• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.968 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.089 acteurs
  • 199.243 gebruikers
  • 9.388.028 stemmen

Het grote voetbaltopic #6

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Beetje sneu, ook hoe hij daar op dat stoeltje zit. Manmanman .

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Heftige tackle in Frankrijk van het weekend zeg.

Slachtoffer heeft een dubbele beenbreuk

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

jordandejong schreef:

Beetje triestig om een 35 jarige man te zien reageren alsof hij zojuist z'n hele luier heeft vol gescheten na het zien van een herhaling van een wedstrijd van 2 jaar geleden. Overigens wel oprechte emoties, daar niet van.

Mwah, voor hem was dat een once in the life time. Als ik de beelden weer zie krijg ook ik weer rillingen. Bij een sportman ligt dat nog vele malen dieper.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ik heb dat stukje toevallig gezien en vind dat dus wél mooi, échte emotie tussen al die nepemotie van het hedendaagse voetbal. Hij was er letterlijk misselijk van.

Anywho, vandaag matchday! Wedstrijd van de eeuw!

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

otherfool schreef:

Mooier dan Borussia Dortmund - Shakthar Donetsk gaan we het niet krijgen idd

Of bedoel je die wedstrijd niet?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool schreef:

'I still know what you said last winter'.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Veel wedstrijden van de eeuw in huize otherfool .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik moet zeggen dat ik ook echt enorm naar vanavond uit kijk. Man Utd-Real is echt geweldig boeiend. Dat was de heenwedstrijd ook al.

Volgende week kijk ik ook uit naar Barca-Milan. Ik zag dat ik de enige bij de voorspellingen was die Barca nog door ziet gaan. Al voorspelde iemand ook 2-0, dan zou je gelijk eindigen na 90 minuten.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik moet zeggen dat ik ook echt enorm naar vanavond uit kijk. Man Utd-Real is echt geweldig boeiend. Dat was de heenwedstrijd ook al.

Volgende week kijk ik ook uit naar Barca-Milan. Ik zag dat ik de enige bij de voorspellingen was die Barca nog door ziet gaan. Al voorspelde iemand ook 2-0, dan zou je gelijk eindigen na 90 minuten.

Zolang Real maar wint.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nou, nee Laat Man Utd maar winnen. Mogen van mij tevens de CL winnen. Maar ik verwacht wel dat Real vanavond sterker is. 2-2 of 1-2 ofzo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het gaat eigenlijk tegen mijn natuur in maar ik root voor Real. Balen dat het zo'n geweldig team is, met de beste voetballer ter wereld in de gelederen. Wat een sportman die Ronaldo, hoort zo in het rijtje Michael Jordan .

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

2-1 voor Manchester.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het gaat eigenlijk tegen mijn natuur in maar ik root voor Real. Balen dat het zo'n geweldig team is, met de beste voetballer ter wereld in de gelederen. Wat een sportman die Ronaldo, hoort zo in het rijtje Michael Jordan .

Rustig, Naomi. Rustig! MJ is verheven boven alles en iedereen.

De wedstrijden van morgen kunnen mij overigens gestolen worden.

Hopelijk gaat ook Dortmund vandaag door.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sorry .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik ga morgen niet eens kijken. PSG en Valencia zijn 2 nietszeggende clubs waarbij PSG ook zo goed als verder is en Juventus is al voor 99% door. En voetbal zonder spanning is niks aan.

Benieuwd of van Persie vanavond eens bepalend kan zijn in een allesbepalende wedstrijd op het allerhoogste niveau van deze wereld.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik ga morgen niet eens kijken. PSG en Valencia zijn 2 nietszeggende clubs waarbij PSG ook zo goed als verder is en Juventus is al voor 99% door. En voetbal zonder spanning is niks aan.

Benieuwd of van Persie vanavond eens bepalend kan zijn in een allesbepalende wedstrijd op het allerhoogste niveau van deze wereld.

Ik zie Real zeker twee keer scoren, dus wil Man U. door, zullen ze er toch echt drie moeten maken en dat zie ik niet gebeuren. Go Real!

M.b.t. van Persie: NO!!!!!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

gillie24 schreef:

(quote)

Ik zie Real zeker twee keer scoren, dus wil Man U. door, zullen ze er toch echt drie moeten maken en dat zie ik niet gebeuren. Go Real!

M.b.t. van Persie: NO!!!!!

Zeker lijkt me erg overdreven, aangezien ze dat in Madrid ook al niet konden. Man Utd is geen B ploegje waar je even makkelijk langs gaat. Qua niveau zitten ze bijna op Real niveau.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

Voor deze keer zie ik het door de vingers. Maar laat het niet weer gebeuren.

gillie24

• 2637 berichten
  • 1735 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Zeker lijkt me erg overdreven, aangezien ze dat in Madrid ook al niet konden. Man Utd is geen B ploegje waar je even makkelijk langs gaat. Qua niveau zitten ze bijna op Real niveau.

Ik overdrijf graag, maar ben nou eenmaal Real-fan (Ja, een Ajacied die geen Barca-fan is ).

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Zie ook liever Real winnen, maar meer omdat ik Man Utd een vervelende ploeg vind die vaak laf spelen tegen sterkere tegenstanders. Van Real verwacht ik tenminste nog wel een leuk vervolg van de CL..

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben voor Van P! Normaal gesproken zou ik voor Real zijn, maar zou het wel leuk vinden als beide Spaanse ploegen eruit vliegen (Acht Barca al voor 80% uitgeschakeld) en gun Van P heel erg een top seizoen qua prijzen.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

P. gaat Real vernederen, ik voel het.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Van P.

P.

Ik weet dat die jongen onze Oranje zomer verziekt heeft, maar het is toch geen officiele verdachte?

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Van P. zit vanavond gewoon in de zak bij Varane!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Persie die Real vernedert . De kans dat Vanessa Hudgens om half 11 bij me voor de deur staat acht ik waarschijnlijker. In geen miljoen jaar natuurlijk.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vernederen lijkt me wat sterk uitgedrukt, aar uitschakelen kan natuurlijk wel. Als is Madrid wel in grote vorm de laatste weken.

In ieder geval weer een wedstrijd waar ik naar uitkijk. En afgezien van de potjes van Feyenoord, zijn dat er niet zo veel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat zou kunnen, maar Persie zal vooral totaal in de zak zitten bij de Madrileense defensieve linie. Een goal scoren zou kunnen, maar dan puur afhankelijk van de collectieve prestatie. Individueel gaat het 'm niet worden. Nee, Ronaldo zal zoals gewoonlijk de doorslag geven.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat zou kunnen, maar Persie zal vooral totaal in de zak zitten bij de Madrileense defensieve linie. Een goal scoren zou kunnen, maar dan puur afhankelijk van de collectieve prestatie. Individueel gaat het 'm niet worden. Nee, Ronaldo zal zoals gewoonlijk de doorslag geven.

Individueel was Persie in de heenwedstrijd juist sterk. Schot op de lat en 2 kansen op het einde net niet raak. In de teamprestatie kwam hij die avond weinig voor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad, maar net niet telt niet. Hij krijgt gewoon never nooit niet Real individueel op de knieën. Is ie te licht voor.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.