- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Koeman ook weer lekker de hele tijd aan het zeuren?
Vraag me af waarom hij dat als enige wel altijd mag maar nooit commentaar krijgt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Feyenoord ook voor. Dat wordt waarschijnlijk geen puntverlies van 1 van de 4. Jammer. Nouja, als Ajax maar wint met het oog op NEC en Heracles thuis.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Koeman ook weer lekker de hele tijd aan het zeuren?
Vraag me af waarom hij dat als enige wel altijd mag maar nooit commentaar krijgt.
Krijgt ie wel, alleen niet zo veel als Advocaat. Wel onterecht, Koeman en Verbeek zijn nog wel het ergst volgens mij.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Zo'n wedstrijdje Feyenoord zet het geklaag over Advocaat en Strootman wel weer in het juiste perspectief.
Maar belangrijker, Ajax en Feyenoord steven allebei af op een overwinning, k*t.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Wat een verschil ook als Schaken echt fit is.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Zelfde soort niveau als destijds die knakker van ADO in de ArenA? 
Die schwalbe was zo slecht dat die gozer een applaus verdiende.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Krijgt ie wel, alleen niet zo veel als Advocaat. Wel onterecht, Koeman en Verbeek zijn nog wel het ergst volgens mij.
Mhow, vind Dickie wel de grootste zeur. Gevolgd door jouw namen. Maar moet zeggen dat het me eigenlijk niet boeit, als ze zich druk willen maken moeten ze dat doen. Het heeft alleen geen zin.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Maar belangrijker, Ajax en Feyenoord steven allebei af op een overwinning, k*t.
Kom kom, jullie winnen van RKC, dat is de laatste seizoenen ook geen zekerheid gebleken 
Edit: Als Ajax iets beter passt naar elkaar sta je nu 0-4 of 0-5 voor.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Kom kom, jullie winnen van RKC, dat is de laatste seizoenen ook geen zekerheid gebleken
Ik had nog de ijdele hoop dat AZ zich misschien zou kunnen oprichten tegen hun aartsrivaal. En ijdel is die hoop gebleken.
Dom van mezelf.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik had nog de ijdele hoop dat AZ zich misschien zou kunnen oprichten tegen hun aartsrivaal. En ijdel is die hoop gebleken.
Dom van mezelf.
We zijn er nog niet.
Vorig seizoen 2x gelijk en exit in de beker. Dit seizoen gelijk en exit in de beker. Zou de eerste Ajax winst in jaren op AZ worden als het zo blijft.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Daar schiet Siem een bal uit onmogelijke hoek vol op de kruising, voor de ogen van de bondscoach. Dat had een beter lot mogen hebben.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Pelle geschorst voor Heerenveen uit 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Eindelijk geel voor Pelle. Hij mist Heerenveen wat in bloedvorm is!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Spijtig van Pelle. Heerenveen-uit wordt nog pittiger. Al moest die schorsing er van komen. Wil 'm tegen Vitesse er sowieso bij hebben.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Feyenoord sterker dan Utrecht, maar domme bal van Kali die leidt tot de 1-0 van Pelle. Veel frustratie over en weer.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
AZ komt er soms goed uit maar weet de ruimte niet goed te benutten. Had net zo goed 2-2 kunnen staan met wat pech, al waren/zijn de beste kansen toch wel voor Ajax. Nu laat AZ het spel maar proberen maken, tot de 0-2 stonden ze met 8 man ver terug op eigen helft. Met wat secuurheid moet Ajax toch wel gebruik moeten maken van de ruimte.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
AZ komt er soms goed uit maar weet de ruimte niet goed te benutten. Had net zo goed 2-2 kunnen staan met wat pech, al waren/zijn de beste kansen toch wel voor Ajax. Nu laat AZ het spel maar proberen maken, tot de 0-2 stonden ze met 8 man ver terug op eigen helft. Met wat secuurheid moet Ajax toch wel gebruik moeten maken van de ruimte.
Ahjoh, het had al 0-5 moeten staan gezien de kansen. Of 1-5.
Zoveelste potje dat Ajax een marge van 2 goals heeft. Mag aannemen dat ze nu wel eens die score vast houden. Slechts 5 goals in de competitie tegen na de winterpauze geeft wel vertrouwen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Tuurlijk. Arbitrale dwaling zorgt voor het tegendoelpunt...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nou, wat verrassend dit. Meteen 1-2.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zonder Pelle naar Heerenveen. Dan maar op de counter spelen daar met Schaken en Fernandes. Verdedigend moet je daar toch de nul houden.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2386 stemmen
Zonder Pelle naar Heerenveen. Dan maar op de counter spelen daar met Schaken en Fernandes. Verdedigend moet je daar toch de nul houden.
Immers in de spits.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Lekker, de slechtste vrije trap vliegt er via een AZ hoofd in. 1-3 via Siem.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.