• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.158 films
  • 12.283 series
  • 34.119 seizoenen
  • 649.608 acteurs
  • 199.330 gebruikers
  • 9.394.312 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Montorsi

• 9726 berichten
  • 2386 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dus? Dat leren ze dan maar. Sneijder is belangrijker geweest voor Oranje dan Van Persie dat was.

Op dit moment is Sneijder erg vervangbaar in Oranje in ieder geval.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Montorsi schreef:

Op dit moment is Sneijder erg vervangbaar in Oranje in ieder geval.

Van Persie natuurlijk ook.

Montorsi

• 9726 berichten
  • 2386 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Denk het niet, blijft er geen spits meer over. Bovendien zou ik het wel weten als je echt zou moeten kiezen tussen een speler uit een nog mindere competitie dan die van Nederland, of eentje uit de Premier League.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Tuurlijk, de beste spits in de PL en een van de beste spitsen in de wereld is een vervangbaar. Lol.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Soms is je beste speler niet selecteren heel goed voor het team. Zie bvb Spanje.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Omdat ze Messi niet selecteren?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Montorsi schreef:

Denk het niet, blijft er geen spits meer over. Bovendien zou ik het wel weten als je echt zou moeten kiezen tussen een speler uit een nog mindere competitie dan die van Nederland, of eentje uit de Premier League.

Huntelaar heeft toch altijd gepresteerd in Oranje. Waarom zou die dat nu ineens niet meer kunnen? Daarnaast is iedereen vervangbaar tegen de veredelde caféploegjes die je nu als tegenstander hebt.

Chucky92 schreef:

Tuurlijk, de beste spits in de PL en een van de beste spitsen in de wereld is een vervangbaar. Lol.

We hebben het niet over Suarez.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

schram101 schreef:

Omdat ze Messi niet selecteren?

Lol. Ik doelde natuurlijk op Raúl destijds .

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Je zegt 't precies goed. De beste spits in de PL, maar de slechtste spits in Oranje. Op de één of andere manier bakt die er in Oranje gewoon helemaal niets van.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Evenveel goals als Cruijff geloof ik

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Lol. Ik doelde natuurlijk op Raúl destijds .

Ja ik begreep m.

Dat werd Del Bosque trouwens destijds ook niet in dank afgelopen, toch?

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dus? Dat leren ze dan maar. Sneijder is belangrijker geweest voor Oranje dan Van Persie dat was.

In 2010 was Sneijder belangrijk, maar in dat jaar lukte alles wat hij deed. Ik ben bang dat hij dat

niveau niet meer gaat gaat halen. Neem die bal waar hij geblesseerd raakte, die nam hij in 2010 aan en legde hem in één keer bij van Persie. Nu lukte het niet en raakt hij zelfs geblesseerd, dat kan natuurlijk gebeuren, maar het is wel tekenend hoe Sneijder er fysiek voor staat.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

schram101 schreef:

Evenveel goals als Cruijff geloof ik

Neen hoor. Cruijff heeft er voorlopig nog meer en had daar +/- 25 wedstrijden minder voor nodig.

Was Cruijff ook niet enorm veelzijdiger dan Van Persie? Of vergis ik me?

Montorsi

• 9726 berichten
  • 2386 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Huntelaar heeft toch altijd gepresteerd in Oranje. Waarom zou die dat nu ineens niet meer kunnen? Daarnaast is iedereen vervangbaar tegen de veredelde caféploegjes die je nu als tegenstander hebt.

Zo goed heb ik Huntelaar persoonlijk nooit gevonden. Als je zijn statistieken er op na slaat is het ook vooral gebeurd tegen dit soort tegenstanders. Tegen goede verdedigers doet hij het zelf ook zelden goed. Bovendien zie ik meer in Van Persie als je op de flanken spelers hebt lopen die erg vaak naar binnen komen en is Huntelaar geblesseerd en dus geen alternatief voor nu.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Neen hoor. Cruijff heeft er voorlopig nog meer en had daar +/- 25 wedstrijden minder voor nodig.

Was Cruijff ook niet enorm veelzijdiger dan Van Persie? Of vergis ik me?

Beide hebben 33 goals.

En rekenen we Van Persie nu af op veelzijdigheid of goals?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Vond Van Persie gisteren ook weer erg tegenvallen. In Oranje is ie echt geen schim van wat ie in Engeland is.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Wat Quido zegt dus.

schram101 schreef:

Beide hebben 33 goals.

Nee.

schram101 schreef:

En rekenen we Van Persie nu af op veelzijdigheid of goals?

Jij betrok Cruijff erbij. Cruijff blijkt duidelijk op alle vlakken beter. Beter gemiddelde, veelzijdiger en ook nog eens een speler die een ploeg veel beter laat voetballen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

[/quote]We hebben het niet over Suarez. [/quote]

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Nomak schreef:

Wat Quido zegt dus.

(quote)
Nee.

(quote)
Jij betrok Cruijff erbij. Cruijff blijkt duidelijk op alle vlakken beter. Beter gemiddelde, veelzijdiger en ook nog eens een speler die een ploeg veel beter laat voetballen.

http://www.voetbalstats.nl/topscnedxi.php

32 plus die van gisteren maakt toch 33? Of ben ik nou gek?

Uiteraard was Cruijff beter, maar ik noemde zijn naam om aan te geven dat 'Van Persie bakt er in Oranje niets van' te ontkrachten. Met 33 goals doe je toch best wel een klein beetje mee geloof ik. Daarnaast heeft ie zo'n beetje de helft van zijn interlands vanaf de vleugel gespeeld schat ik.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Ah, je hebt gelijk waarschijnlijk heeft ie er 1tje minder

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

Zelfs ik kan er nog 33 maken tegen al die prutsers van Estland, San Marino en al die nutteloze landen waar we altijd tegen spelen in een kwalificatie!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Bakt er niets van is inderdaad overdreven. Maar valt toch wat tegen in Oranje als je de vergelijking met de Van Persie in de Premier League van de laatste twee seizoenen maakt.

En wat j0enne zegt natuurlijk. Nederland speelt in de kwalificatie wel heel erg vaak tegen prutsers.

schram101 schreef:

Daarnaast heeft ie zo'n beetje de helft van zijn interlands vanaf de vleugel gespeeld schat ik.

Welke positie speelde Cruijff eigenlijk? Denk dat die daar toch ook niet altijd in de spits stond, of vergis ik me nu?

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Als zelfs jij het al kan waarom zijn er dan slechts 7 spelers die vaker hebben gescoord dan Van Persie?

Wat een sneu argument is dat toch altijd..

j0enne

• 9609 berichten
  • 3783 stemmen

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Ja ik begreep m.

Dat werd Del Bosque trouwens destijds ook niet in dank afgelopen, toch?

Dat was nog onder Aragones .

Nee, was ook del ieveling van de Spanjaarden, heeft wel bijzonder uitgepakt. Blijf het ook raar vinden van Persie die geen schim is van de speler die hij in Engeland is. Ik denk dat Sneijder ook veel meer van waarde is.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

j0enne schreef:

Zelfs ik kan er nog 33 maken tegen al die prutsers van Estland, San Marino en al die nutteloze landen waar we altijd tegen spelen in een kwalificatie!

Probleem is dat elke speler in die lijst dit soort potjes heeft gehad

mjk87 (moderator films)

• 14595 berichten
  • 4549 stemmen

Ivo Opstelten Die denkt met brommen een bepaalde autoriteit uit te stralen en 90% slikt ook die onzin nog die hij uitkraamt daardoor. Maar luister eens goed naar hem, daar kan McClaren nog wat van leren. Ik heb hem nog nooit op een nuttige, verstandige of intelligente opmerking kunnen betrappen.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

OMG, Ivo valt ff binnen. Nu zullen de autoriteiten ff korte metten maken met het hooliganisme Tevens weten wij ook zo goed het gokbeleid aan te pakken, dus ik zie dit helemaal goed komen natuurlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.