- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
En 2-1 Hans Janmaat.
Mooie een-twee, niet sterk verdedigd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Feyenoord lijkt hetzelfde sterke gevoel te hebben wat Ajax ook al weken heeft. Ook op wilskracht pakken ze punten. Knap.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Feyenoord lijkt hetzelfde sterke gevoel te hebben wat Ajax ook al weken heeft. Ook op wilskracht pakken ze punten. Knap.
Klopt. Zie je al aan het vertrouwen, wist ook al door de vastberaden uitstraling dat ze er nog wel een zullen maken, vooral bij Janmaat, maarzo snel had ik ook niet verwacht.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik kan wel janken, wat geeft Ajax de goals simpel weg zeg. Terwijl je al 1-4 en 1-5 moet maken.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Man man. Weer kwartier zweten nu... Als Ajax het hier laat liggen gaat de laptop de raam uit.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die scheids handelt ook alleen maar in Ajax' nadeel zeg. Sjongejonge.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuk hoor, weer meedingen om het kampioenschap. Die bypass operatie gaat er zeker komen.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
pffffffff, maar fijne overwinning AZ ligt ons nimmer uit. Dus deze winst is het dubbele waard!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Heel slecht voor mijn hart dat laatste kwartier. Brrr. En dan maakt Viergever zelfs nog bijna 3-3. Ajax had dit met 1-5 moeten winnen, ongelofelijk. Maar de punten tellen.
Groetjes aan Lefgozer 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Zozo, Maher solliciteert voor de camera wel opzichtig voor een transfer naar Ajax.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Helaas. Niemand weer puntverlies. Dat zag ik niet aan komen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Eindelijk eens niet de klos door het falen van het arbitrale trio. Die corner waar de goal van AZ uit kwam 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Zozo, Maher solliciteert voor de camera wel opzichtig voor een transfer naar Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hij hield het neutraal, maar je kon redelijk opmerken wat hij wilde. Maar hij wilde zijn voorkeur nog niet bekend maken, hehe.
Al hangt het gewoon af welke club het bedrag wil betalen.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Leuk hoor, weer meedingen om het kampioenschap. Die bypass operatie gaat er zeker komen.
Ja prettig is dat, als ze nu eens een keertje na een uur op 3-0 staan..
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Zo, de op papier een-na-zwaarste horde genomen, waardoor we nog steeds staan waar we horen te staan, op numero uno.
Ajax

Ennuh.....had Sightorsson geen zin vandaag ofzo?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
7 apr '13, 16:30 Ajax Heracles Almelo
14 apr '13, 16:30 PSV Ajax
19 apr '13, 20:00 Ajax SC Heerenveen
27 apr '13, 20:45 NAC Breda Ajax
5 mei '13, 12:30 Ajax Willem II
12 mei '13, 14:30 FC Groningen Ajax
Nu 2x winnen en dan kijken waar Ajax en de concurrentie staan, zo voor PSV-Ajax. De potjes daarna moet Ajax ook allemaal kunnen winnen, dus PSV zal wel heel bepalend worden.
Volgende ronde Heerenveen-Feyenoord, Ajax-NEC, Roda-PSV en Vitesse-Zwolle. Moeilijk genoeg voor Feyenoord en PSV zou je denken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Roda-PSV ja. En inderdaad, volgend weekend niet. Ik was de interlands even vergeten. Ik pas het aan.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Zo. Nu even 2 weken rust. Ook wel eens lekker.
Oh, Balotelli, wat een baas! Nummer 2!
7 goals in 6 wedstrijden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
GVD, hadden in de Kuip het idee dat AZ op 3-3 gekomen was.... Helaas. Ajax en Vitesse hebben goede zaken gedaan dit weekend door twee lastig uitwedstrijden te winnen.
Als Heerenveen uit gewonnen wordt moeten de draaiboeken maar eens afgestoft worden...
Ben wel blij met de interlands, hopelijk breekt dat het ritme bij Heerenveen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
GVD, hadden in de Kuip het idee dat AZ op 3-3 gekomen was.... Helaas. Ajax en Vitesse hebben goede zaken gedaan dit weekend door twee lastig uitwedstrijden te winnen.
Als Heerenveen uit gewonnen wordt moeten de draaiboeken maar eens afgestoft worden...
Voorlopig ben je gewoon afhankelijk van de uitslagen van Ajax en PSV Reinbo.
Maar als je Heerenveen verslaat dan wordt het wel heel interessant ja. Maar daar win je niet.
Ajax nu 2 potjes thuis tegen middenmoters. Niet onderschatten, maar wel 6 punten eisen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
GVD, hadden in de Kuip het idee dat AZ op 3-3 gekomen was....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.