- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En gewoon op de plek van Sneijder.
Ligt eraan of Sneijder in de zomer van 2014 topfit is. Als hij dat is, gewoon spelen. Het zal voor vd Vaart lastig worden, want ik denk dat Strootman (al ben ik het er niet mee eens) een basisplaats bij Oranje blijft houden. En dan is er nog maar 1 plekje.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Van der vaart kwam uitstekend kort onder van Persie, dat mis ik bij Sneijder nog wel eens waardoor Van Persie op een eiland komt te staan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Xavi met een van Persietje. Lex Immers had 'm binnengeschoten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hup Frankrijk. Na al die jaren wil ik NW hier ook wel eens chagrijnig zien over zijn nationale ploeg 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Die Yilmaz blijft ook maar scoren zeg. Bij Galatasaray bijna alle goals en de CL en vrijdag 1 bij Turkije en zojuist weer 1 tegen Hongarije.
Oh, en Balotelli uiteraard een pingel gescoord. Die mist die namelijk nooit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hup Frankrijk. Na al die jaren wil ik NW hier ook wel eens chagrijnig zien over zijn nationale ploeg
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zal je leren met al die titels 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Misgun me met Feyenoord de titels, maar niet met Spanje
.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ach, Frankrijk heeft toch ook een mooi team. 
Wat dom zeg, speel je als Nederland zijnde thuis in je witte uitshirts. Wat een onzin. Ik wil de mannen in het Oranje zien.
Helemaal mee eens, sowieso een lelijk tenue. Het is trouwens "als Nederland", als zijnde is dubbelop.
Eerste helft zit erop. Die De Guzman is een leuke speler, maar voegt nou niet echt veel toe. Zou toch leuk zijn als bv. Fer daar weer stond.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Vanavond winnen en je kunt freewheelend naar het wk. Turkije en Hongarije spelen gelijk.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Turkije heeft geen al te best resultaat geboekt.
En Kroatië staat achter tegen Wales dus Belgie kan erg goede zaken doen door te winnen van Macedonië.
Dan nog over Nederland. Van Gaal moet echt een controleur minder opstellen tegen dit soort landen.
Lekker met Strootman of De Guzman in de rol van vcm daarvoor met VDV en Maher spelen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Ach, Frankrijk heeft toch ook een mooi team. 
Helemaal mee eens, sowieso een lelijk tenue. Het is trouwens "als Nederland", als zijnde is dubbelop.
Eerste helft zit erop. Die De Guzman is een leuke speler, maar voegt nou niet echt veel toe. Zou toch leuk zijn als bv. Fer daar weer stond.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Haha die Manolev blijft mar scoren voor Bulgarije.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Verdomme man. Manolev weer gescoord daar bij Bulgarije.
Ik mis 'm gewoon aangezien Hutchinson werkelijk dramatisch is de laatste weken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Fer is echt een vreselijke speler die hopelijk nooit meer een interland gaat spelen. Wat een non talent zeg.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Misgun me met Feyenoord de titels, maar niet met Spanje
.
Met Feyenoord zit het er sowieso nooit in, met Spanje wel 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4723 stemmen
België speelt in ieder geval veel dominanter dan in Macedonië maar teveel slordigheden en te traag om echte kansen te creëren. Deze match moet wel absoluut gewonnen worden.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
En Balotelli met nummer 2, wat een baas! 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
België speelt in ieder geval veel dominanter dan in Macedonië maar teveel slordigheden en te traag om echte kansen te creëren. Deze match moet wel absoluut gewonnen worden.
Plus Wales voor tegen Kroatië. Kan een hele gunstige avond voor de Belgen worden.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Fer voegt wel wat toe wil je zeggen...
Die is een stuk dynamischer en als je VDV opstelt, kun je een speler met loopvermogen wel gebruiken. En tsja, je kan hem wel een non-talent noemen, maar ik zie ook spelers als Lens, Blind en Janmaat meedoen. Van dat niveau is een Fer normaal gesproken toch ook wel, maar mensen hier kijken alleen naar de waan van de dag.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Kun je hem meteen het verschil tussen dan en als uitleggen. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die is een stuk dynamischer en als je VDV opstelt, kun je een speler met loopvermogen wel gebruiken. En tsja, je kan hem wel een non-talent noemen, maar ik zie ook spelers als Lens, Blind en Janmaat meedoen. Van dat niveau is een Fer normaal gesproken toch ook wel, maar mensen hier kijken alleen naar de waan van de dag.
Nederland heeft helemaal geen box-to-box speler nodig, maar technische, verfijnde spelers die het combinatiespel beheersen.
De namen die jij noemt spelen op hele andere posities waar weer andere dingen worden gevraagd. Niks mis met die namen op die positie. Zoveel beters loopt daar niet.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Jij ook, want een tijd geleden moest ik jou nog overtuigen van het feit dat Fer Oranje ooit zou gaan halen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik heb het niet over box-to-box -spelers, Ajax&Brekebeen.
@Rico: klopt, maar destijds had ik niet verwacht dat hij bv. Nigel de Jong voorbij steken in de hierarchie.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die kopt van Persie lekker raak zeg! 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Dit is de van Persie die ik wil zien! 2-0.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zoals altijd qua overwicht weer heer en meester, maar het wachten is nog op die eind pass. Spijtig van die grote mogelijkheid van Xavi maar hopen dat ze wat meer daadkracht tonen, wat zorgvuldiger in de passing en Frankrijk komt er helemaal niet aan te pas. Wat een dramatisch team heeft dat Frankrijk toch, je moet er niet aan denken dat je niet boven die non-valeurs kan eindigen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Lowietje heeft zijn eerherstel van 10 jaar terug ook wel nu zo goed als binnen. Dat WK wordt in juni definitief een zekerheidje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.