- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Haha, inderdaad. Echt zonde dat Veendam weg is. Altijd een geniaal nummer voor de gezelligheid in 't stadion. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wel bizar trouwens. Van Bommel bekende laatst bij Derksen zijn programma dat hij als kind voor Ajax was en Vd Vaart zegt in datzelfde programma dat hij als kind voor PSV was 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Echt zonde dat Veendam weg is.
De gedachten gaan uit naar Don Dijk. Sneu voor zo'n voetbalbolwerkje.
Vandaag D-Day! Frankrijk - Spanje, wat een kraker, ik zet in op een gelijkspelletje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
3 punten voor de wereldkampioen uiteraard. Appeltje eitje.
Del Bosque ziet het ook in, gewoon een spits opstellen (Villa) en Xavi is ook terug
. Blessure van Alba kan prima opgevangen worden door Monreal.

Perfectly clear
-
- 283 berichten
- 18 stemmen
Sneu misschien maar zeker niet erg hoor.
Volgens mij was Veendam een erg klein bvotje dat een zeer marginale rol had in het betaald voetbal.
Qua voetbal interesseerde zowat geen enkele supporter zich voor die club enveneens konden ze geen sponsers vinden.
Het enige wat misschien een beetje leuk was aan die club was dat oerlelijke stadion wat voor menig voetballer een hel was om heen te gaan, (vergelijkbaar met dat wanstalige "fietsenhok" van RKC Waalwijk voorheen
)
Er is is gewoon geen animo voor betaald voetbal in Veendam en omgeving qua prestaties en voetbal in het verleden zal ik ze ook niet erg gaan missen.
Mochten ze nog genoeg geld weten te vinden krijg je over een half jaar weer precies hetzelfde gezeik.
Geen idee trouwens wie Don Dijk is (oud speler/bestuurder ?) maar nu hoeft hij tenminste niet meer aan een dood paard te trekken, ga lekker FC Groningen supporten ofzo 
mjk87 (moderator films)
-
- 14595 berichten
- 4549 stemmen
MVV verliest nu al 9 punten door failliete clubs, Sparta iets van 1. Anders had MVV gewoon bovenaan gestaan, straks staan ze op 5 punten achterstand. Nog sneuer wellicht.
Montorsi
-
- 9726 berichten
- 2386 stemmen
De KNVB zou er inderdaad goed aan doen beter te toetsen of een club wel een seizoen zou kunnen afmaken voordat het begint. Al is het natuurlijk lastig in te schatten als sponsors opeens afhaken etc..
Niet dat je er nu verder rouwig om hoeft te zijn dat MVV geen kampioen wordt natuurlijk. 100x liever Sparta in de Eredivisie.
mjk87 (moderator films)
-
- 14595 berichten
- 4549 stemmen
MVV zat anders wel in Fifa 98, toch goede herinneringen aan. Verder heb je gelijk, dé club uit Rotterdam hoort zeker in de Eredivisie.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
[Geen idee trouwens wie Don Dijk is (oud speler/bestuurder ?) maar nu hoeft hij tenminste niet meer aan een dood paard te trekken, ga lekker FC Groningen supporten ofzo
Een sympathieke ex-user van MovieMeter die volgens mij gekicked werd van de site
Hij leest hier vast nog wel eens mee.
Montorsi
-
- 9726 berichten
- 2386 stemmen
MVV zat anders wel in Fifa 98, toch goede herinneringen aan. Verder heb je gelijk, dé club uit Rotterdam hoort zeker in de Eredivisie.
Twee Rotterdamse clubs kampioen straks, toch mooi 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
2e plaats is bij jullie tegenwoordig ook een kampioenschap he
Twintig keer tweede worden en je mag er een ster bij naaien 
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
(afbeelding)
Pedro

rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
3 punten voor de wereldkampioen uiteraard. Appeltje eitje.
Del Bosque ziet het ook in, gewoon een spits opstellen (Villa) en Xavi is ook terug
. Blessure van Alba kan prima opgevangen worden door Monreal.
(afbeelding)
Spanjelona? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mwa, zo'n koekenbakker is het niet toch. Zie ook liever Silva maar je hebt nu wel meer diepte.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
MVV verliest nu al 9 punten door failliete clubs, Sparta iets van 1. Anders had MVV gewoon bovenaan gestaan, straks staan ze op 5 punten achterstand. Nog sneuer wellicht.

Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
Mwa, zo'n koekenbakker is het niet toch. Zie ook liever Silva maar je hebt nu wel meer diepte.
Sorry, ik vind Pedro echt de allergrootste droeftoeter aan kant van Barcelona / Spanje. Als ik zijn kop al zie word ik niet goed.. Dat is nou echt een speler die meer tijd liggend op het gras doorbrengt dan dat hij erop staat. Vreselijke speler. Heb je weleens he
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pedro en Busquets kunnen dat nog wel eens te ver doorvoeren ja. Vind zijn blunder tegen Duitsland in 2010 veel erger. Na die pot heb ik zelfs geroepen dat ie nooit meer opgeroepen mocht worden
.
mjk87 (moderator films)
-
- 14595 berichten
- 4549 stemmen
Was dat daarna met "Hij ziet 'm niet" van Gijp?
Hansjepansje
-
- 241 berichten
- 737 stemmen
Zin in vandaag. De Bruyne centraal, hopelijk Mirallas rechts maar wordt waarschijnlijk Mertens. Ach, we gaan ze helemaal wegtikken.
mjk87 (moderator films)
-
- 14595 berichten
- 4549 stemmen
Roemenië heeft in de opstelling volgens NOS teletekst 13 spelers.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat dom zeg, speel je als Nederland zijnde thuis in je witte uitshirts. Wat een onzin. Ik wil de mannen in het Oranje zien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mooie trainingspakken van de Roemenen
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Van Persie

Hoe kan je die bal niet afmaken zeg.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Daar is die weer. De misser van van Persie. Geweldige actie en voorzet van Lens.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Van der Vaart schiet ze tenminste direct binnen. 1-0.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Van der Vaart schiet ze tenminste direct binnen. 1-0.
Net als vrijdag weer een akelig nauwkeurig schot zeg. Het blijft echt een fantastische voetballer, zou geen twijfel over mogen zijn dat hij er in 2014 bij is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.