en Siem in Oranje ziet er niet uit.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kroatië op 1-1. Op z'n minst standhouden jongens, en als Bale een vrije trapje erin wil draaien zou ik daar ook geen neen tegen zeggen
En toen viel de 1-2
Eduardo.
Hansjepansje
-
- 241 berichten
- 737 stemmen
En bedankt Wales. Zou toch liever geen barrages spelen. Frankrijk/Spanje, Montenegro, Zweden, Rusland/Portugal. Brr.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En bedankt Wales. Zou toch liever geen barrages spelen. Frankrijk/Spanje, Montenegro, Zweden, Rusland/Portugal. Brr.
Je hebt het gewoon in eigen hand, gewoon je potjes winnen en in Zagreb de boel beslissen. Wanneer is Kroatie-Belgie? Die wil ik ook wel zien.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik niet. Over het paard getild zooitje. Doe mij maar het nl team nu. Mooie mix van jong talent en gearriveerde klasse. Perfect materiaal in handen van Van Gaal. Geloof er wel in. Ze zij eager.
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
Liever Kroatië op het WK dan België.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die Valdes loopt even een potje te keepen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik hoef ook nauwelijks een Franse speler in Oranje. Het lijken me veelal vervelende ego's en zoveel beter zijn ze niet. Ik heb liever vPersie dan Benzema, liever Sneijder dan Pogba, liever Robben dan Ribery. Hoogstens defensief kunnen we wel wat gebruiken. Een Evra of Varane zou gewenst zijn.
Hansjepansje
-
- 241 berichten
- 737 stemmen
Je hebt het gewoon in eigen hand, gewoon je potjes winnen en in Zagreb de boel beslissen. Wanneer is Kroatie-Belgie? Die wil ik ook wel zien.
Dat 'beslissen in Kroatië' wil ik nog wel eens zien. Dat wordt een zenuwoorlog. 11 oktober trouwens 
Heb je daar ook een reden voor? 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4723 stemmen
Op basis van wat? In het onderlinge duel was België gewoon de betere, al konden ze helaas niet winnen.
Kroatië toch nog langszij op het einde van de match. Jammer maar voorlopig is een gelijkspel in Zagreb nog steeds genoeg voor plaats 1.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.