- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ronaldo kwam toch helemaal weinig in het spel?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En prikt een goal binnen. Je mag hopen als Man U zijnde dat ie niet in zijn spel komt nee.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Weet je wat? We gaan het zien straks 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Let niet op mij, ik en van Persie, het wordt nooit wat
. Heb er echt enorm veel zin in.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Eén van de weinige wedstrijden waar je echt naar uit kijkt! 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik heb trouwens nog meer symathie voor v.Bommel gisteren gekregen. Mr. Trilliebillie.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Dat zou kunnen, maar Persie zal vooral totaal in de zak zitten bij de Madrileense defensieve linie. Een goal scoren zou kunnen, maar dan puur afhankelijk van de collectieve prestatie. Individueel gaat het 'm niet worden. Nee, Ronaldo zal zoals gewoonlijk de doorslag geven.
In de heenwedstrijd was dat anders allerminst het geval.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kan gewoon alle kanten opgaan.
Lekkere dooddoener
.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
De bal is immers rond.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt, maar de vorm die hij nu al weken heeft wel. En zelfs een Ronaldo die het niet heeft is met afstand nog de gevaarlijkste man van het veld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nog zo één
. Vreselijk.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als je geen rood pakt eindig je met 11 tegen 11.
Maar laat de conclusie maar zijn: Glory, glory Man Utd! 
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
LOL! maar serieus. Ik zou echt niet weten waarom je hier Man U dan wel Real een edge geeft.
Zal echt afhangen van kleine momenten. Kwalitatief is er vrij weinig verschil.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind het kwalitatief juist wel een groot verschil, kwam in Madrid op voetballend vlak ook wel tot uiting. Alleen in de score zag je dat niet. Ik geloof niet dat Man U over twee wedstrijden aan het langste eind kan trekken, want voetballend zijn ze zoveel minder.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Real en Ronaldo gaan United shaken als een milkshake. Real door naar volgende ronde dus.
Iemand die het tegenovergestelde durft te beweren en er een dvd'tje op wil zetten? Ik hou me aanbevolen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Dat zou kunnen, maar Persie zal vooral totaal in de zak zitten bij de Madrileense defensieve linie. Een goal scoren zou kunnen, maar dan puur afhankelijk van de collectieve prestatie. Individueel gaat het 'm niet worden. Nee, Ronaldo zal zoals gewoonlijk de doorslag geven.
Als hij een schot van de 16 in de kruising ramt, noem ik dat geen collectieve prestatie. En daartoe is hij zeker in staat. Of een vrije trap van 20 meter. Of een goal na een passeerbeweging.
Maar goed, we zullen zien.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Ik ben voor heel veel spanning en heel veel mooie momenten. Liefst met een verlenging erbij. Wie er doorgaat zal me aan de welbekende anus oxideren.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
ik begrijp echt niet hoe sommigen zo stellig kunnen zijn..? In de heenwedstrijd voetbalde Real beter, maar uiteindelijk had Manchester nog de grootste kansen.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Hopen op penalties
Altijd een thriller met onvoorspelbare afloop!
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
depri83
-
- 6810 berichten
- 1491 stemmen
Las het ook net, geweldig historisch stemgeluid.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Douglas van Twente schijnt trouwens vrij zeker van de zomer naar Inter te gaan. Hij is dan transfervrij.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Huntelaar: "Misschien sluit ik wel af bij Schalke" - FCUpdate
Dacht dat ie zou afsluiten bij Ajax?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zoiets zei Huntelaar inderdaad nog geen twee maanden geleden. Dat Ajax zijn droomclub was en dat hij daar wel zou willen afsluiten.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dacht dat ie zou afsluiten bij Ajax?
Volgens mij zit ie Schalke fans te pleasen met dit bericht. Maar goed, ik vertrouw spelers sowieso niet meer met het terugkeren. Dat roepen ze allemaal. Ik zie het tegen die tijd wel. Als hij 36 is blijft ie maar weg. Toch denk ik dat juist hij nog wel naar Ajax komt. Het is ook niet dat hij een Europese topclub achter zit moet laten, zo goed is Schalke ook weer niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.