- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Mwja, maar is het wel zeker dat Dzeko blijft? Ik meende te herinneren dat 'ie weg wou. En nu Balo en Tevez naar de Serie A vertrokken zijn heb je alleen Aguero nog, of vergeet ik er nog één op te noemen? In elk geval moeten er nog aanvallers bijkomen.
Edit: Niet door de komst van Cavani, ik las dat de vrouw van Ibra niet gelukkig is in Parijs.
Dzeko zal inderdaad ook nog wel vertrekken, dan heb je inderdaad alleen nog maar Aguero.
Maar haal dan a.u.b. iets fatsoenlijks i.p.v. zo'n Negredo.
Al zie ik dat die afgelopen seizoen 25 treffers heeft gemaakt in de competitie, da's niet mis.
Oh:
Miljoenenaankoop Dortmund blijkt sneller dan Bolt: 'Ongelooflijk' - voetbalzone.nl

Ik haat 't daarom ook altijd als mensen 'm in z'n team hebben op Ultimate Team. Net als Welliton, Emineke, Eto'o, Doumbia en Agbonlahor (die was in FIFA 12 echt niet te stoppen, nu is die minder geworden), 
Narsingh trouwens op 6 qua snelste spelers op 't spel.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Beetje flauw om te doen alsof ik tevreden ben vanwege de uitslag vandaag. Dan heb je mijn berichten niet gelezen of expres verdraaid.
Ik heb het niet over vandaag. Jij noemt mij iemand die de kritische Ajacied uit wil hangen, dus als ik het over 'een resultaat' heb, geldt dat net zo goed voor wedstrijden van vorig seizoen, en het seizoen daarvoor. En daarvoor. En daarvoor ... (en dus ook kampioenschappen). Dat heeft dus niks met 'flauw' of expres verdraaien' te maken. Ik weet niet eens wat je van de wedstrijd vond.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Daarmee insinueer je toch wel het nodige richting de mensen die wel enthousiaster zijn.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen

Volgens VI heeft Bruma maar ruim 2 miljoen gekocht, en dus niet die 3.5 miljoen.
Dat zou helemaal top zijn. 
Niet slecht, 11 miljoen voor 6 spelers!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Niet slecht, 11 miljoen voor 6 spelers!
Dan zal er wel een grote doorverkoopclausule in zitten waardoor je er in de toekomst weinig aan hebt, net als met Maher. Moet je toch mee oppassen vind ik.
Buiten dat, je moet kijken naar kwaliteit. 6 matige spelers (zijn ze niet, maar het zou kunnen) voor 11 miljoen zou wel een hoop geld zijn. Uiteindelijk is Jozefzoon middelmaat, Schaars heeft zich nog te bewijzen in de top en Rekik heeft nog geen 5 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld.
Wel heb je met Maher echt een geweldige aankoop gedaan. Maar de andere namen zijn geen namen waar ik echt onder de indruk van ben. Anderzijds kunnen het wel jongens zijn die een team beter kunnen maken, zoals Schaars. Zulke spelers heeft PSV de laatste paar seizoenen gemist.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Heeft Bruma op die eerder geplaatste foto hetzelfde jasje aan als Brands ?
Het is ondertussen ook wel bekend dat Maher 8 mil heeft gekost exclusief clausules.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ze lijken inderdaad nogal op elkaar met 't zijn 2 verschillende.
Op PSV Netwerk werd al gemeld: Boyband B & B. 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Dan zal er wel een grote doorverkoopclausule in zitten waardoor je er in de toekomst weinig aan hebt, net als met Maher. Moet je toch mee oppassen vind ik.
Buiten dat, je moet kijken naar kwaliteit. 6 matige spelers (zijn ze niet, maar het zou kunnen) voor 11 miljoen zou wel een hoop geld zijn. Uiteindelijk is Jozefzoon middelmaat, Schaars heeft zich nog te bewijzen in de top en Rekik heeft nog geen 5 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld.
Wel heb je met Maher echt een geweldige aankoop gedaan. Maar de andere namen zijn geen namen waar ik echt onder de indruk van ben. Anderzijds kunnen het wel jongens zijn die een team beter kunnen maken, zoals Schaars. Zulke spelers heeft PSV de laatste paar seizoenen gemist.

Bovendien kunnen Arias, Rekik en Bruma alleen maar meevallen als je alleen maar Manolev, Hutchinson, Marcelo en Derijck gewend bent...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tsjah, je wordt natuurlijk nooit ergens getest. Een oefenpotje tegen een amateur oké,maar alleen maar vind ik ook wel magertjes. Wat worden de volgende tegenstanders van Feyenoord dan?
Dordrecht, Verona en Getafe. Degelijke opbouw. Dan starten we Zwolle uit en Twente thuis.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
1 matige speler van €4 miljoen is ook een hoop geld.
(en het moge duidelijk zijn dat ik die aankoop ook belachelijk vind, maar dat terzijde)
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Altijd lekker om Ajax even af te zeiken he.
mjk87 (moderator films)
-
- 14553 berichten
- 4534 stemmen
Altijd lekker om Ajax even af te zeiken he.
En het is altijd lekker je favoriete emoticon te kunnen gebruiken, hè? Alleen weer jammer die geen eierdop op z'n kop heeft.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ik moet toegeven dat ik erg blij ben met deze emoticon:
Een echte toevoeging!
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
En Ajax zet de Graafschap vandaag ook simpel opzij. 1-5 en 0-3(tussenstand) lijkt me meer dan prima zo in 6 uurtjes tijd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De man met de coolste naam op de Nederlandse velden 
Maar het gaat behoorlijk hard zo, dikke overwinningen tegen redelijke clubs waarbij de helft van de basis niet meedoet.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Loopt er bij Ajax een kapselpolitie rond of zo? Net een paar dagen bij de club en al helemaal geïndoctrineerd. 
![]()
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zo, ik was gister maar eens op de Vijverberg gaan kijken, kon nog een kaartje kopen op het laatste moment. Geen geweldig potje, slechts een 25 minuten meteen na de rust waren sterk. Wel een paar mooie goals gezien. Fischer is een rasvoetballer, maar hij moet niet te egoïstisch spelen. Hij had op een gegeven moment een succesvolle solo en dan gaat hij net nog te ver door en was de bal kwijt, terwijl hij zo kon afleggen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Strootman dus weg. Bankgaranties zijn rond.
Wordt maandag gekeurd, dinsdag geprestenteerd.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Zo, ik was gister maar eens op de Vijverberg gaan kijken, kon nog een kaartje kopen op het laatste moment. Geen geweldig potje, slechts een 25 minuten meteen na de rust waren sterk. Wel een paar mooie goals gezien. Fischer is een rasvoetballer, maar hij moet niet te egoïstisch spelen. Hij had op een gegeven moment een succesvolle solo en dan gaat hij net nog te ver door en was de bal kwijt, terwijl hij zo kon afleggen.
Damn die nummer 3 van de Graafschap lijkt me ook niet de fitste speler 
Je ziet hem goed op het filmpje van de 0-2 van Fischer.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik had sowieso het idee dat ze bij de GS niet allemaal afgetraind nog waren 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Fischer is sowieso nog erg grillig. In 8 van de 10 wedstrijden is ie vrijwel onzichtbaar.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hij is grillig. Jouw aantal is alleen weer zoals altijd overdreven.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Welke wedstrijden vorig jaar speelde ie echt goed dan? Zelfs uit tegen Zwolle, waarin ie 3x scoorde, was ie voor de rest compleet onzichtbaar. Zo'n Eriksen was vrijwel meteen dwingender aanwezig.
mjk87 (moderator films)
-
- 14553 berichten
- 4534 stemmen
Quido heeft wel gelijk wat dat betreft. Maar ja, in Italië zou hij als spits dan aanbeden worden.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wat is dat nou weer voor kwats, een duo ticket ´AJA-FEY en AJA-UTR' nu al te koop met korting. Proberen ze soms de leegte te vullen omdat half Nederland nog op vakantie is wanneer onze Rotterdamse vrienden langs komen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zelfs uit tegen Zwolle, waarin ie 3x scoorde, was ie voor de rest compleet onzichtbaar.
De ironie. Das Phantoom en Filipo 'buitenspel' Inzaghi waren ook altijd onzichtbaar, maar maakte wel het verschil. Onzichtbaar in de negatieve betekenis is als hij niks klaar speelt tijdens een wedstrijd. Denk dat dat circa 1 op de 3 wedstrijden was vorig seizoen; scheelt dat hij er tegen de toppers wel stond (Feyenoord/PSV).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Verschil is natuurlijk alleen dat Fischer natuurlijk een totaal andere speler is dan een Pipo of Makaay. Fischer moet het juist hebben van zijn creativiteit, (loop)acties en teamspel en is geen pure afmaker. Het is een groot talent, maar ik vond hem vaak té afwezig, mag veel dwingender zijn. Soms zie je hem gewoon 40 minuten niet. Hij heeft dus nog veel stappen te maken, en gelukkig weet ie dat zelf ook aangezien ie niet meteen weg wilt of het over een 'volgende stap' heeft. Juist zo'n groot talent wil je ook in de wedstrijden tegen de kleintjes zien, al is het natuurlijk fijn dat ie vorig jaar in grote wedstrijden tegen Feyenoord (thuis) en PSV (uit) wel goede partijen op de mat legde.
Iedereen was vrij lyrisch na zijn 'debuut' tegen Zwolle, maar kijk de wedstrijd anders nog eens terug: goed was het bepaald niet, op zijn doelpunten na.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.